Mun on oikeasti pakko olla todella ruma. Vai keksiikö joku jonkun muun selityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmmm";28962098]Ulkomaalaiset miehet on yleensä kohteliaampia ja huomaavaisempia kuin suomalaiset. Tiedä sitten kuinka tosissaan mukavia höpöttävät. Katsovat myös silmiin ja ovat ainakin olevinaan kiinnostuneita.[/QUOTE]

Kyllä, ahdistavuuteen asti. En halua kuulla tunnin sisään seitsemääkymmentä kertaa, kuinka kaunis ja viehättävä olen, kuinka ihana ja mukava olen. Ilman tutustumista tietysti tämäkin jauhaminen alkaa.

Suoraan sanottuna ällöttää tuollaiset. Ja ovatko tosissaan? No eivät todellakaan.

Lähipiirissäni on jokunen noita pareja ja lähes poikkeuksetta kyseessä on tumma mies ja ruma/lihava/tms. nainen.. Sääliksi käy.
Kyllä varmasti naiselle on ollut ihanaa, ku kerrankin joku kehuu kauniiksi :D (Ja niin vain mentiin naimisiin heti, ja hankittiin tietysti vähintään yksi lapsi).

• Tykkää
Reactions: mars bébé
Mistä ostat vaatteesi? Vaatekaupan nimi voisi jo kertoa paljon. Hame pukeutumisessa on nykyään vähän...no...legginsien kanssa ehkä kireää lyhyttä trigoohametta, mutta joku farkkuhame on paha tyylimoka tuonikäiselle. Joillekin voi sopia tyyliin jonkinlainen hame, mutta tyyli on sillon muutenkin vähän persoonallisempi.

Mites ihan farkut ja toppi? Voisitko pukeutua? Oletko liian laiha ja luiseva ns. Lapsekas vartalo? Olen 160cm eikä ole edes tullut mieleen että olisin jollekin liian lyhyt...ja miehiä on. En usko siis että pituudessa on ongelmaa jollei mies ole sitten tosi pitkä.

Tiedän erään, joka voisi olla kaunis jos osaisi laittaa itsensä. Tyyli on vähän liian tätimäinen ja esimerkiksi hiustyyli ei sovi. Ilmeet myös vähän erikoiset ja saattaa nauraa kummallisesti niin että ikenet näkyy. Hän on vähän outo, mutta on hänellä mies joka pitää hänestä sellaisenaan.

Toinen voi olla pahanhajuinen hengitys. Vaikka pesisit hampaat usein, voi henki haista monesta syystä.

[QUOTE="vieras";28962071]Totta. Mamut ottavat vaimokseen vaikka miten susiruman syöttöporsaan kunhan vain saavat varmistettua avioliiton kautta oleskelulupansa ja eikun Kaisaniemen puistoon etsimään sitä omaa kullanmurua.=)[/QUOTE]

Steissillä niitä hengaa myös, mene sinne!

On mahdotonta sanoa näkemättä, mikä sinussa on vikana. Vaihtoehtoja on miljoonia, se voi olla olemus, ulkonäkö, jokin ärsyttävä tapa, luonne.. ihan mikä vain.

Minä olen aina ollut todella itsevarma nainen ja kyllä minua ovat miehet lähestyneet, en oikeasti jaksa uskoa, että itsevarmuuden takia muka ei lähestyttäisi.
Enemmänkin lähestymisyrityksiin vaikuttaa oma asenne. Jos hymyilet miehelle, taatusti lähestyy, jos annat taas ylpeän vaikutelman, lähestymisyrityksien määrä tippuu radikaalisti.

Kyllä mun mielestä tällainen farkkuhame menee hyvin nuorelle. Ylipäätään farkkuhameet on enemmän nuorten juttu.

http://www.esprit.fi/farkkuhameet/joustava-kynähame-073EJ1D001_927

Tämä asu on mun mielestä ainakin tosi ok http://www.esprit.fi/farkkuhameet/stretch-farkkuhame-073CC1D017_939

Mun mielestä tuollainen kapeahko farkkuhame on nimenomaan nuorten naisten juttu.

Tuo VILA:n neulemekko oli tosi kiva!

Ehkä olet liian täydellinen? Sullahan ei tarvitse olla tietoa/mielipidettä joka asiasta? Ehkä yrität liikaa? Joskus se mies kävelee vastaan ihan yllättävissä paioissa ja todenäköisesti silloin kun vähiten sitä odotat. Älä hae niin aktiivisesti, vaan anna jonkun löytää sinut. Nettitreffit voi olla hyvä jollekin, mutta itse kyllä uskon siihen että ihan livenä sitä ihastuu ja rakastuu parhaiten.

[QUOTE="vieras";28962173]Mistä ostat vaatteesi? Vaatekaupan nimi voisi jo kertoa paljon. Hame pukeutumisessa on nykyään vähän...no...legginsien kanssa ehkä kireää lyhyttä trigoohametta, mutta joku farkkuhame on paha tyylimoka tuonikäiselle. Joillekin voi sopia tyyliin jonkinlainen hame, mutta tyyli on sillon muutenkin vähän persoonallisempi.

Mites ihan farkut ja toppi? Voisitko pukeutua? Oletko liian laiha ja luiseva ns. Lapsekas vartalo? Olen 160cm eikä ole edes tullut mieleen että olisin jollekin liian lyhyt...ja miehiä on. En usko siis että pituudessa on ongelmaa jollei mies ole sitten tosi pitkä.

Tiedän erään, joka voisi olla kaunis jos osaisi laittaa itsensä. Tyyli on vähän liian tätimäinen ja esimerkiksi hiustyyli ei sovi. Ilmeet myös vähän erikoiset ja saattaa nauraa kummallisesti niin että ikenet näkyy. Hän on vähän outo, mutta on hänellä mies joka pitää hänestä sellaisenaan.

Toinen voi olla pahanhajuinen hengitys. Vaikka pesisit hampaat usein, voi henki haista monesta syystä.[/QUOTE]

Miksi farkkuhame ei sovi tämän ikäiselle? Mun mielestä sellainen sopii kaiken ikäisille. Riippuu enemmän mallista. Mä en ole koskaan ajatellut pukeutuvani tätimäisesti. Mun vaatteet ovat h&m, zara, vero moda, gant, Filippa K, mexx, tiger of sweden, ted baker tms..

AP:lle niin omat sympatiat täältä. Tämä on monen muunkin ongelma. Itse oon kamppaillu jo monta vuotta tän samanasian kanssa. Nyt oon päättäny et ei vaan miestä oo eikä tuu varmaankaan mun elämäs olemaan. Sitä tässä sulatellessa....

Voisiko olla, että itsevarmuutesi ja hauskeetesi antaa näille nettimiehille tietynlaisen mielikuvan sinusta. Tyyliin he odottavat, olet rohkea "seksipommi" ja todennäköisesti myös pukeudut provosoivasti hiukan. Ja kun näkevät sinut livenä, niin oletkin sievän näköinen, pukeudut hyvin ja kauniisti joten mielikuva muuttuukin kiltiksi naiseksi. Ja se pettymys johtuu siitä, ei siitä että olisit heidän mieleestän ruma, vaan että et vastannut mielikuvaan jonka ovat saaneet sinusta.

Enkä siis tarkoita, että puhuisit siellä netissä rivoja ja rumia, vaan, että jostain syystä jutut ja puheet ja ulkonäkö tyylillisesti eivät sovi yhteen. :)

Voisiko kyse olla lähinnä siis pukeutumisesta ja sen luomasta mielikuvasta? Kuten joku tuolla kysyikin, oletko kokeillut ihan perusfarkut + toppi yhdistelmää? Vähän meikkiä oheen, silmiä kannattaa korostaa ehkä hiukan lisää, huuliin jotain väritöntä kiiltoa tms.. Miehet tykkää pitkistä hiuksista, joten suorista tukka tai loivat kiharat. :)

Mun mielestä vaatteiden pitää olla myös sellaiset, ettei niissä ole itsellä ihan kauhea olo. Mä en ole yhtään legginsi-ihminen ja en osaisi varmaan edes hengittää legginsit jalassa.

Oletko tapaamisessa kovin korrekti ja varovainen? Löytyykö livenä huumoria? Joskus olen tavannut sellaisia myötäilijäihmisiä joiden kanssa mielenkiinto menee nopeasti. Tosin käytöstavat pitää silti olla vaikkei natsaisikaan. Voihan olla ettet vaan ole tavannut sitä oikeaa, ei se pakolla tule. Susta saa todella sellaisen mielikuvan että olet todella kiltti ihminen, mikä ei ole ollenkaan mielestäni huono asia. Ehkä tarkkailet vaan itseäsi liikaa, ehkä olet vaan tavannut vääränlaisia ihmisiä etkä vielä sitä oikeaa (jolle kelpaat ihan sellaisenaan).

Minä veikkaan että jollain konstilla saat ihmiset netissä luulemaan sinusta jotain mitä et ole.

En usko että olet ruma, varmasti ihan normaalin näköinen. Ja kyllä ne rumatkin saavat miehiä, välillä tuntuu että he saavat niitä (tosin ehkä vain yhden yön juttuja) helpomminkin kuin OK-näköiset.

Ei ole miehet tarkkoja tyylin perään, jos pukeutuu ns. normaalisti. Eli ei mitään radikaalia/erikoista tyyliä. Ja tietysti oman vartalon mukaan :)

Siisteiltä perusvaatteilta nuo näyttävät, tuskin vika siis siinä.

[QUOTE="Vieras";28962247]Oletko tapaamisessa kovin korrekti ja varovainen? Löytyykö livenä huumoria? Joskus olen tavannut sellaisia myötäilijäihmisiä joiden kanssa mielenkiinto menee nopeasti. Tosin käytöstavat pitää silti olla vaikkei natsaisikaan. Voihan olla ettet vaan ole tavannut sitä oikeaa, ei se pakolla tule. Susta saa todella sellaisen mielikuvan että olet todella kiltti ihminen, mikä ei ole ollenkaan mielestäni huono asia. Ehkä tarkkailet vaan itseäsi liikaa, ehkä olet vaan tavannut vääränlaisia ihmisiä etkä vielä sitä oikeaa (jolle kelpaat ihan sellaisenaan).[/QUOTE]

Kiltti mä olenkin. Voi olla, että olen netissä rohkeamman oloinen. Toisaalta oletan, että jokaista ensi tapaaminen hieman jännittää ja silloin ei ehkä niin hultti huumori kulje?
Voi toki siis olla, että annan itsestäni netissä erilaisen kuvan. Tai ehkä en erilaista, mutta sen verran kai sitten ensitapaaminen jännittää, että olen ehkä kiltimmän, kunnollisemman ja rauhallisemman oloinen, mitä ehkä mies oletti?
Silti tämä ei selitä sitä, miksi ne treffit eivät kanssaki kestä ikinä ns. loppuun asti, vaan menee aina pikakahveiksi.

Veikkaan, että yritystä liikaa sun puolelta. Lopeta "etsiminen" ja jatkuva miettiminen (missä mättää), niin jossakin vaiheessa törmäät sellaiseen ihmiseen joka viihtyy sun seurassa ja sä sen :)

No jos vaikutat netissä sellaiselta "pikku tuhmalta" ja rempseältä naiselta ja vedät puoleesti tietyntyylisiä miehiä? Sellaisia, jotka eivät ole niin tosi mielellä matkassa ja haluavat vähän vain hurvirella. Sitten paikalle marssiikin sievä naapurintyttö asiallisissa vaatteissa?