Mut jätettiin just tekstarilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
En niiku tiedä sit et pitäskö tässä olla vihanen, surullinen, raivostunut, helpottunut, vai mitä?? Mut kuitenkin tietty sattuu hylkääminen ja sit viel tällänen tapa, et ei voida niiku puhua asiaa selväksi vaan halutaan mahd. nopeasti eroon :( heitetään menemään niiku vanha rukkanen. okei, juttu oli tosi lyhyt eikä ehditty edes seukata, mut sit kuitenkin jäin miettii et mikä mussa mätti :( mut joo enpä jaksa tollasta miestä jäädä pitemmäksi aikaa miettiin, et nyt uutta vaan kiikariin!

:heart::heart::heart::heart:Kaks päivää sit jäi laskut maksamatta, kerhot käymättä ihku raaakksuun :heart::heart::heart::heart: takia, kun ei siitä voi millään olla erossa :heart::heart::heart::heart:

[QUOTE="vieras";27981751]Taas näitä sinisulan ihmissuhdeongelmia. Ikävää toki.[/QUOTE]

No kyl siis en oikeesti tajua miten tällänen nainen kuin mä voin olla vielä vapailla markkinoilla...olis kaikkien kannalta paljon ,paljon mukavampaa jos mä seukkaisin vakavasti jonkun ihanan kunnollisen raksun kans. Tuntuu siis et tätä pas*kan tuloa ei voi estää :(

No kyl siis en oikeesti tajua miten tällänen nainen kuin mä voin olla vielä vapailla markkinoilla...olis kaikkien kannalta paljon ,paljon mukavampaa jos mä seukkaisin vakavasti jonkun ihanan kunnollisen raksun kans. Tuntuu siis et tätä pas*kan tuloa ei voi estää :(

Olisikohan se syy siinä, että sinä heti hullaannut ja haluat sitoutua ja vastapuoli haluaisi hiukan hitaammin edetä?? Jos antaisit suhteelle aikaa kehittyä, niin saattaisi onnituakin.

Aha, onko toi nyt ees jättämistä :confused: ku eette oo ees seurustellu.

nopompom.gif

Yhteistyössä