Arvostelkaa päivän syömiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja-liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttaja-liisa

Vieras
Eli näitä perinteisiä: tässä päivän menu, kertokaa mikä meni pieleen ja mikä ei? Pitäis tiputtaa 4-5 kg ollakseen bikinikunnossa, mielellään suht vauhdikkaasti.

Aamupala:

Iso lasi smoothieta (rahka, sokeriton mehukeitto, banaani, rasia pakastemansikoita - tuli 2 annosta joista join toisen), keitetty kananmuna, kourallinen miniporkkanoita

Lounas:

Pala eilistä uunilohta ja uunipunajuuria, siivu halloumia paistettuna. Punajuuret oli pyöritelty mausteöljyssä ennen paistamista. Pari sokeritonta karkkia.

Illallinen/iltapala:

Kaksi hapankorppuviipaletta oivariinilla ja kermajuustolla, keitetty kananmuna, miniporkkanoita.

Lisäksi päivän mittaan 3 isoa mukillista vihreää teetä, 2 litraa vettä, d-vitamiinitabletti, lasillinen light-colaa.

[QUOTE="vieras";28430848]Kuulostaa terveelliseltä, mutta aika vähältä? Eikö ole nälkä noilla syömisillä?[/QUOTE]

Ei ainakaan tänään oo ollut, mutta tänään ei olekaan ollut treenipäivä... mä oon jo valmiiksi aika pieni, eli pitää vetää aika alas kalorit että pääsen tosta jenkkakahvaosastosta eroon :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28430854:
terveellistä, mutta aika vähän ruokaa. Liikutko? Veikkaan että et pidemmän päälle jaksa tuollaisella ruokavaliolla. Aterioiden määrän lisäisin neljään+ ehkä pieni välipala.

Liikun, n. 4 päivänä viikossa. Luulen kans että treenipäivinä pitää lisätä ainakin yks ateria päivään.

Hirmu pitkään mun ei kyllä tarttis näin jaksaakaan, luulen että 4kg lähtis kuukaudessa näin? Ylläpito on aina helpompaa kuin tiputtaminen, varsinkin kun meille ei ole enää tulossa yhtään vauvaa mahanahkaa venyttelemään :D

Eli näitä perinteisiä: tässä päivän menu, kertokaa mikä meni pieleen ja mikä ei? Pitäis tiputtaa 4-5 kg ollakseen bikinikunnossa, mielellään suht vauhdikkaasti.

Aamupala:

Iso lasi smoothieta (rahka, sokeriton mehukeitto, banaani, rasia pakastemansikoita - tuli 2 annosta joista join toisen), keitetty kananmuna, kourallinen miniporkkanoita

Lounas:

Pala eilistä uunilohta ja uunipunajuuria, siivu halloumia paistettuna. Punajuuret oli pyöritelty mausteöljyssä ennen paistamista. Pari sokeritonta karkkia.

Illallinen/iltapala:

Kaksi hapankorppuviipaletta oivariinilla ja kermajuustolla, keitetty kananmuna, miniporkkanoita.

Lisäksi päivän mittaan 3 isoa mukillista vihreää teetä, 2 litraa vettä, d-vitamiinitabletti, lasillinen light-colaa.

No et sä juurikaa proteiinia saa noilla syömisillä...

jos on jenkkakahvat niin ennemminkii kannattaisi treenata kylkiä/vinoja vatsalihaksia.tolla ruokamäärällä et kyllä jenkkoja pois saa,rupsahdat vaan.KIINTEYTYSTÄ KEHIIN NAINEN!!:)

[QUOTE="höh";28430917]jos on jenkkakahvat niin ennemminkii kannattaisi treenata kylkiä/vinoja vatsalihaksia.tolla ruokamäärällä et kyllä jenkkoja pois saa,rupsahdat vaan.KIINTEYTYSTÄ KEHIIN NAINEN!!:)[/QUOTE]

Mä treenaan kyllä, ja tuolla löllön alla piilossa on ihan lihaksiakin, ainakin jossain kohdissa :D Mutta nyt pitäis saada rasva poltettua pois tosta päältä.

Ja tosiaan, tää ei ollu treenipäivän menu.

[QUOTE="höh";28430917]jos on jenkkakahvat niin ennemminkii kannattaisi treenata kylkiä/vinoja vatsalihaksia.tolla ruokamäärällä et kyllä jenkkoja pois saa,rupsahdat vaan.KIINTEYTYSTÄ KEHIIN NAINEN!!:)[/QUOTE]

Paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa, eikä muuten "kiinteytystäkään", mikäli sillä meinataan mammojen usein mainostamaa lihasten kasvatusta laihdutuksen yhteydessä.

Aika vähäinen tuo määrä tosiaan, vaarana on liian niukan syömisen tuottama repsahdus, tai pudotetun painon pikainen paluu "kuurin" loputtua, jos ruokavaliota ei ole mahdollista jatkaa pysyvänä elämäntapana. Bikinikuntoon ei millään pikakuurilla pääse, kun todellista laihtumista (rasvan vähenemistä) ei voi hirveästi nopeuttaa vaikka mitä tekis. Monissa lähteissä sanotaan että noin puoli kiloa viikossa on mahdollista polttaa rasvavarastoja, jos painoa tippuu enemmän niin loput on sitten nestettä ja lihaksia. Mutta sullahan pudotettavaa ei ole kovin paljoa, joten ei siihen tuolla 500g/vko tahdillakaan kauan mene. Tsemppiä!

Lisää päivään toinen lämmin ateria, ja vaihda kermajuusto vähärasvaisempaan vaihtoehtoon?

Viimeksi muokattu:

Ei ole olemassa paikallista rasvanpolttoa.

Joopa joo taas. Jenkkahvat ovat läskiä, joka ei lähde vatsalihastreenillä pois, vaan sillä että syö vähemmän kuin kuluttaa. Ruokaa on kyllä ap:n listassa määrällisesti aika vähän.

[QUOTE="vieras";28430961]Banaanit ja mansikat pois! Hedelmien tilalle juureksia.[/QUOTE]
no samaa mieltä. Mä en ymmärrä miks laihduttajat vetää aina jotain kaloribanaania. Onko se sitten jotenkin makeankorvike, kun ei karkkia syödä.

[QUOTE="vieras";28430961]Banaanit ja mansikat pois! Hedelmien tilalle juureksia.[/QUOTE]

Ei oo tarkoitus karpata tiukasti, ilman hiilareita ei jaksa treenata. Enkä kyllä aio elää elämääni ilman mansikoita ;)

Aika vähäinen tuo määrä tosiaan, vaarana on liian niukan syömisen tuottama repsahdus, tai pudotetun painon pikainen paluu "kuurin" loputtua, jos ruokavaliota ei ole mahdollista jatkaa pysyvänä elämäntapana. Bikinikuntoon ei millään pikakuurilla pääse, kun todellista laihtumista (rasvan vähenemistä) ei voi hirveästi nopeuttaa vaikka mitä tekis. Monissa lähteissä sanotaan että noin puoli kiloa viikossa on mahdollista polttaa rasvavarastoja, jos painoa tippuu enemmän niin loput on sitten nestettä ja lihaksia. Mutta sullahan pudotettavaa ei ole kovin paljoa, joten ei siihen tuolla 500g/vko tahdillakaan kauan mene. Tsemppiä!

Lisää päivään toinen lämmin ateria, ja vaihda kermajuusto vähärasvaisempaan vaihtoehtoon?

Joo, juusto on yks niistä heikkouksista joista joutuu varmaan hetkeksi nyt luopumaan... oon mieluummin ilman kuin syön niitä kevytversioita :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä