Miksi liian monella nelikymppisellä perheenisällä on salasuhde itseään 10-17v nuorempaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maiju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maiju"

Vieras
En tarkoita, että kaikilla on. Aivan varmasti on pilvin pimein oikeasti kunnollisia miehiä, enkä todellakaan ole sitä mieltä, että kaikki miehet pettävät.
Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen.

Jotenkin olen aina ajatellut pettäjien olevan viinaan meneviä renttuja. Työni puolesta kuitenkin varmaan keskivertoa enemmän tiedän näitä tapauksia.. Yleensä miehet ovat (oikein tyypillinen tapaus) noin nelikymppisiä, kunnollisia, naimisissa olevia, urheillullisia ja terveet elämäntavat omaavia, korkeasti koulutettuja miehiä, joilla on lapsia ja vaimo. Miehet huolehtivat hyvin perheestään yms..

Mua suorastaan oksettaa, kun näitä sitten näkee käsipuolessaan ainakin vähintään tuo 10v nuorempi nainen ja ollaan niin "salakavalasti" muka jossakin toisella paikkakunnalla.

No yhtä lailla voi kysyä, että miten te naiset aina suostutte siihen rooliin. Teissä, jotka nyt olette naimisissa on pakko olla paljon niitä, jotka jossain vaiheessa salaseukkasivat 10+ vanhemman miehen kanssa.

It takes two to tango.

• Tykkää
Reactions: fortunate
No yhtä lailla voi kysyä, että miten te naiset aina suostutte siihen rooliin. Teissä, jotka nyt olette naimisissa on pakko olla paljon niitä, jotka jossain vaiheessa salaseukkasivat 10+ vanhemman miehen kanssa.

It takes two to tango.

Mä en ole itse naimissa. Mulla on kyllä lapsi. Lapsen takia en halua jatkuvasti seukkailla, vaan jos alan seurustella niin sen pitää sitten kyllä oikeasti tuntua siltä, että voisin olla loppuelämäni.
Tapailen (no olemme juurikin ap:n mainitsema "tyyppitapaus) perheellistä miestä. Komea, fiksu, kiltti, hellä yms. Unelmamies monella tapaa.
Meillä on kivaa aina silloin, kun on mahdollisuus nähdä. Olen ollut yhdellä työmatkalla mukana yms.
Joskus tuntuu äärettömän pahalta ja haluaisin lopettaa heti. Sitten kuitenkin joku pitää miehessä kiinni.

Mun elämäntilanteeseen sopiva juttu kuitenkin.

Tulipa sopivaan saumaan tämä. Miehellä on alkanut olemaan vähän turhan tiheään omia menojaan. En ole epäillyt edes mitään, koska luotan mieheeni niin 100%:sesti... Jotenkin tällaisten juttujen takia kuitenkin alkaa aina vähän epäillä :(

Ranskassa ihan perustouhua. Ja yleensä ikäeroa vielä enemmän. Esim. lukiossa aika usein tytöillä seksiopettajina kaverien isät. Suurin osa ranskalaisista naisista on olleet seksisuhteessa alta 20v vanhempiin miehiin (40+)

No mun mielestä tää kertoo myös paljon siitä millaisia lapsia me onnistutaan kasvattamaan.
Muun muassa tartteeko sitä isähahmoa ja yleistä hyväksyntää lähteä etsimään tuolla tavalla.

+
Kaikki on nykyään niin seksilähtöistä. Se jos nelikymppisen käsipuolessa, siinä mielessä, kipittää lapsi on kai nykyään vaan trendikästä ja tästä kehuskellaan kavereille.
Ihmiset on laumasieluja, jotkut eivät enää edes näe että tuossa nyt olis mitään erikoista:rolleyes:

Tästä asiasta ei kyllä mediassa puhuta yhtään liikaa!

Ohos, meni vähän asian vierestä:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Nämä miehet ovat juurkin niitä poikkeuksellisen kilttejä, huomioonottavia ja "perhettään rakastavia".
Mä miehenä sanoisin, että johtuu siitä että ovat aina tottuneet olemaan kilttejä, kunnollisia yms. Sitten jossain vaiheessa elämää tekee mieli ollakin vähän tuhma ja kokeilla sitä, miltä tuntuu pikkuisen pahis.

Jaa a. Hairahdin kerran. Lapsen kaverin äiti (mua 14v nuorempi) oli sinkku. Hymyili aina niin nätisti, oli niin nätti ja herttainen. Kerran näin unta hänestä ja aamulla tavallaan heräsin "ihastuneena". Kerran kokeilin. Tuli niin paha mieli. En petä vaimoani enää ikinä

Se on joo miehelle aika vaikeeta juu. Sitä kun ikää on se 40+ ja sitten yhtäkkiä tulee tämmösiä hehkeitä typyköitöä suorastaan tyrkyttämään itseään. Sitä kun ite ei oo koskaan ennen tottunut, että semmoset mimmit suorastaan käy käsiksi, niin vaikee sitä on hanttiin pistää.

Mulla se meni niin, että sitä tuli kuolattua kauniita naisia ja tyttöjä 15-30-vuotiaana. Mitään tsäänssiä ei ollut. Sitten tuli pariuduttua ja oltua onnellinen. Mutta alitajuntaanhan se jäi, hirveä määrä purkautumatonta seksuaalisti turhautumaa...

Ja sit kun sen tilanteen voi päästä purkamaan, niin se on menoa. Tätä ei vaan naiset tajua. Turhaan mä sitä ees tässä selitän, mutta uskokaa mua, monissa tapauksissa se menee just näin.

[QUOTE="Nyt harmaana";28425108]Jaa.. Kyllä me muutakin tehdään, kuin nussitaan.[/QUOTE]

Joo mutta kyllä sen vanhemman miehen lähtökohdat ovat puhtaasti seksuaaliset. Mutta voihan sitä panemisen välissä tehdä kaikkea muutakin.

En tiedä. Mies vaan jotenkin vetosi muhun. Urheilullinen, silmälasipäinen, siististi pukeutuva, sellainen niin suloisen rauhallinen, ujohko ja kaikinpuolin sellaisen unelmavävyn oloinen. Jotenkin kiehtoi myös se, että mä olin 26v ja mies melkein 40v.
Ihastuin miehen olemukseen. Eikä sillä sitten ollut väliä, vaikka olikin naimisissa.

Koska nelikymppiset tämän päivän naiset ovat jo kovaa vauhtia ämmääntymässä / ämmääntyneet. Seksi on olematonta / tylsää, suihinotot ovat loppuneet, nalkutus, valitus ja vaatimukset ovat jatkuvia. Nelikymppinen ämmä on "vahva ja kypsä" mikä tarkoittaa sitä että hän on saanut mitä on halunnut eli perheen ja kodin, omaksunut feministisiä asenteita ja yrittää siksi dominoida parisuhdetta.

Metamorfoosi naisesta ämmäksi on niin kuvottavaa että on ihme miksi ero- ja pettämistilastot eivät ole vieläkin synkemmät kuin nyt.

Miehet eivät kestä sitä, kun ei enää olekaan ykkönen vaimonsa silmissä, vaan lapset vievät valtaosan huomiosta. Miesten sisällä asuu ikuinen pikkupoika ja egoisti, joka haluaa saada osakseen ihailua ja palvontaa. Rakastajatar käyttää tämän tarpeen kätevästi. Hänen kanssaan ei tarvitse elää velvollisuuksia täynnä olevaa arkea. Voi vain napsia rusinat pullasta sillä välin, kun vaimo pyörittää kotona arkirulettia.

Nelikymppinen ei ole vanha. Nelikymppiset naiset ovat vielä hehkeitä ja kauniita ja he voivat olla vielä monella tapaa nuorikkoja. Vaan kun niin moni ei ole. Pätkästään tukka lyhyeksi ja vaihdetaan ne mekot käytännöllisiin perusfarkkuihin ja sellainen herttainen kikatus ja hömpötys on muka niin lapsellista yms..

Sitten kun se pitkätukkainen herttainen kikattava vähän alta kolmekymppinen nainen tuo itseään vähänkin tyrkylle niin...

[QUOTE="vieras";28425135]Koska nelikymppiset tämän päivän naiset ovat jo kovaa vauhtia ämmääntymässä / ämmääntyneet. Seksi on olematonta / tylsää, suihinotot ovat loppuneet, nalkutus, valitus ja vaatimukset ovat jatkuvia. Nelikymppinen ämmä on "vahva ja kypsä" mikä tarkoittaa sitä että hän on saanut mitä on halunnut eli perheen ja kodin, omaksunut feministisiä asenteita ja yrittää siksi dominoida parisuhdetta.

Metamorfoosi naisesta ämmäksi on niin kuvottavaa että on ihme miksi ero- ja pettämistilastot eivät ole vieläkin synkemmät kuin nyt.[/QUOTE]

Aijaa, mä en ole kuvailemasi nainen ja näytän n. 32v. Kesällä täytän 43v.

Keksi parempi syy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo hyi vit**. Nämä rauhalliset hyvin tienaavat perheenisät, jotka ovat vanhempainyhdistyksissä ja lasten joukkoeiden huoltajia yms sitten tulevan vastaan joku vieras blondi farmariauto etupenkillä. Hyi yäk.

Nelikymppinen ei ole vanha. Nelikymppiset naiset ovat vielä hehkeitä ja kauniita ja he voivat olla vielä monella tapaa nuorikkoja. Vaan kun niin moni ei ole. Pätkästään tukka lyhyeksi ja vaihdetaan ne mekot käytännöllisiin perusfarkkuihin ja sellainen herttainen kikatus ja hömpötys on muka niin lapsellista yms..

Sitten kun se pitkätukkainen herttainen kikattava vähän alta kolmekymppinen nainen tuo itseään vähänkin tyrkylle niin...

Kas kummaa, olen 42 v ja saanut huomata, että 20-30 vuotiaiden miesten mielestä me nelikymppiset naiset olemme kuumaa kamaa. Ilmeisesti juuri se viehättää nuoria miehiä, ette me emme turhia kikattele, omaamme hyvän itsetunnon ja pukeudumme miten haluamme (vaikkapa tiukkoihin farkkuihin). Nuoret miehet aina kysyvät, että haittaako minua ikäeromme. Ennen olisin kuvitellut tilanteen päinvastaisesti, mutta maailma on muuttunut. Nyt puumilla on vientiä.

[QUOTE="Ellu";28425185]Kas kummaa, olen 42 v ja saanut huomata, että 20-30 vuotiaiden miesten mielestä me nelikymppiset naiset olemme kuumaa kamaa. Ilmeisesti juuri se viehättää nuoria miehiä, ette me emme turhia kikattele, omaamme hyvän itsetunnon ja pukeudumme miten haluamme (vaikkapa tiukkoihin farkkuihin). Nuoret miehet aina kysyvät, että haittaako minua ikäeromme. Ennen olisin kuvitellut tilanteen päinvastaisesti, mutta maailma on muuttunut. Nyt puumilla on vientiä.[/QUOTE]

Joo. EI muuta kuin parinvaihtoa kehiin jonkun 20-30v pariskunnan kanssa.

Yhteistyössä