Onko mies kiinnostunut vai mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyrkky?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyrkky?

Vieras
Miehet- can´t live with them, can´t live without them.

Mulla oli/on ollu sutinaa yhden miehen kanssa kesäkuusta asti. Alunperin alkoi jo keväällä, silmäpelillä ja hymyillä. Tää mies asuu mun naapurissa siis joten nähdään päivittäin. Kesällä partsin laseja pestessäni tiputin tahallani pesuainepurtilon ja kaskas kun ukkeli sattui just paikalle nostamaaan sen. Ekaa kertaa juteltiin.. Tällaisia sattui kesän mittaan jonkin verran ja juteltiin päivittäin. Alkoi tekstiviestittelykin. Ja aika rohkeita viestejä läheteltiin molemmin puolin. No sitten heinäkuun lopulla mies vei mut ulos ekan (ja vissiin vikan..) kerran, sattui vielä olemaan mun syntymäpäivä. Tavattiin hotellin baarissa. Juotiin yhdet ja siirryttiin miehen varaamaan huoneeseen. Huoneessa odotti tulipunainen ruusu, shampanja jäissä, mansikat.. Hela hoito. Juteltiin ja tutustuttiin rauhassa paremmin. Sitten lähdettiin syömään vielä late dinner. Ja takaisin huoneeseen. Meno oli tosi kiihkeää parin skumpan ja viinin jälkeen, molemminpuolista. Mutta paska tuuri koska mun menkat oli just samana päivänä alkanu enkä tietty kehdannu sanoa sitä niin päädyin antamaan suuseksiä hänelle, harmitti itteä ihan älyttömästi koska oon ollut ilman seksiä jo KOLME VUOTTA!! Loikoiltiin sängyssä vielä hänen tultua, yöksi lähdin kotiin vaikka mies sanoi että jäädäkin sais.

Seuraavana aamuna mies toi mulle ruusun jonka olin unohtanut huoneeseen. Kehui seksikkään näköiseksi ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Samana päivänä mies lähti matkoille. Ja takaisin tultuaan on ollut ihan outo. Hymyilee ja mun mielestä flirttaileekin välillä. Mutta ei enää viestittele. Luulin jo että kiinnostus olisi täysin lopahtanut mutta sitten äijä kuitenkin kutsui mut testaamaan toisen kämppänsä poreallasta, saunaa etc. Meidän välillä on ihan valtava fyysinen jännite kokoajan.
Kuitenkin pari päivää sitten perui poreallasjutun, sanoi että keksitään jotain muuta. Lähetin yhden viestin missä pyysin sanomaan suoraan jos haluaa että jätän sen rauhaan, ei vastausta.
Tänään lähtee taas kolmeksi viikoksi reissuun.

Mä en käsitä tätä äijän käytöstä? Onko siis kiinnostunut vai ei? Ilmeisesti ei? Ei huvittais olla tyrkky ja roikkua toisessa mutta toisaalta mies ei selkeitä pakkejakaan oo antanu. Vai onko?

Kuka näitä tajuaa..

Tykkää susta varmaan, mutta ei tarpeeksi. Sinuna katselisin ihan rauhassa muita miehiä ja unohtaisin tämän. Jos sitten jossain vaiheessa ilmaisee kiinnostuksensa selkeästi, niin voit miettiä nappaako sua vielä. Jos olet jo suoraan viestissä kysynyt, kiinnostaako, niin äijä ainakin tietää sun kannan.

Näin mäkin oon vähän aatellut. Toivonut kyllä että jokin muu syy löytyisi tähän yhtäkkiseen käytöksen muuttumiseen. Meillä oli kyllä vaikeuksia toi ekakin treffiaika järjestää, molemmilla on lapsia ja äijä on tosi osallistuva daddy lastensa harrastuksiin yms. Että onhan se toki hankalaakin saada järjestettyä hoidot lapsille kun kummallakaan ei järisyttävää tukiverkostoa ole. Ja ite luonteeltani sellanen kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppinen joten tällainen odottelu ja ihmettely on kyllä tosi tuskallista.

Tai sitten olin vaan tosi surkea suihinottaja eikä halua sellaista karmaisevaa kokemusta enää...

Joo, no tyrkky kyllä oot: menet hotellihuoneeseen miehen kanssa ekoilla treffeillä??What?
En ikinä tekisi samaa. Mies menetti jo mielenkiinnon, koska oot niin tyrkky. Kyllä pitää osata antaa miehen vähän metsästää ja olla edes hiukan hankalasti tavoiteltava...

Vaikka provoltahan tää haiskahtaa.

Miten hotellihuoneessa tapaaminen olisi jotenkin tyrkympää kuin jossain muussa huoneessa? Se on sit eriasia mitä siellä tapahtuu ja musta on kyllä aika outoa ettei voi sanoa menkoista vaan ottaa suihin ekoilla treffeillä!?? Jos tää tarina on tosi niin musta tuntuu että sillä miehellä on niin paljon muuta tärkeämpää mietittävää kuin sinä mutta paremman puutteessa ja heikoilla hetkillään haluaa sulta seksiä. That's all!

Miten hotellihuoneessa tapaaminen olisi jotenkin tyrkympää kuin jossain muussa huoneessa? Se on sit eriasia mitä siellä tapahtuu ja musta on kyllä aika outoa ettei voi sanoa menkoista vaan ottaa suihin ekoilla treffeillä!?? Jos tää tarina on tosi niin musta tuntuu että sillä miehellä on niin paljon muuta tärkeämpää mietittävää kuin sinä mutta paremman puutteessa ja heikoilla hetkillään haluaa sulta seksiä. That's all!

Ai miten hotellihuoneessa on tyrkympää? Mietitään sitä.
Jos vaikka kannattaisi ensin TUTUSTUA esim kahvilla, että tietäisi millaisen ihmisen kanssa oon tekemisissä, EIKÄ heti hyppäisi ekalla tapaamisella sänkyyn.
Jos siis oikeaa suhdetta haluaa. Jos haluaa vain seksisuhdetta niin siitä vaan.
Mutta ap on kyllä täys idiootti.

[QUOTE="vieras";28958137]Joo, no tyrkky kyllä oot: menet hotellihuoneeseen miehen kanssa ekoilla treffeillä??What?
En ikinä tekisi samaa. Mies menetti jo mielenkiinnon, koska oot niin tyrkky. Kyllä pitää osata antaa miehen vähän metsästää ja olla edes hiukan hankalasti tavoiteltava...

Vaikka provoltahan tää haiskahtaa.[/QUOTE]

Mitä mun ois pitäny tehdä? Kieltäytyä menemästä huoneeseen? Tyyppi on laittanu kaikki valmiiks siellä ja mä olisin sanonu että ei kiitos? Oltiin etukäteen sovittu että treffit hoidetaan ns. katseilta piilossa joten huone oli musta ihan ok.

Ja mies heitti viesteissään niin roisia läppää ettei mitään Elovena-neitoa varmaan kuvitellutkaan tapaavansa. Mutta joo, jäin mäkin miettimään oisko pitänyt himmailla kuitenkin vaikka varmaan meillä molemmilla oli sama ajatus jo ennen deittejä, sen verran fyysisesti kipinöi.

Miksi seksi tai vastaava on huono juttu ekoilla treffeillä jos molempia haluttaa? Ihan vaan miehen mielenkiinnon säilyttämiseksi? Eiks se sitten lopulta katoa jos ja kun sinne sänkyyn päätyy vaikkapa viidensien treffien jälkeen?

Mutta emmä nyt tajua miksi tää provolta kuulostaa?

[QUOTE="vieras";28958137]Kyllä pitää osata antaa miehen vähän metsästää ja olla edes hiukan hankalasti tavoiteltava...
[/QUOTE]

Suurin osa miehistä tulkitsee tämän siten, että naisella ei riitä mielenkiinto ja homma lopahtaa sitten siihen. On niitä muitakin kaloja meressä.

[QUOTE="vieras";28958280]Eli ekoilla treffeillä sänkyyn? Ei kai nyt sentään?[/QUOTE]

No mutta pitääkö sitten "pidättäytyä" pelkän periaatteen vuoksi jos molempia haluttaa? Kaatuuko se mahdollinen jatkon mahdollisuus siihen että seksiä on ekoilla treffeillä? Ei kai nyt sentään?

[QUOTE="Vesipeto Surku";28958343]No mutta pitääkö sitten "pidättäytyä" pelkän periaatteen vuoksi jos molempia haluttaa? Kaatuuko se mahdollinen jatkon mahdollisuus siihen että seksiä on ekoilla treffeillä? Ei kai nyt sentään?[/QUOTE]

Kyllä se hyvinkin voi kaatua jos nainen on liian helppo. Antaahan se sitten helposti muillekin. Tämähän ei haittaa jos satunnaista seksiä hakemassa mutta potentiaalista vaimoa haettaessa ei lutkat kelpaa.

[QUOTE="vieras";28958361]Kyllä se hyvinkin voi kaatua jos nainen on liian helppo. Antaahan se sitten helposti muillekin. Tämähän ei haittaa jos satunnaista seksiä hakemassa mutta potentiaalista vaimoa haettaessa ei lutkat kelpaa.[/QUOTE]

No ei kai tää nyt ihan näin mustavalkoista ole..? Jos yhdelle "antaa" niin antaa kaikille..? Hah. Mitäs jos tää yks on vaan niin spessu keissi..?

Jos mies ehdottaa heti aluksi jotain intiimiä, niin ei se oo tosi tarkoituksella liikenteessä. Kyllä se silloin "vaivautuu" vähän lämmittelemään ja tutustumaan ensin. Seksi ekalla kerralla ei tarkoita et oisi tyrkky mut ei sen pitäisi olla eka asia, joka tehdään treffeillä.

Mies taitaa olla vain seksin perään. Jos ei edes vastaa viestiin ja näkemisessä on aina seksistä kyse.

Sen verran otan kantaa tuohon ettei ekoilla treffeillä seksiä. Ettei mies muka enää ole sen jälkeen kiinnostunut. Voi ollakin,näin,joillain.... harrastan seksiä mieheni kanssa ihan ekaa kerta akun nähtiin (tavattiin baarissa) ja nyt 7 v. jälkeen edelleen yhdessä,talo ja lapsi.... että ei kaikki niin mustavalkoista ole

[QUOTE="ttt";28958415]
Sen verran otan kantaa tuohon ettei ekoilla treffeillä seksiä. Ettei mies muka enää ole sen jälkeen kiinnostunut. Voi ollakin,näin,joillain.... harrastan seksiä mieheni kanssa ihan ekaa kerta akun nähtiin (tavattiin baarissa) ja nyt 7 v. jälkeen edelleen yhdessä,talo ja lapsi.... että ei kaikki niin mustavalkoista ole[/QUOTE]

Tämä on hyvä esimerkki siitä, että ei ole olemassa mitään kaavaa ihmissuhteille jolla homma toimii.

Katsotaanpa vaikkapa epävirallisia tilastoja, luin tuossa kuukausi sitten muistaakseni tuloksia kyselystä missä oli yksi monista kysymyksistä

"Oletko löytänyt rakkautta ravintolasta",miehien ja naisten kesken tulokset kyllä vastauksen suhteen olivat 17 ja 18%

Eli mahdollisuudet on tosi pienet, mutta silti se on selkeä mahdollisuus. Se taas haluaako ihmistä baarista raahata elämäänsä, on sitten yksilötasolla oleva päätös.

[QUOTE="vieras";28958389]Jos pitää arvailla miehen kiinnostuksen määrää, niin on aika nostaa kytkintä. Oikean kiinnostuksen kyllä huomaa.[/QUOTE]

Näinhän tää taitaa mennä. Harmillista. :(

Mä vaan ihmettelen tosissani sitä miksi tyyppi ehdotti esim. laivareissua kahdestaan yhdellä ihan hienolla laivalla kunhan "pääsen irti arjesta" ja miksi tällaiset porekylpyehdottelut..? Noh, en ymmärrä niin en ymmärrä. Mutta en kyllä enää jaksa itse olla aktiivinen.

Mä vaan ihmettelen tosissani sitä miksi tyyppi ehdotti esim. laivareissua kahdestaan yhdellä ihan hienolla laivalla kunhan "pääsen irti arjesta" ja miksi tällaiset porekylpyehdottelut..? Noh, en ymmärrä niin en ymmärrä. Mutta en kyllä enää jaksa itse olla aktiivinen.

No siksi, että mies haluaa irti arjesta sun kanssa laivalla, poreammeessa, hotellihuoneessa.

Irti arjesta. Ei arkea.

Jos se on sulle ok, niin hyvä.

Siksi, että välillä tekee seksiä mieli ja sinä olet siinä lähellä helposti saatavilla.

Tajuat varmaan itsekin, että jos mies olisi tosissaan kiinnostunut, niin suhteenne roihuaisi jo täysillä.

[QUOTE="vieras";28958542]Ruusu ja helahoito...[/QUOTE]

:) Joo, olin itsekin aika otettu. Eikä vastaavaa ole kukaan aiemmin tehnytkään, tuntui aika kutkuttavan mukavalta.

Mutta ei kait noi asiat nyt NIIIIN harvinaisia ole että siksi olisi "provo"..? ;)

[QUOTE="Vieras";28958482]No siksi, että mies haluaa irti arjesta sun kanssa laivalla, poreammeessa, hotellihuoneessa.

Irti arjesta. Ei arkea.

Jos se on sulle ok, niin hyvä.[/QUOTE]

Siis itseasiassa ihan alunperin olin itsekin ajatellut että vain seksisuhde tai jotain, en oo sellasia koskaan harrastanut, en edes yhden illan juttuja ikinä.. Ja jotenkin kelailin että mieskin ehkä jotain sellaista vailla.

Nyt vaan kävi niin että itse ehkäpä "hieman" ihastuin.

Ihmettelen vaan siis sitä että jos mieskin halusi vain seksisuhdetta niinkuin luulin ja mitä nyt näistä sen ehdotteluistakin vois päätellä niin miksi sitten kuitenkin soutaa ja huopaa tälleen?

Tilanne ei ole mikään simppeli eikä oikeeseen suhteeseen tässä tilanteessa edes ole helppo hypätä vaikka haluakin olis. Mutta kun en tiedä mitä mies haluaa. Ilmeisesti ei mitn, edes sitä seksiä.

Yhteistyössä