T
tyhvelöinen
Vieras
Ahdistus on sanoinkuvaamaton, kun ei tiedä mitä tehdä.
Aavistelin jo hieman aiemmin pahaa ja tiesin että on meneillään jotain, mistä minun ei pitäisi tietää. Pari päivää sitten sain selville miehen puhelinta lainatessa, kun keskustelu oli jäänyt auki, että mieheni viestittelee vanhalle tuttavalleen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Eikä läheskään kaikki viestit ole viattomia, kun keskustelu naisen kanssa oli jäänyt auki. Yritin ensin antaa asian olla, mutta yöllä hermo petti kun puhelin piippaili jatkuvasti mieheni jo nukkuessa. Herätin miehen ja pyysin laittamaan puhelimen äänettömälle, lisäksi vihjasin ihmetellen että kukakohan laittelee keskellä yötä viestejä, josta seurasi tietenkin kamala riita, kun en luota. Tänään sama piippailuralli on jatkunut ja ahdistaa, itkettää ja suututtaa miin paljon ettei unta saa ja tuntuu ettei henki kulje.
Mitä ihmettä tässä tekisin, pakkohan tämä on selvittää??
Jos sanon tietäväni, alkaa varmasti syytökset siitä, että olen hänen puhelimeen kajonnut ja kamalat riidat, joten en tiedä mitä tehdä :'(
Aavistelin jo hieman aiemmin pahaa ja tiesin että on meneillään jotain, mistä minun ei pitäisi tietää. Pari päivää sitten sain selville miehen puhelinta lainatessa, kun keskustelu oli jäänyt auki, että mieheni viestittelee vanhalle tuttavalleen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Eikä läheskään kaikki viestit ole viattomia, kun keskustelu naisen kanssa oli jäänyt auki. Yritin ensin antaa asian olla, mutta yöllä hermo petti kun puhelin piippaili jatkuvasti mieheni jo nukkuessa. Herätin miehen ja pyysin laittamaan puhelimen äänettömälle, lisäksi vihjasin ihmetellen että kukakohan laittelee keskellä yötä viestejä, josta seurasi tietenkin kamala riita, kun en luota. Tänään sama piippailuralli on jatkunut ja ahdistaa, itkettää ja suututtaa miin paljon ettei unta saa ja tuntuu ettei henki kulje.
Mitä ihmettä tässä tekisin, pakkohan tämä on selvittää??
Jos sanon tietäväni, alkaa varmasti syytökset siitä, että olen hänen puhelimeen kajonnut ja kamalat riidat, joten en tiedä mitä tehdä :'(