Ahdistaa erilaiset seksihalut miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooorg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä taas minulla halut olleet uoden verran todella minimaaliset ja mies taasen tarvitsisi monta kertaa viikossa. Tilannetta ei ainakaan auta se, että mies kohtelee kylmästi ja piilokettuilee asiasta melkeinpä aina niinä päivinä, kun ei seksiä saa. Illallakin sänkyyn mennessämme huomaan jo toisen hengityksestä vitutuksen ja kylmyyden. Tilanne on todella ahdistava ja kertoo mielestäni miehen vähäisestä arvostuksesta. Uskomatonta, että omassa suhteessa on alkanut näkyä piirteitä, joita kammoksuin aiemmin : seksiin painostaminen, sillä hienovaraisesti kiristäminen ja ihmisyyden ja suhteen arvottaminen...

[QUOTE="Minävain";29793362]Meillä taas minulla halut olleet uoden verran todella minimaaliset ja mies taasen tarvitsisi monta kertaa viikossa. Tilannetta ei ainakaan auta se, että mies kohtelee kylmästi ja piilokettuilee asiasta melkeinpä aina niinä päivinä, kun ei seksiä saa. Illallakin sänkyyn mennessämme huomaan jo toisen hengityksestä vitutuksen ja kylmyyden. Tilanne on todella ahdistava ja kertoo mielestäni miehen vähäisestä arvostuksesta. Uskomatonta, että omassa suhteessa on alkanut näkyä piirteitä, joita kammoksuin aiemmin : seksiin painostaminen, sillä hienovaraisesti kiristäminen ja ihmisyyden ja suhteen arvottaminen...[/QUOTE]

Niin ja kaikki vika on sitten miehessä etkä voi ite yrittää tehdä asialle mitään?

Kyllä minä tasan tarkkaan ymmärrän sen kylmyyden ja vihamielisyyden jota haluton saa siltä halukkaalta osakseen. Torjutuksi tuleminen ja tunne siitä että omilla tarpeilla ei ole mitään arvoa toiselle on ihan järkyttävää ja siinä katkeroituu ja satuttaa itsensä aika pahasti pitkässä juoksussa. Mä en voi ymmärtää sitä miksi sille halukkaalle ei voi tehdä mitään hyvää, kyllä minä otan haluttomina kausina ilomielin poskeen mieheltä, iloa siitä vain saa itsekin. Tai kai se on siitä kun itse on kokenut haluttoman kumppanin ja kuinka syvästi ja pitkäksi aikaa se satutti ja loukkasi. Tässä suhteessakin meni kauan pystyä viimein hyväksymään omat halunsa taas normaaleiksi ja oppia taas tekemään aloitteita ja ottamaan seksiä vastaan vastikkeettakin kun oli niin arvoton olo.

[QUOTE="Minävain";29793362]Meillä taas minulla halut olleet uoden verran todella minimaaliset ja mies taasen tarvitsisi monta kertaa viikossa. Tilannetta ei ainakaan auta se, että mies kohtelee kylmästi ja piilokettuilee asiasta melkeinpä aina niinä päivinä, kun ei seksiä saa. Illallakin sänkyyn mennessämme huomaan jo toisen hengityksestä vitutuksen ja kylmyyden. Tilanne on todella ahdistava ja kertoo mielestäni miehen vähäisestä arvostuksesta. Uskomatonta, että omassa suhteessa on alkanut näkyä piirteitä, joita kammoksuin aiemmin : seksiin painostaminen, sillä hienovaraisesti kiristäminen ja ihmisyyden ja suhteen arvottaminen...[/QUOTE]

Jotenkin on uskomatonta, että seksi ajaa ohi rakkauden ja kumppanuuden. Kai te olette kuitenkin puhuneet siitä, miksi sinulla ei ole ollut seksihaluja muutamaan vuoteen?

Ei minunkaan mies halua seksiä niin usein kuin minä. Mutta koska minä rakastan miestäni ja pidän seksiä vähemmän tärkeänä asiana kuin ehjää perhettä tai kumppanuutta, niin en ole aikeissa erota tämän asian takia. Koska miehen haluttomuus ei johdu minusta tai parisuhteen ongelmista, niin olen tähän sopeutunut.

On meilläkin miehen työstressi ja väsymys kovasti vaikuttanut petipuuhiin. Lähtee mukaan ehkä kerran viikossa/kahdessa. Ollaan asiasta paljonkin puhuttu, mutta eipä tuolle oikein mitään voi jos ei jaksa yhtään. Ymmärrän miestäni kyllä ihan täysin.

Meillä on noita kausia ollut vuorotellen ja samanaikaisesti suuntaan ja toiseen muutenkin tässä vuosien varrella (hormoonit ja elämäntilanteet) joten en ole vielä heittänyt toivoani etteikö joskus voisi tapahtua enemmän :) toisaalta vaikkei tapahtuisikaan niin mitäs siitä, ei se seksi nyt mikään elämän ja kuoleman asia minullekaan ole. Tämä tahti nyt ei mitenkään hirmu vähäinen ole vaikka toki ottaisin vaikka joka päivä jos saisin. (Eikö eilen rakkauden faqissakin väläytetty, että suomessa harrastetaan seksiä keskimäärin 2-4x/kk)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;29793419:
Kyllä minä tasan tarkkaan ymmärrän sen kylmyyden ja vihamielisyyden jota haluton saa siltä halukkaalta osakseen. Torjutuksi tuleminen ja tunne siitä että omilla tarpeilla ei ole mitään arvoa toiselle on ihan järkyttävää ja siinä katkeroituu ja satuttaa itsensä aika pahasti pitkässä juoksussa. Mä en voi ymmärtää sitä miksi sille halukkaalle ei voi tehdä mitään hyvää, kyllä minä otan haluttomina kausina ilomielin poskeen mieheltä, iloa siitä vain saa itsekin. Tai kai se on siitä kun itse on kokenut haluttoman kumppanin ja kuinka syvästi ja pitkäksi aikaa se satutti ja loukkasi. Tässä suhteessakin meni kauan pystyä viimein hyväksymään omat halunsa taas normaaleiksi ja oppia taas tekemään aloitteita ja ottamaan seksiä vastaan vastikkeettakin kun oli niin arvoton olo.

Tietysti parisuhteessa pitää olla valmis ainakin pohtimaan millainen kompromissi tekisi elämästä molemmille miellyttävää. Mutta tilanne, jollaista esim kirjoittaja Minävain kuvailee, ei varmaan innosta pyrkimään kompromissiin. Jos mulle vittuiltaisiin ja mua painostettaisiin, niin en kyllä olisi kovin iloiten ottamassa vittuilijalta poskeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrettävää;29793394:
Niin ja kaikki vika on sitten miehessä etkä voi ite yrittää tehdä asialle mitään?

Ei suinkaan. Itse olen useaan kertaan käynyt alan lääkäreillä kertomassa omastahaluttomuudestani ja joka tapauksessa seksiä on 1-2 krt / vko. Tämä siis ei miehelleni riitä.

Aiemmin tilanne oli vielä se, että yritin haluttomuudestani huolimatta miellyttää. Mutta kun tilanne on mennyt siihen, että koen olevani hyvä puoliso VAIN niinä päivinä kuin seksiä harrastetaan, koko asia on alkanut itseäni vituttamaan. Rakkauttamme mitataan siis vain seksin kerroissa.

Tietysti parisuhteessa pitää olla valmis ainakin pohtimaan millainen kompromissi tekisi elämästä molemmille miellyttävää. Mutta tilanne, jollaista esim kirjoittaja Minävain kuvailee, ei varmaan innosta pyrkimään kompromissiin. Jos mulle vittuiltaisiin ja mua painostettaisiin, niin en kyllä olisi kovin iloiten ottamassa vittuilijalta poskeen...

Näin juuri. Jos edes toisinaan kokisin olevani ihana ja rakastettu pelkästään kainalossa maatessani, olisi itsellänikin hieman helpompi hengittää, eikä koko asia tuntuisi valtavalta möykyltä rinnassa.

Onko tuollainen käytös jotenkin niin ihmeellistä olevinaan jos toinen on tuntenut ihmisarvonsa ja seksuaalisuutensa loukatuksi ja latistetuksi jo kauan? Mitenkään siis pihtaajan oikeutta pihtaamiseen väheksymättä, mutta kai nyt jotenkin sitä rakasta kumppania voi huomioida vaikka itse ei haluaisi, en ymmärrä miten tilanteen voi edes itsekkyyttään päästää tuollaiseksi ja sitten itkeskellä kun toinen on ilkeä kun itse on ihan yhtä huono ja aiheuttanut pahaa oloa, mutta eri tavalla. Miksi sen puutteessa olijankaan pitäisi sitten muuttaa suhtautumistaan?

Miehen haluttomuus /vähähaluisuus on sairaus johon tulisi nopeasti hakea apua ja naisen haluttomuus on normaalia ja useimmiten miehen syytä.

Toisinpäin se tuntuu olevan, koska usein haluavat miehet usein 'pakottavat' ja painostavat naisen seksiin. Tältäkin palstalta löytyy monta esimerkkiä. Yksi mies 'raiskaa' vaimoaan jatkuvasti. Ei välitä vaimon itkuista ja kivuista, vaan jatkaa entistä kovakouraisemmin, jos vaimo ei ole kostunut kunnolla. Toinen mies taas kertoi, että on kiristänyt vaimoaan vastentahtoiseen seksiin. Olisi muuten lähtenyt vieraisiin.

[QUOTE="Kirsi";29793513]Toisinpäin se tuntuu olevan, koska usein haluavat miehet usein 'pakottavat' ja painostavat naisen seksiin. Tältäkin palstalta löytyy monta esimerkkiä. Yksi mies 'raiskaa' vaimoaan jatkuvasti. Ei välitä vaimon itkuista ja kivuista, vaan jatkaa entistä kovakouraisemmin, jos vaimo ei ole kostunut kunnolla. Toinen mies taas kertoi, että on kiristänyt vaimoaan vastentahtoiseen seksiin. Olisi muuten lähtenyt vieraisiin.[/QUOTE]

taitaa nuo sun esimerkkitapaukset olla porvoosta

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;29793505:
Onko tuollainen käytös jotenkin niin ihmeellistä olevinaan jos toinen on tuntenut ihmisarvonsa ja seksuaalisuutensa loukatuksi ja latistetuksi jo kauan? Mitenkään siis pihtaajan oikeutta pihtaamiseen väheksymättä, mutta kai nyt jotenkin sitä rakasta kumppania voi huomioida vaikka itse ei haluaisi, en ymmärrä miten tilanteen voi edes itsekkyyttään päästää tuollaiseksi ja sitten itkeskellä kun toinen on ilkeä kun itse on ihan yhtä huono ja aiheuttanut pahaa oloa, mutta eri tavalla. Miksi sen puutteessa olijankaan pitäisi sitten muuttaa suhtautumistaan?

No sitten jos kukaan ei koskaan ole valmis muuttamaan suhtautumistaan, niin kaikkia vaan vituttaa ikuisesti. Minähän juuri sanoin, että kaikkien osapuolien halu kompromissiin on tärkeää, ja vittuileminen ja painostaminen on kyllä kaikkea muuta kuin kompromissihakuista käytöstä.

Ja jälleen haluaisin korostaa, että eikö haluttomuudella ja pihtaamisella ole ero? Jos on täysin varma siitä, että kumppani silkkaa ilkeyttään on harrastamatta seksiä, niin eikö järkevämpää ole poistua suhteesta sen sijaan, että jää hakkaamaan päätä seinään.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;29793505:

Tässä kohtaa haluaisin tarttua yhteen asiaan. Pihtaaminen. Sitä en ole koskaan harrastanut, enkä ymmärrä koko asiaa. Itselläni halujen katoaminen johtui yhdynnän sattumisesta, joka taasen johtui synnytyksistä. Kun kerta toisensa jälkeen harrastaa seksiä,vaikka aina sattuu enemmän tai vähemmän, alkaa koko asia ahdistamanaan ja kierre on valmis. Missään vaiheessa en siis ole saanut kuulla kelpaavani, vaikkei seksiä niin usein olisikaan. Kuten en myöskään ole kokenut mieheni huomioivan kipujani / koko asian ahdistamista. Yritä siinä sitten "huomioida toisen halut, vaikkei itseäni kiinnostaisikaan", kun toinen ei huomioinut edes omia kipujani...

taitaa nuo sun esimerkkitapaukset olla porvoosta

Juuri tässäkin ketjussa on kerrottu, miten mies vittuilee ja kiukuttelee, jos ei ole seksiä saanut. Väitätkö, ettet ole koskaan ennen kuullut kenenkään painostavan seksiin? Aikamoisessa pussissa olet sitten elänyt.

Minä olen kokenut painostamista yhdessä nuoruuden suhteessani, samoin kaverini ja harva se päivä saa vastaavia tarinoita lukea.

Nykyisessä suhteessa minä olen se halukkaampi osapuoli, mutta ei tulisi mieleenikään painostaa miestäni vastoin tahtoaan seksiin kanssani.

[QUOTE="Kirsi";29793513]Toisinpäin se tuntuu olevan, koska usein haluavat miehet usein 'pakottavat' ja painostavat naisen seksiin. Tältäkin palstalta löytyy monta esimerkkiä. Yksi mies 'raiskaa' vaimoaan jatkuvasti. Ei välitä vaimon itkuista ja kivuista, vaan jatkaa entistä kovakouraisemmin, jos vaimo ei ole kostunut kunnolla. Toinen mies taas kertoi, että on kiristänyt vaimoaan vastentahtoiseen seksiin. Olisi muuten lähtenyt vieraisiin.[/QUOTE]

Laskeppas huviksesi kuinka monta esimerkkiä on jossa mammat naukuu kun
mies ei sitä ja tätä ja siksi ---> naisella oikeus olla haluton miehen takia
sekä sellaisia jossa
mies on haluton ---> laitetaanko pihtaava homo kiertoon vai voinko panna muita?

sama täällä, oudolta tuntuu tommonen että miehellä ei haluta

musta tuntuu että aika harvinaista tommonen olis

Mun kokemuksen mukaan (siis mitä kuulut ja lukenut) miehen haluttomuus on todella yleistä, jopa lähipiirissä yleisempää kuin naisen haluttomuus.

Mä olisin iloinen jos mies tekisi aloitteita, mutta ei. Mä olen se joka aina tekee aloitteen, mä haluan myös useammin kun mies, olkoonkin että on useinmiten valmis kun houkuttelen. Aina ei syty vaan liukuu tilanteesta pois. Takana meillä jo 20 vuotta, ja alussa oltiin kuin kanit, mutta pikkuhiljaa on miehen halut harventuneet. Tää on ainoa asia meidän suhteessa joka hiertää, mutta olen sanonut miehelle ttä se hiertää paljon. Hän on onneksi alkanut ottaa itseään niskasta kiinni ja koittaa selittää mistä haluttomus johtuu. Minusta se ei kuulemmma johdu, ja olen uskonut sen, mutta kieltämättä syö itsetuntoa kun tulee torjutuksi. :(

Laskeppas huviksesi kuinka monta esimerkkiä on jossa mammat naukuu kun
mies ei sitä ja tätä ja siksi ---> naisella oikeus olla haluton miehen takia
sekä sellaisia jossa
mies on haluton ---> laitetaanko pihtaava homo kiertoon vai voinko panna muita?

Yhtälailla miehellä on oikeus olla haluton, jos nainen ei sitä ja tätä ja siksi...Aika harvassa perheessä tilanne kuitenkaan on sellainen, että mies olisi haluton väsymyksensä takia, kun nainen ei viitsi nostaa persettään sohvalta.

Ketään ei pidä pakottaa seksiin vastoin tahtoaan.

[QUOTE="lila";29793580]Mun kokemuksen mukaan (siis mitä kuulut ja lukenut) miehen haluttomuus on todella yleistä, jopa lähipiirissä yleisempää kuin naisen haluttomuus.

...([/QUOTE]

tutkimusten mukaan naisten haluttomuus on kummiski tuplasti yleisempää kuin miesten

[QUOTE="lila";29793580]Mun kokemuksen mukaan (siis mitä kuulut ja lukenut) miehen haluttomuus on todella yleistä, jopa lähipiirissä yleisempää kuin naisen haluttomuus.

Mä olisin iloinen jos mies tekisi aloitteita, mutta ei. Mä olen se joka aina tekee aloitteen, mä haluan myös useammin kun mies, olkoonkin että on useinmiten valmis kun houkuttelen. Aina ei syty vaan liukuu tilanteesta pois. Takana meillä jo 20 vuotta, ja alussa oltiin kuin kanit, mutta pikkuhiljaa on miehen halut harventuneet. Tää on ainoa asia meidän suhteessa joka hiertää, mutta olen sanonut miehelle ttä se hiertää paljon. Hän on onneksi alkanut ottaa itseään niskasta kiinni ja koittaa selittää mistä haluttomus johtuu. Minusta se ei kuulemmma johdu, ja olen uskonut sen, mutta kieltämättä syö itsetuntoa kun tulee torjutuksi. :([/QUOTE]

Luulis nyt jumalauta 20 vuodessa jo vähän itsetunto kehittyvän?
Sanot, että useimmiten syttyy kun houkuttelet ja silti torjutuksituleminen syö itsetuntoa? Kuule, voin kertoa että vituttaa olla toisen ihmisen itsetunnon pönkittäjä.

Meilläkin on erilaiset halut. Seksiä halutaan molemmat, mutta mä haluan että mua katsotaan ja kosketaan myös. Mistään sanomisesta huolimatta tää ei toteudu, mies vaan ilmestyy tietokoneensa ääreltä kolmen metrin päähän, ja kysyy, huvittaisiko sua panna? :headwall: Tai illalla kuiskaa omalta puoleltaan sänkyä, panettaako sua.
On meillä seksiä, mutta jotenkin alkanut viime aikoina tuntua, että oon vaan joku runkkausväline. Niin ja toistan: sanottu on asiasta. Monta kertaa. En tarvitse kynttilöitä tai pitkiä esileikkejä, mutta jonkun tunteen siitä, että olen seksikäs ja juuri minussa on jotain mikä kiinnostaa.

Meilläkin on erilaiset halut. Seksiä halutaan molemmat, mutta mä haluan että mua katsotaan ja kosketaan myös. Mistään sanomisesta huolimatta tää ei toteudu, mies vaan ilmestyy tietokoneensa ääreltä kolmen metrin päähän, ja kysyy, huvittaisiko sua panna? :headwall: Tai illalla kuiskaa omalta puoleltaan sänkyä, panettaako sua.
On meillä seksiä, mutta jotenkin alkanut viime aikoina tuntua, että oon vaan joku runkkausväline. Niin ja toistan: sanottu on asiasta. Monta kertaa. En tarvitse kynttilöitä tai pitkiä esileikkejä, mutta jonkun tunteen siitä, että olen seksikäs ja juuri minussa on jotain mikä kiinnostaa.

eli jos tämä käytäntö jatkuu kaikkina päivinä, joka viikko jne. Sehän tarkoittaa, ettei mitään huomioimista ole muutenkaan koskaan, missään...ei flirttiä siinä arjen ohessa.

Siinä on nyt ihan nappiin termi runkkausväline, tekstissäsi. Siltä se juuri näyttää.

(*sexpertti lasipää kertoo näkemyksiään*)

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29793701:
eli jos tämä käytäntö jatkuu kaikkina päivinä, joka viikko jne. Sehän tarkoittaa, ettei mitään huomioimista ole muutenkaan koskaan, missään...ei flirttiä siinä arjen ohessa.

Siinä on nyt ihan nappiin termi runkkausväline, tekstissäsi. Siltä se juuri näyttää.

(*sexpertti lasipää kertoo näkemyksiään*)

Todella vähän on mitään arjen flirttiä. Tai jos mieheltä kysytään, niin on. Varmaan flirttailee tietokoneelleen. Yhdessä jo 12 vuotta, eikä aluksi tietenkään ollut näin, nyt kyllä jo useamman vuoden.
Kiitos näkemyksestä, olen samoilla linjoilla.

Kaipa se useimmiten on vaan sitä, että libido ei oo ihan identtinen kummallakin parisuhteen osapuolella. Eihän se kai haluttomuuttakaan varsinaisesti ole, että toiselle riittää kaks kertaa viikkoon ja toinen tarttis kaks kertaa päivään.

Yhteistyössä