Lapsen pappa ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liipola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikä hitto teitä vaivaa?? miksi mun pitäs ajatella pappaa? miksi sen toive menis minun toiveeni edelle?

Miksi pappa saa ajatella itseään mutta hän on vain uhri, mun taas pitäs joustaa tai oon pahis.

miksi?

oletteko te kaikki sellaisia että jos ostatte jotain,niin te määräätte siitä tavarasta?

että te papan tilanteessa mielummin myisitte pyörän ja tuottaisitte mielipahaa lapsenlapselle?

miksi se pappa ei voi olla se joka joustaa?

koska oletettavasti tuon hetken näkeminen on äidille tärkeämpää kuin papalle.

ai niin viime vuonna tuo pappa jätti oman lapsensa pulaan(lapsi 12v) koska hänen piti päästä baariin!!

tuo pappa ei tee lapsenlapsen kanssa mitään,ei mitään, mehun saataa kaataa kuppiin,kunhan isk ävahtii että ei tuu sotkua.

mä en jaa mun elämän huippuhetkiä,kuspään ukon kanssa! se on muute sinkku jos jotakuta kiinnostaa ku on ihana mies teitin mielestä
olispa mahtavaa olla sun anoppi, ottaisin sulta luulot 30 minuutis pois :D

mikä hitto teitä vaivaa?? miksi mun pitäs ajatella pappaa? miksi sen toive menis minun toiveeni edelle?

Miksi pappa saa ajatella itseään mutta hän on vain uhri, mun taas pitäs joustaa tai oon pahis.

miksi?

oletteko te kaikki sellaisia että jos ostatte jotain,niin te määräätte siitä tavarasta?

että te papan tilanteessa mielummin myisitte pyörän ja tuottaisitte mielipahaa lapsenlapselle?

ai niin viime vuonna tuo pappa jätti oman lapsensa pulaan(lapsi 12v) koska hänen piti päästä baariin!!

tuo pappa ei tee lapsenlapsen kanssa mitään,ei mitään, mehun saataa kaataa kuppiin,kunhan isk ävahtii että ei tuu sotkua.

mä en jaa mun elämän huippuhetkiä,kuspään ukon kanssa! se on muute sinkku jos jotakuta kiinnostaa ku on ihana mies teitin mielestä

Aamulääkkeet, aamulääkkeet, ne pitäisi ottaa joka aamu, että näin ei pääsisi käymään :)

Kun sä kerran vihaat sitä ihmistä ja kun se kerran on inhottava ihminen, niin miksi ihmeessä alunperin ehdotit että hän osallistuisi pyörään? Jos mä vihaisin jotain ihmistä noin syvästi enkä haluaisi olla missään tekemisissä, niin viimeiseksi mä nyt menisin siltä rahaa pyytämään. Ja vaikka miehesi sen papalle välittikin, sä tiesit kyllä että miehellä ei rahaa ole, joten rahat tulisivat papalta, jota syvästi inhoat.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="vieras";28412377]Olipas aikuismaista käytöstä sulta.. En mäkää mitään pyörää enää teille antaisi..[/QUOTE]

niin että kun sun lapsen puoliso ei halua jakaa kanssasi lapsen kanssa koettuja erityisiä hetkiä niin sä kostaisit lapselle sen ja jättäisit pyörän antamatta. no täytyy toivoa että et saa niitä lapsenlapsia.

Kun sä kerran vihaat sitä ihmistä ja kun se kerran on inhottava ihminen, niin miksi ihmeessä alunperin ehdotit että hän osallistuisi pyörään? Jos mä vihaisin jotain ihmistä noin syvästi enkä haluaisi olla missään tekemisissä, niin viimeiseksi mä nyt menisin siltä rahaa pyytämään. Ja vaikka miehesi sen papalle välittikin, sä tiesit kyllä että miehellä ei rahaa ole, joten rahat tulisivat papalta, jota syvästi inhoat.

Peesi.

Ja ap kuulostaa ainakin yhtä inhottavalle kuin pappa. Ei käy lapsiparkaa kateeksi.

miksi?

AJATTELE SITÄ LASTA! Hyvänen aika..

niin ja se olis helpottanut hiukan tätä talousahdinkoa ja lapsi olis saanu pyörän.. mutta jos se pyörän saaminen psitetään ehdolliseksi, vaaditaan vastiketta,niin ei se oo sen arvoista!

minä kadun että edes ehdotin asiaa!

ajattelin että jos pappa haluais ilahduttaa lapsenlastaan.. mutta näköjään ei, vaan halus vaan pönkittää egoansa.

asia on siis sinänsä loppuun käsitelty, koska minä menen huomenna ja ostan lapsen kanssa pyörän(toki mies tulee mukaan). pappa voi sitte palauttaa pyörän ja olla iloinen kun sai pahoitettua lapsen ja mun mielen...

[QUOTE="vieras";28412442]AJATTELE SITÄ LASTA! Hyvänen aika..[/QUOTE]

sano tuo papalle.

No onneksi lapsi ei joudu odottamaan kuin huomiseen. enkä mä voi asialle mitään se lapsellinen pappa kun ei vastaa mun viesteihin... pitäköön pyöränsä.

se on missannut nuo hetket omien lastensa kanssa,mutta omapa on vikansa kun naiset on ollut tärkeämpiä. nää on nyt mun ja lapsen ja lapsen isän hetkiä,hänellä on omansa ollut(tai siis ei,mutta lapsenlapsi ei ole papan tarpeita varten)

[QUOTE="vieras";28412455]Kasva aikuiseksi, jooko? Miehesi ja lapsesi vuoksi.[/QUOTE]

vittu kerroppa mulle yksikin syy miksi mun olis pakko viettää aikaa mieheni isän kanssa? :O ei mun ole pakko!

miks pitäs?

[QUOTE="vieras";28412442]AJATTELE SITÄ LASTA! Hyvänen aika..[/QUOTE]

"Miksi mun pitäs ajatella sitä lasta kun ei pappakaan ajattele!" Tämä tuntuu olevan kuvio. Kauheaa aikuisten välistä valtapeliä, jonka jalkoihin lapsi jää. Aikuiset eivät ole valmiita nielemään ylpeyttään ja joustamaan vaan antavat mielummin lapsen kärsiä. Aikuiset ajattelevat todellisuudessa vain: " minä, minä, minä. Minun tunteeni. Minun tarpeeni." Mitäpä siinä sitten kukaan välittämään niistä lapsen tunteista ja tarpeista. Pääasia, että aikuiset saavat pitää ylpeytensä eivätkä joudu myöntymään lapsen edun vuoksi -Ei äiti, ei pappa eikä varmaan näiden kahden välissä soutava isäkään.

sano tuo papalle.

No onneksi lapsi ei joudu odottamaan kuin huomiseen. enkä mä voi asialle mitään se lapsellinen pappa kun ei vastaa mun viesteihin... pitäköön pyöränsä.

se on missannut nuo hetket omien lastensa kanssa,mutta omapa on vikansa kun naiset on ollut tärkeämpiä. nää on nyt mun ja lapsen ja lapsen isän hetkiä,hänellä on omansa ollut(tai siis ei,mutta lapsenlapsi ei ole papan tarpeita varten)

Olisihan se varsin inhoittavaa lapsenkin kannalta, jos pappa olisi jakamassa ne LAPSEN tärkeät hetket. Niele nyt ylpeytesi ja päästä pappa katsomaan lapsen pyöräilyä.

Sehän tässä keskustelussa niin rasittavaa onkin että kukaan ei ole ollut sitä mieltä että papan toive tai halu olisi tärkeämpi. Vaan useampikin vastaajista on yrittänyt saada sinua ap. tajuamaan että olemalla noin itsepäinen ja keskittymällä vain siihen papan vihaamiseen, satutat omaa lastasi.

Tässäkin tapauksessa jos olisit unohtanut vihasi hetkeksi, lapsi olisi nyt viidennessä taivaassa uudesta pyörästään jonka olisi jo saanut. Ja miten se että pappa olisi ollut läsnä, olisi varastanut sinulta yhtään mitään?

Senkö vuoksi että vihaat häntä? Se että ap.lla ja papalla on olleet huonot välit luultavasti jo vuosia, on varmaan aiheuttanut sen että aina kun he ovat tekemisissä, niin koska pinnan alla kiehuu koko ajan niin ei tarvitse kuin pieni poikkipuolinen sana tulla jommalta kummalta niin on melkein kolmas maailman sota käynnissä.

Ja surullista on että kumpikaan ei näe asiaa lapsen kannalta, keskittyy vain omaan vihan tunteeseen ja siihen että saisi satutettua toista ennen kuin tämä ehtii satuttaa minua.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="vieras";28412499]Sehän tässä keskustelussa niin rasittavaa onkin että kukaan ei ole ollut sitä mieltä että papan toive tai halu olisi tärkeämpi. Vaan useampikin vastaajista on yrittänyt saada sinua ap. tajuamaan että olemalla noin itsepäinen ja keskittymällä vain siihen papan vihaamiseen, satutat omaa lastasi.

Tässäkin tapauksessa jos olisit unohtanut vihasi hetkeksi, lapsi olisi nyt viidennessä taivaassa uudesta pyörästään jonka olisi jo saanut. Ja miten se että pappa olisi ollut läsnä, olisi varastanut sinulta yhtään mitään?

Senkö vuoksi että vihaat häntä? Se että ap.lla ja papalla on olleet huonot välit luultavasti jo vuosia, on varmaan aiheuttanut sen että aina kun he ovat tekemisissä, niin koska pinnan alla kiehuu koko ajan niin ei tarvitse kuin pieni poikkipuolinen sana tulla jommalta kummalta niin on melkein kolmas maailman sota käynnissä.

Ja surullista on että kumpikaan ei näe asiaa lapsen kannalta, keskittyy vain omaan vihan tunteeseen ja siihen että saisi satutettua toista ennen kuin tämä ehtii satuttaa minua.[/QUOTE]

montako kertaa se pitää selittää,minä olen ihminen joka haluaa jakaa tärkeät hetket oman perheensä kanssa! se että siinä on läsnä ihminen jonka kanssa en halua jakaa mitään, aiheuttaa sen että asiasta ei olis jäänyt hyvää muistoa!

ymmärrätkö minulle on tärkeää ne ensimmäistä kertaa koetut asiat.. joillekkin ne on yhdentekeviä mulle ei.
minusta isovanhemman kuuluu tätä kunnioittaa!

Omituista ap:n kiusaamista koko ketju. Ap, nuku yön yli ja mieti vielä, mitä teet tuon hankalan kuuloisen papan kanssa. Tiedän, että tämä asia on hankala, koska joka puolella toitotetaan miten tärkeitä isovanhemmat ovat lapsille. Kaikista ihmisistä vaan ei tule mukavia ja lempeitä isovanhempia. Myös omista odotuksista kannattaa joskus joustaa, jos on vähänkin toivoa että pappa oikeasti haluaa viettää hyviä hetkiä lapsen kanssa. Typerään manipulointiin lapsen kustannuksella ei tarvitse suostua, mutta varo ettet syyllisty itse siihen. Kaikkea hyvää!

[QUOTE="vieras";28412488]Olisihan se varsin inhoittavaa lapsenkin kannalta, jos pappa olisi jakamassa ne LAPSEN tärkeät hetket. Niele nyt ylpeytesi ja päästä pappa katsomaan lapsen pyöräilyä.[/QUOTE]

en! ne on mun perheen hetkiä,ei papan! piste.
mulla ei oo pappaa kohtaan mitään velvollisuuksia. sitäpaitsi omallekkin isälleni sanoisin että nää on meidän perheen hetkiä,enkä halua siihen muita,mun isä ymmärtäis asian!

itseasiassa mun isäni kun osataa lapselle jotain se toimittaa sen jommallekummalle vanhemmalle,koska se ostaa niitä tavaroita lapsen itsensä vuoksi, ei siksi että saisi siitä itelle jotain.

mä maksan mielummin sen 80e omasta pussista.

Yhteistyössä