Miten jatkatte eron jälkeen eksän kanssa väleissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happygirl-91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on takana kaksi vähän pidempää seurustelusuhdetta ennen nykyisen miehen tapaamista. En pidä kumpaankaan eksään mitään yhteyttä, ensimmäisen kanssa oltiin kavereita hetki, mutta elämä vei ihan eri suuntiin. Moikkaisin häntä, jos joskus näkisin. Hänen isänsä tosin näin eilen, ja se oli vaivaannuttava hetki se.

Toista eksääni en haluakaan nähdä, enkä usko että hänkään haluaisi minua tavata. Asumme eri puolilla Suomea, eikä meillä ole yhteisiä kavereita ollenkaan.

Kumpikaan ei ole Facebook-kaverina enkä sellaiseksi ottaisi.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
heh, no käyhän se noinkin =D Elämä ois tuhatkertaisesti helpompaa jos muuttais helvettiin täältä, mut sit joutuis luopumaan kavereista enkä kyllä sitä tee mistään hinnasta. No onneksi on sentään tuo alkoholi, elämän eliksiiri :heart:

Joo no ei meidän ero ollutkaan oppikirjasta. Aluksi keskusteltiin poliisin ja asianajajien kautta.
Alkoholi ei ole ratkaisu ;) Mutta nuoren tulee mennä ja nauttia elämästä. Hauskaa iltaa!!

Joo no ei meidän ero ollutkaan oppikirjasta. Aluksi keskusteltiin poliisin ja asianajajien kautta.
Alkoholi ei ole ratkaisu ;) Mutta nuoren tulee mennä ja nauttia elämästä. Hauskaa iltaa!!

Oho :) Joskus ne asiat tosiaan mutkistuu..

Jees, katsotaan miten kauan fysiikka kestää, onneks tanssiminen käy liikunnasta ja univelat kuittaantuu sitten haudassa ;)

[QUOTE="hmh";29697363]Ne häpin kotikeskeiset miehet ei aina ole sitä baarien vakiokalustoa.[/QUOTE]

Njaa, kolme pitkää suhdetta takana (yksi siis vakavin ja jatkuu toivottavasti loppuelämän) ja kaikki kotikeskeiset miehet oon löytäny baarista. Eihän niitä kotikeskeisiä miehiä mistään räkälöistä ole tapana etsiä, muunlaisiakin baareja on.

• Tykkää
[QUOTE="hmh";29697363]Ne häpin kotikeskeiset miehet ei aina ole sitä baarien vakiokalustoa.[/QUOTE]

No joo.. Kyllä ne samat playboyt tuolla viilettää mitä sillon pari vuotta sitten :O Ei ne koskaan muutu! Naistenmiehet on naistenmiehiä vuodesta toiseen ;D

Njaa, kolme pitkää suhdetta takana (yksi siis vakavin ja jatkuu toivottavasti loppuelämän) ja kaikki kotikeskeiset miehet oon löytäny baarista. Eihän niitä kotikeskeisiä miehiä mistään räkälöistä ole tapana etsiä, muunlaisiakin baareja on.

En oo koskaan ymmärtänyt kun jotkut sanoo ettei baarista muka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen kun siellähän se on kaikkein helpointa :O Ainoa vaan et ne kunnolliset, enemmän vakavasti otettavat miehet ei uskalla aina lähestyä. Mua lähinnä naurattaa noin pelimiehet, sen verran taitavia ne kyl on ;D

No joo.. Kyllä ne samat playboyt tuolla viilettää mitä sillon pari vuotta sitten :O Ei ne koskaan muutu! Naistenmiehet on naistenmiehiä vuodesta toiseen ;D

Joo. Tykkäätsä yökerhoista vai pubityyppisistä paikoista? Miesten mieleen varmaan olet. Aika paljon silti pleijereitä kävijöissä mitä oon ite käyny. Mutta hyvähän se on tuulettua, osa voi täällä kadehtia! :D

[QUOTE="hmh";29697431]Joo. Tykkäätsä yökerhoista vai pubityyppisistä paikoista? Miesten mieleen varmaan olet. Aika paljon silti pleijereitä kävijöissä mitä oon ite käyny. Mutta hyvähän se on tuulettua, osa voi täällä kadehtia! :D[/QUOTE]

Ihan clubeista, tosin tykkään käydä muutamilla pubissa mutta aika erilaista porukkaa siellä yleensä on.. Niinpä... Ne kyllä pyörittää minkä kerkeää naisia ja itsekin "sorruin" nyt yhteen joka sitten seuraavana päivänä suuteli toisen naisen kanssa, oli kuulemma vain "joku joka tuli siihen eteen". :D Ja siis hän ties et olen siinä tanssimassa mut silti kaulauli toisen kanssa ;o Aika häveliästä :laugh:

Ihan clubeista, tosin tykkään käydä muutamilla pubissa mutta aika erilaista porukkaa siellä yleensä on.. Niinpä... Ne kyllä pyörittää minkä kerkeää naisia ja itsekin "sorruin" nyt yhteen joka sitten seuraavana päivänä suuteli toisen naisen kanssa, oli kuulemma vain "joku joka tuli siihen eteen". :D Ja siis hän ties et olen siinä tanssimassa mut silti kaulauli toisen kanssa ;o Aika häveliästä :laugh:

:laugh: Siis eilen sorruit? Otitko sä sen ihan kotiin asti? ;) Kyllä sinkun vapaudessa on hauskojakin puolia. :p

Tietty kaikki, kuten mun kaverit, ei harrasta pikasuhteita baareista vaan haaveilee jostain enemmästä. Osa näistä kavereista on jo aika vanhojakin...

Voi, mun eksät on niiiin historiaa (siis ajallisesti, mulla on todella pitkä liitto takan tän nykyisen kanssa). Muut ovat kadonneet näköpiiristä, yhtä tapaan silloin tällöin, koska on avioissa ystäväni kanssa. Ihan normivälit: tuntuu mahdottomalta ajatukselta, että joskus muinon seurusteltiin. :D Ei useinkaan tule enää tämä ees mieleen, on vaan kaverin siippa.

• Tykkää
[QUOTE="hmh";29697471]:laugh: Siis eilen sorruit? Otitko sä sen ihan kotiin asti? ;) Kyllä sinkun vapaudessa on hauskojakin puolia. :p

Tietty kaikki, kuten mun kaverit, ei harrasta pikasuhteita baareista vaan haaveilee jostain enemmästä. Osa näistä kavereista on jo aika vanhojakin...[/QUOTE]

Ei vaan viime vkl ja sit la nähdessään mut se seuras ja tilas drinksuja, mut HETI kun silmä vältti niin jotenkin eksyi toisen naisen luo D: Oltiin ihan et voiko olla totta?! :O Ja sitten kehtaa selitellä ihan pokkana et se oli sen naisen puolelta vain.. Huh. Mut noita näkee :) Kun tulevat sisään niin se naisten valloitus alkaa samantien.

Jos meillä ei olisi yhteisiä lapsia niin en pitäisi mitään yhteyttä... Toivoin että se olisi häipynyt kokonaan mutta se vaati saada tavata lapsia! En pystynyt estämään!!!

Ei vaan viime vkl ja sit la nähdessään mut se seuras ja tilas drinksuja, mut HETI kun silmä vältti niin jotenkin eksyi toisen naisen luo D: Oltiin ihan et voiko olla totta?! :O Ja sitten kehtaa selitellä ihan pokkana et se oli sen naisen puolelta vain.. Huh. Mut noita näkee :) Kun tulevat sisään niin se naisten valloitus alkaa samantien.

Heh, joo :) Sellasii ne miehet joskus on ;)

Mut oikeesti, sua vanhempana sanon että kannattaa silti vähän varoa jos sun suhde on just loppu. Oot vähän "herkässä tilassa". Mun yks tuttu tarvi heti eron jälkeen uutta miestä ja löysikin niin suhde ei ollut kovin pitkä eikä kai niin hyvä siksi kun mies oli enemmän vaan korvike. Kyl sä saat varmaan ihailua ja hyväksymistä myös kunnon miehiltä. Kaikki on hyvin kunhan et satuta ittees.

Ja HEI muutes, se mies1 kyllä peesailee sua! ;) Sitä ei muuten oo nyt näkyny täällä vänkäämässä. Jännä tapaus. Jotkut juttunsa silti ihan järkeviä ja kivoja. Astrolabe ja Datahan on jo yks palstapari sen verran oon serannut:D Mutta pidä hauskaa!!

[QUOTE="hmh";29697640]Heh, joo :) Sellasii ne miehet joskus on ;)

Mut oikeesti, sua vanhempana sanon että kannattaa silti vähän varoa jos sun suhde on just loppu. Oot vähän "herkässä tilassa". Mun yks tuttu tarvi heti eron jälkeen uutta miestä ja löysikin niin suhde ei ollut kovin pitkä eikä kai niin hyvä siksi kun mies oli enemmän vaan korvike. Kyl sä saat varmaan ihailua ja hyväksymistä myös kunnon miehiltä. Kaikki on hyvin kunhan et satuta ittees.

Ja HEI muutes, se mies1 kyllä peesailee sua! ;) Sitä ei muuten oo nyt näkyny täällä vänkäämässä. Jännä tapaus. Jotkut juttunsa silti ihan järkeviä ja kivoja. Astrolabe ja Datahan on jo yks palstapari sen verran oon serannut:D Mutta pidä hauskaa!![/QUOTE]

Totta, se vaan on itsellä ainoa toipumiskeino koska muuten jumitan sisällä ja mietin ja suren, enkä jaksa kahvitella kenenkään kanssa koska vähän väliä tulee kyyneleet silmään. Töitäkään ei oo nyt viikkoon :/

Jaa-a palstalla on huippuja tyyppejä, mutta en etsi täältä miesseuraa :) Jutella voin mut siihen se jää.

Haluaisin pystyä aitoon ystävyyteen, mutta nyt vielä puolisentoista vuotta eron jälkeen välttelen liikaa yhteudenpitoa eksääni koska alkaisin vaan ikävöimään häntä niin paljon.. en pystyisi elämään omaa elämääni. Hän seurustelee hyvinkin vakavasti tahollaan, enkä halua elätellä katteettomia kuvitelmia yhteen palaamisesta.

Virallisesti olemme kyllä ihan kavereita ja välit on periaatteessa hyvät. juuri omien tunteitteni heräämisen pelossa kumminkin välttelen liian tiivistä yhteydenpitoa.

• Tykkää
Totta, se vaan on itsellä ainoa toipumiskeino koska muuten jumitan sisällä ja mietin ja suren, enkä jaksa kahvitella kenenkään kanssa koska vähän väliä tulee kyyneleet silmään. Töitäkään ei oo nyt viikkoon :/

Jaa-a palstalla on huippuja tyyppejä, mutta en etsi täältä miesseuraa :) Jutella voin mut siihen se jää.

Onpa ikävää sulla. Kyl ymmärrän ton että kaipaat piristystä. Mut tärkeä olis kohdata ne murheet ja käsitellä ne jonkinlaiseen loppuun ensin ennen uutta.

No leikilläni sanoin :) Mä löysin kerran ihanan miehen netistä sivulta joka ei ollut varsinainen seuranhakusivu ees. Ne huipputyypit tulee monesti yllättäen vastaan kadulla, netissä tai ihan vaikka kaupassa, monia tarinoita tälläsestä kavereilla ja oon kokenut sinkkuna niin että kun pitää silmät auki eikä etsikään ketään niin silloin voi noin tapahtua. :)

[QUOTE="hmh";29697640]Heh, joo :) Sellasii ne miehet joskus on ;)

Ja HEI muutes, se mies1 kyllä peesailee sua! ;) Sitä ei muuten oo nyt näkyny täällä vänkäämässä. Jännä tapaus. Jotkut juttunsa silti ihan järkeviä ja kivoja. Astrolabe ja Datahan on jo yks palstapari sen verran oon serannut:D Mutta pidä hauskaa!![/QUOTE]

Täyspeesi tuolle, että anna tosiaan aikaa erosta toipumiseen. Voit pitää hauskaa, mutta älä ryhdy mihinkään vakavampaan ennen kuin olet tämän eron käsitellyt. Itse tein avioeron jälkeen sen virheen, että ajauduin laastarisuhteisiin. Ne vain pitkittävät lopulta erosta toipumista.

Täyspeesi tuolle, että anna tosiaan aikaa erosta toipumiseen. Voit pitää hauskaa, mutta älä ryhdy mihinkään vakavampaan ennen kuin olet tämän eron käsitellyt. Itse tein avioeron jälkeen sen virheen, että ajauduin laastarisuhteisiin. Ne vain pitkittävät lopulta erosta toipumista.

Juu, en mä mitään vakavaa aloitakaan, mutta kyllä myönnän olevani sen verran luuseri että pakko on saada "joku" :/ En tiedä mutta rankka työ niin rankat huvit, nyt on niin helvetisti stressiä kaikesta että luojan kiitos on tuo yöelämä edes. <3

Yhteistyössä