Mistä voi johtua että orgasmi sattui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käkääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käkääk

Vieras
Viimeksi tuli orgasmi yhdynnässä, joka sattui. Sattui siis ihan emättimeen ja koko klitorikseen, ei vain siihen pampulaan vaan ympäri koko toosaa. En nyt oikein osaa tarkemmin selittää, että millä tavalla sattui. Ei ollut jälkeenpäin kipeä. Mieskin sanoi kyllä "au au". Oli kuulemma puristanut tavallistakin lujempaa.

Pitäisikö olla huolissaan?

[QUOTE="Höh";28701930]Sehän on vaan hyvä juttu jos vähän kirpaseekin se orgasmi, tietää että on ainakin tullut lujaa.[/QUOTE]

Kyllä se hyväkin oli, todella raju. Kiinnostaisi kuulla, onko muilla tämmöistä ollut.

[QUOTE="toinen";28701993]Se oli ikään kuin sarja sähköiskuja tai jotain ihme kipristelyä alapäässä ja alavatsassa. Ei kiva.[/QUOTE]

Tuollaista minulla ei ollut. Enemmänkin erittäin tiukka orgasmi, ihan kuin joku olisi nipistänyt laajasti koko toosaa.

[QUOTE="...";28702067]Jestas, ap on sanonut tässä ketjussa ties miten monta kertaa, että orgasmi sattui, ei yhdyntä ja silti mammat eivät tajua :D[/QUOTE]

No jestas, eikö ap siis ollut kuitenkin yhdynnässä??? Vai mikä tässä ei mulla mene jakeluun?

Alkuperäinen kirjoittaja Käkääk;28701907:
Eihän tossa puhuttu orgasmikivuista. Minulla ei ole yhdyntäkipuja eivätkä limakalvoni ole arat.

Ja nyt viilaan kyllä pilkkua, mutta sanoit aloituksessa että orgasmi tuli yhdynnässä, JOKA sattui.

Ehkä sinun on parempi mennä lääkäriin jos haluat eksaktia tietoa.

[QUOTE="...";28702067]Jestas, ap on sanonut tässä ketjussa ties miten monta kertaa, että orgasmi sattui, ei yhdyntä ja silti mammat eivät tajua :D[/QUOTE]

Ei nämä puupäät tajua. Kaikki on linjoilla kyllä, kun seksistä puhutaan ja jokaisella on mielipide, vaikka ei ymmärtäis asiasta hevon vittua. :)

Yhteistyössä