Tuntemattomat äidit loukkasivat minua leikkipuistossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmp"

Vieras
Käväisin vauvan kanssa leikkipuistossa. En ehtinyt kovinkaan kauaa olemaan siellä, kun kuulin jonkun lapsen äidin sanovan ystävälleen: "Mä en tajua miten jotkut ÄIDIT voi pukeutua noin lumppumaisesti, kyllä pitäs vähän miettiä mitä päällensä laittaa ennen kun tänne tulee keimailemaan!" Ja tällä siis viittasi minuun. Tämä ystävä sitten totesin siihen, että: "Sä olet Anne (Nimi muutettu) täysin oikeassa. Toi tuli kyllä ihan selvästi tänne vaan vokottelemaan miehiä!"
Kokosin H&M:n sovitus-mahdollisuudella sen asun joka minulla leikkipuistossa oli ja se näyttää kutakuinkin tältä: http://i9.aijaa.com/b/00580/12494122.jpg

Minusta asu on ihan normaali leikkipuistoon ja muutenkin ennen kaikkea tylsä, eli ei siis todellakaan mihinkään miesten vokotteluun soveltuva. Joka tapauksessa näiden äitien sanat kyllä saivat mieleni pahoittumaan :(.

Älä välitä. mä sain tänään ÄIDEILTÄ kuulla olevani saatanan runkkari kun kehtasin jäädä bussista pois ennen kuin nämä lähiömutsit olivat saaneet rattaansa ulos bussista.

Mitäs niillä itellä oli sitten päällä?

Vai oliko niillä mahdollisesti paino eri kymmenluvuissa kuin sulla? Siis ylöspäin.

Nainen on naiselle susi, niin se vain on. Jos kokivat sinut uhkaksi ulkonäöllisin perustein. Tyytymättömiä itseensä ja sitä rataa.

Älä tuntemattomien kommenteista mieltäsi pahoita. Leuka pystyyn ja vähät välität, sehän niitä aivoon ottaa.

Tsemppiä.

No huh... Mimmosia ne itse sitten oli?

Mulle on joskus käynyt hieman noin kaupassa, naiset puhuivat tahallaan niin lujaa, että kuulin ja tekivät selväksi miten huono ja halpa heidän mielestä olin. (myönnetään, että oli ehkä erikoiset vaatteet, mutta ei nyt mitkään tavattomat) Nää naiset oli saman ikäisiä suunnilleen kuin minä, eli kolmekymppisiä ja ihan tavallisia. No, ehkä ne oli hieman sellaisia näkymättömiä.

Nää on näitä tuulitakkimammoja, älä välitä. Tiedän itsekin miltä tuntuu, varsinkin näin kesällä jos satut menemään leikkikentälle shortseissa tai, kauhistus, hameessa. Tuulipukumammalla on päällä tuulipuku tai urheiluvaatteet, harmaa ja musta on in.

Kyselitte millaisia nämä naiset olivat... Olivat iältään about reilu 3-kymppisiä. Molemmat olivat pukeutuneet legginsseihin ja tuninkoihin tms, olivat hieman pyöreähköjä.

Kaikilla vaan ei ole käytöstapoja - hienotunteisuudesta ja kohteliaisuudesta puhumattakaan, tosin niitä ei edes olisi tämän perusvaatetuksen arvioimiseen tarvittu. Kamalaa ajatella, millaisia noiden mammojen jälkikasvusta tulee. Älä välitä ap tuollaisista idiooteista. Niitä on valitettavasti maailma pullollaan.

[QUOTE="Hmp";28782142]Kyselitte millaisia nämä naiset olivat... Olivat iältään about reilu 3-kymppisiä. Molemmat olivat pukeutuneet legginsseihin ja tuninkoihin tms, olivat hieman pyöreähköjä.[/QUOTE]

Taisi siis kroppasi häiritä mammoja enemmän kuin vaatetuksesi.

Jäikö kukaan muu sovittelemaan hm nukkea? :D

Aika kiva :)

Ja aapee, ihan normaali asu oli leikkipuistoon, ne oli vaan kateellisia kun voit käyttää tuollaisia housuja, niillä itellään varmaan ihrat pursuais yli ja sen takia haukkuivat sinua

Laita enskerralla mikroshortsit ja joku minitoppi :D

Ihan normaalit vaatteethan nuo ovat. Ilmeisestikin ne oli jotain mielenterveyspotilaita joilla oli lääkkeet ottamatta, en kyllä pahoittaisi mieltäni kaikenmaailman sekopäitten juttujen takia.

Olisit mennyt sanomaan nille,että jos te näette täällä paljonkin miehiä tai yleensäkin näette kaikenmaailman harhoja, suosittelisin että otatte ne lääkkeenne säännöllisemmin :D

[QUOTE="Hmp";28782142]Kyselitte millaisia nämä naiset olivat... Olivat iältään about reilu 3-kymppisiä. Molemmat olivat pukeutuneet legginsseihin ja tuninkoihin tms, olivat hieman pyöreähköjä.[/QUOTE]

Nonnih. :D

Tosi kurjaa. Mua haukkui kerran eräs nainen venäläiseksi huoraksi, joka on tullut viemään suomalaisten miehet ja uhkasi hakata. Olen umpisuomalainen, vaikka se ei tässä oleellista olekaan. Se mitä tein, oli että söin banaania yleisellä paikalla täysin tavallisissa vaatteissa. Olin töistä tulossa ja hain kaupasta baanin nälkääni. Banaani riitti provoimaan tämän naisen. Oli tosi suojaton olo ja hyökkäys tuntui tosi epäreilulta. Mutta ainoa tapa päästä siitä yli oli ajatella, että ongelma oli hänen päässään eikä minussa. Niin myös tässä tapauksessa.

Viimeksi muokattu:
Siis onko tällaista oikeasti olemassa? Siis oikeesti? Missä sä oikein asut? Olenkohan mä asunut aina vain "hyvillä alueilla", joissa siis käytöstavat omaavia äitejä, koska en ole ikinä kuullut puhuttavan pahaa toisista äideistä ja olen käynyt läpi avoimet päiväkodit, kerhot, leikkipuistot, pihojen leikkialueet, uimarannat yms.

Yhteistyössä