H
hohoho
Vieras
[QUOTE="vieras";28950396]Tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että kaikki ihmiset eivät asu Helsingissä tai suurempien kaupunkien keskustojen liepeillä? Luuletko, että jokaikinen lapsiperhe majoittuu kerros- tai rivitalokompleksiin, jossa on muita lapsiperheitä vieri vieressä? Kuvitteletko, että kaikki kunnat ja kyläpahaset järjestävät saman määrään toimintaa (perhekerhot, kahvilat, muskarit, mammatapaamiset, puistotoimintaa, tai niitä leikkipuistoja ylipäätään..) kuin sinun ympäristössäsi on?[/QUOTE]
meniköhän mun lapset pilalle, kun eivät käyneet missään perhekerhoissa ja muskareissa.. hyvin harvoin sattu puistoonkin joku samaan aikaan, ystävillä ei ollut lapsia vielä tuossa vaiheessa, joten keksin usein tekemistä lasten kanssa ihan itse. Esikoinen aloitti sitten kerhossa käymisen 4vuotiaana, päiväkotiin luovuin heistä kun kuopus oli 3v. ja esikoinen 6v., koska menin töihin
Molemmat lapset on sosiaalisia ja saivat hyvin kavereita.
meniköhän mun lapset pilalle, kun eivät käyneet missään perhekerhoissa ja muskareissa.. hyvin harvoin sattu puistoonkin joku samaan aikaan, ystävillä ei ollut lapsia vielä tuossa vaiheessa, joten keksin usein tekemistä lasten kanssa ihan itse. Esikoinen aloitti sitten kerhossa käymisen 4vuotiaana, päiväkotiin luovuin heistä kun kuopus oli 3v. ja esikoinen 6v., koska menin töihin
Molemmat lapset on sosiaalisia ja saivat hyvin kavereita.