J
"Janni"
Vieras
Ihan kamala tilanne. Yli 10 vuoden ystävyys päättyi kuin seinään - ystäväni ei ensin vastannut mihinkään yhteydenottoihini ja lopulta kun kysyin suoraan, että mikä hätänä niin sain vastauksen ettei hän halua enää olla ystäväni. Kun ihmettelin miksi ei ja kyselin hädissäni mitä olen hänelle tehnyt niin löi niin sanotusti luukun kokonaan kiinni ja sanoi ettei halua keskustella asiasta, piste. Olen todella ihmeissäni ja loukkaantunut, mutta päälimmäisenä on epäusko, pettymys ja IKÄVÄ! Mulla on todella kova ikävä meidän juttuja, keskusteluja ja yhteistä huumoria (tavattiin nauraa ihan kippurassa aina kun nähtiin).
En tiedä mitä tehdä, mitä ylipäätään voi tehdä kun toinen kieltäytyy keskustelemasta eikä itsellä ole harmainta hajua mikä on toista niin pahasti loukannut. Kaiken kukkuraksi hän on vienyt mukanaan erään toisenkin henkilön, joka on ollut hyvä ystäväni. Nyt tämäkään ei enää halua olla kanssani missään tekemisissä. Tuntuu todella pahalta... Mietin asiaa aika usein
En tiedä mitä tehdä, mitä ylipäätään voi tehdä kun toinen kieltäytyy keskustelemasta eikä itsellä ole harmainta hajua mikä on toista niin pahasti loukannut. Kaiken kukkuraksi hän on vienyt mukanaan erään toisenkin henkilön, joka on ollut hyvä ystäväni. Nyt tämäkään ei enää halua olla kanssani missään tekemisissä. Tuntuu todella pahalta... Mietin asiaa aika usein