Huoh. Kaverini unohti hakea miehensä kanssa lapsen päiväkodista! Minut soitettiin hätiin! >(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
No joo, varahakija olen. Mutta tilanne oli se, että kaverini oli töissä ja miehensä nukkumassa. Mies oli unohtanut, että hänen pitää hakea lapsi hoidosta ja ei herännyt puhelinsoittoihin. Kaverini taas ei sariaalassa voinut vastata kännykkään, johon yrittivät. Sitten soittivat mulle (varahakija). Sain onneksi kaverin sitten kiinni ja ihmettelin mikä heillä on hätänä kun ei hoidosta oo kukaan poikaa hakenut ja eivät saa vanhempia kiinni!!! Noh, eipä tässä... Kaverin mies kävi pojan täältä just hakemassa.

Niin siis mies unohti, kaverisi ei kun oli töissä eikä ollut tarkoituskaan olla hakuvuorossa. Moka mieheltä, sattuuhan sitä eikä ole mikään huokailun paikka ellei usein noin käy.

Hei, sattuu sitä paremmissakin piireissä.
Mies unohti 10 vuotta sitten tuon toiseksi vanhimman pojan tarhaan, oli itse samassa tarhassa (eri ryhmässä tosin) töissä. Meni vähän vaikean näköiseksi kun kysyin missä poika?
Tässä pari viikkoa sitten töihin mennessään pääsi työpaikan pihaan kun kirkas ääni takapenkiltä kysyi: "isi, unohtuikohan sinulta nyt jotain?..." oli unohtanut VIEDÄ kuopuksen tarhaan...

Päätit sitten tehdä ensi töiksesi ko. kömmähdysestä aloituksen kaksplussalle. Millainen kaveri oikein olet? :O

Lisäksi, kaverisi ei unohtanut hakea lasta, vaan mies. En minäkään lähde lasta hakemaan, jos ollaan sovittu että mies hakee lapsen.

Sattuuhan tuota. Sinua minä tässä eniten ihmettelen.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27936021]No joo, varahakija olen. Mutta tilanne oli se, että kaverini oli töissä ja miehensä nukkumassa. Mies oli unohtanut, että hänen pitää hakea lapsi hoidosta ja ei herännyt puhelinsoittoihin. Kaverini taas ei sariaalassa voinut vastata kännykkään, johon yrittivät. Sitten soittivat mulle (varahakija). Sain onneksi kaverin sitten kiinni ja ihmettelin mikä heillä on hätänä kun ei hoidosta oo kukaan poikaa hakenut ja eivät saa vanhempia kiinni!!! Noh, eipä tässä... Kaverin mies kävi pojan täältä just hakemassa.[/QUOTE]

haluutko mitallin? varmaan sun kannattaa ilmoittaa että et ole varahakija, kun noin huokailuttaa... onneksi et ole minun ystäväni, joka avautuu mammapalstalla, kun toiset "niin huonosti hoitavat vanhemmuutensa". Mikä sulla tässä se ongelma on?

Mä oon ylihuolehtiva äiti, mutta aina kun on miehen hakuvuoro mä soitan ja varmistan siinä vaiheessa, kun ehtisin vielä itse hakea....... Ja mies on kanssa ylihuolehtiva eli ei kyl ikupäivänä unohtais tai mitään :D

Mun mielestä ei ole normaalia, että joku nukkuu ja unohtaa hakea lapsensa. Mutta kai se palstalaisten mielestä on.
Varahakijat on meillä ainakin sitä varten, että jos vaikka auto tai juna hajoaa eikä pääse itse hakemaan, tai jos on muuten pyydetty hakemaan. Mutta ei siksi että meillä nukuttaisi ja unohdettaisi hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä kenellekin normaalia;27936259:
Mun mielestä ei ole normaalia, että joku nukkuu ja unohtaa hakea lapsensa. Mutta kai se palstalaisten mielestä on.
Varahakijat on meillä ainakin sitä varten, että jos vaikka auto tai juna hajoaa eikä pääse itse hakemaan, tai jos on muuten pyydetty hakemaan. Mutta ei siksi että meillä nukuttaisi ja unohdettaisi hakea.
No eihän se olekaan normaalia jos jatkuvasti on torkuilla kun muksut pitäisi hakea, mutta harva sitä nukkuessaan omia menojaan muistaa, eli eiköhän tässä nyt ole sattunut sellainen kömmähdys, että on nukahtanut vahingossa tai unohtanut hälytyksen. Sallitaanko tämä kerran elämässä myös lasten vanhemmille?

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä kenellekin normaalia;27936259:

Yövuoron jälkeen voi väsyttää aika rankasti!
Mutta onneksi ei sinua :)

• Tykkää
Reactions: Rockwood
Kyllä minä ainakin olen unohtanut lapsen eskariin ja piti soitella perään, että millon tulet hakemaan :) Nauratti vaan puolin ja toisin. Kuopus oli just syntynyt ja minä tietysti istuin kotosalla onnesta soikeana. Tunnin olin myöhässä. Kysyin eskaritädiltä, että miksette heti soittaneet, niin olivat aatelleet, että jos nukun pienen kanssa päiväunia, niin ei häiritä ennemmin:)

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27936146:
Hei, sattuu sitä paremmissakin piireissä.
Mies unohti 10 vuotta sitten tuon toiseksi vanhimman pojan tarhaan, oli itse samassa tarhassa (eri ryhmässä tosin) töissä. Meni vähän vaikean näköiseksi kun kysyin missä poika?
Tässä pari viikkoa sitten töihin mennessään pääsi työpaikan pihaan kun kirkas ääni takapenkiltä kysyi: "isi, unohtuikohan sinulta nyt jotain?..." oli unohtanut VIEDÄ kuopuksen tarhaan...

Älä vaan anna sen viedä pientä vauvaa hoitoon, Saksassa oli kerran se kamala tapaus, jossa lapsi kuoli lämpöhalvaukseen kun isä unohti takapenkille työpäivän ajaksi.

[QUOTE="vieras";27936307]Älä vaan anna sen viedä pientä vauvaa hoitoon, Saksassa oli kerran se kamala tapaus, jossa lapsi kuoli lämpöhalvaukseen kun isä unohti takapenkille työpäivän ajaksi.[/QUOTE]

On niitä ollut muuallakin, mutta meidän vauvat on jo 5-16,että ei huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27936364:
On niitä ollut muuallakin, mutta meidän vauvat on jo 5-16,että ei huolta.

:D

Mutta hyvä että palstalla huolehditaan
Peukku%20yl%C3%B6s%20aurinko.jpg

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Jos yksikin lapsi unohdetaan päiväkotiin ja hakemisaika on jo ollut, odotan, että pahoittelut tulevat sydämen pohjasta. Jos sulkemisaika on jo mennyt, en unohda tapausta koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja töissä päiväkodissa;27936404:
Jos yksikin lapsi unohdetaan päiväkotiin ja hakemisaika on jo ollut, odotan, että pahoittelut tulevat sydämen pohjasta. Jos sulkemisaika on jo mennyt, en unohda tapausta koskaan.

Onneksi oli miehen työkavereita silloin aikanaan sitten, ja nykyään kuopus on varmuuden vuoksi ympärivuorokautisessa päiväkodissa ;)
Kai ne soittais ja kysysisikö siirretäänkö lapsen postiosoite tänne vai haetteko joku päivä :D

Alkuperäinen kirjoittaja töissä päiväkodissa;27936404:

Vaihda alaa

Normaali ihminen ei mee nukkumaan ja unohda lasta päiväkotiin. Ja normaali ihminen herää puhelimensoittoon. Onneksi oli varahakija...
Tulee mieleen päihdeongelma pamipäissään nukkuu eikä "muista" hakea lasta :(

Yhteistyössä