Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hmm huomaa et mäkin oon ollu liian kauan täl palsta jo nyt ku tul itosta sun kommentista mieleen. et el jakso olla kokonaista kolme päivää asiallisestija nyt jo haukkuu palstalaisia . tää puhtaasti tuli mun mieleen. koht on mu aika lähtee täält
Alkuperäinen kirjoittaja niin nähty;29862288:a) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että pitää oikein esittäytyä "uutena" palstalaisena vaikka on jo seurannut palstaa
b) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että tekee tällaisen marttyriketjun (ja on taas niin huomionkipeä)
c) mä en ymmärrä mitä ideaa on trollailla miljoonilla eri nimimerkeillä nimittäin voisin lyödä vaikka vetoa että ap ei ole lainkaan sitä mitä esittää
Tää on niiin nähty että turhaan kitiset. Hanki elämä ja huomiota oikeilta ihmisiltä oikeassa elämässä jos siihen enää kykenet!
Oikein huokuu joidenkin paha olo noista viesteistä. Anonyymiteetin suojista tullaan tänne koviksena haukkumaan kaikikkia.
Alkuperäinen kirjoittaja niin nähty;29862446:Kuka on haukkunut koviksena kaikkia? Mistäs tiedät vaikka ap itse esiintyisi (kuten esiintyy) jollain muulla nikillä haukkuen muita?
Kertoo jotakin ihmisestä ja hänen pahasta olostaan että viitsii edes tällaisia aloituksia tehdä. Joko on niin sairaalloisen huomionkipeä (sekään ei ole tervettä) tai sitten vaan sairaalloisen yliherkkä (siihenkin voisi suositella terapiaa), joka ei kestä pettymyksiä eikä sitä että joku ei ehkä ole samaa mieltä eikä tykkää hänestä. Ei tervettä sekään.
Ilmaisin että minä en ymmärrä ja minullakin lienee oikeus mielipiteeseeni. Kaikenlisäksi minulla on aavistus kuka tuon(kin) nimimerkin takana on ja yhtään ei säälipisteitä kyllä heru jos olen oikeassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862482:Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862482:Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.
Jos haluat laihtua, sinun ei pitäisi syödä pelimerkkejä???
Jos haluat laihtua, sinun ei pitäisi syödä pelimerkkejä???
Ei täällä kaikki ole ilkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862605:
Qué carajos
Niin se google kääntäjä sano ja se ei valehtele. Et mitä vittua sää hourit?