Tämä on vihamielinen yhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja El padre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullekin tuli aluksi vähän järkytyksenä tämä palsta, mutta älä välitä, kyllä tähän tottuu. Jotenkin sitä ei enää huomaa tai kiinnitä huomiota niihin tiettyhin kommentteihin. Nyt tämä on jo minusta ihan normaalia (ehkä mun pitäisi huolestua siitä?). Minusta tämä on itse asiassa ihan hauska palsta loppujen lopuksi. Minusta on kiva kun tämä on niin aktiivinen ja keskustelua on monista aiheista. Mulla ei ole itsellä edes lapsia, mutta silti käyn täällä aina lueskelemassa ja kirjoittelemassakin. Olen täällä siis "harmaillut" jo jonkun vuoden. :)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
a) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että pitää oikein esittäytyä "uutena" palstalaisena vaikka on jo seurannut palstaa

b) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että tekee tällaisen marttyriketjun (ja on taas niin huomionkipeä)

c) mä en ymmärrä mitä ideaa on trollailla miljoonilla eri nimimerkeillä nimittäin voisin lyödä vaikka vetoa että ap ei ole lainkaan sitä mitä esittää

Tää on niiin nähty että turhaan kitiset. Hanki elämä ja huomiota oikeilta ihmisiltä oikeassa elämässä jos siihen enää kykenet!

hmm huomaa et mäkin oon ollu liian kauan täl palsta jo nyt ku tul itosta sun kommentista mieleen. et el jakso olla kokonaista kolme päivää asiallisesti :D ja nyt jo haukkuu palstalaisia . tää puhtaasti tuli mun mieleen. koht on mu aika lähtee täält

Hei sinä! Älä lähde, mulle tulee aina hyvä mieli sun musaketjuista :)
Ja ap, ota rennosti, tää on tätä - ja siksi tänne on aina pakko palata ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja niin nähty;29862288:
a) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että pitää oikein esittäytyä "uutena" palstalaisena vaikka on jo seurannut palstaa

b) mä en ymmärrä että joku voi olla niin huomionhakuinen että tekee tällaisen marttyriketjun (ja on taas niin huomionkipeä)

c) mä en ymmärrä mitä ideaa on trollailla miljoonilla eri nimimerkeillä nimittäin voisin lyödä vaikka vetoa että ap ei ole lainkaan sitä mitä esittää

Tää on niiin nähty että turhaan kitiset. Hanki elämä ja huomiota oikeilta ihmisiltä oikeassa elämässä jos siihen enää kykenet!

Siinä sitä rakkautta tuli ihan sylitolkulla sitten.

• Tykkää
Reactions: MIES! ja IhQ
Oikein huokuu joidenkin paha olo noista viesteistä. Anonyymiteetin suojista tullaan tänne koviksena haukkumaan kaikikkia.

Kuka on haukkunut koviksena kaikkia? Mistäs tiedät vaikka ap itse esiintyisi (kuten esiintyy) jollain muulla nikillä haukkuen muita?

Kertoo jotakin ihmisestä ja hänen pahasta olostaan että viitsii edes tällaisia aloituksia tehdä. Joko on niin sairaalloisen huomionkipeä (sekään ei ole tervettä) tai sitten vaan sairaalloisen yliherkkä (siihenkin voisi suositella terapiaa), joka ei kestä pettymyksiä eikä sitä että joku ei ehkä ole samaa mieltä eikä tykkää hänestä. Ei tervettä sekään.

Ilmaisin että minä en ymmärrä ja minullakin lienee oikeus mielipiteeseeni. Kaikenlisäksi minulla on aavistus kuka tuon(kin) nimimerkin takana on ja yhtään ei säälipisteitä kyllä heru jos olen oikeassa!

Alkuperäinen kirjoittaja niin nähty;29862446:
Kuka on haukkunut koviksena kaikkia? Mistäs tiedät vaikka ap itse esiintyisi (kuten esiintyy) jollain muulla nikillä haukkuen muita?

Kertoo jotakin ihmisestä ja hänen pahasta olostaan että viitsii edes tällaisia aloituksia tehdä. Joko on niin sairaalloisen huomionkipeä (sekään ei ole tervettä) tai sitten vaan sairaalloisen yliherkkä (siihenkin voisi suositella terapiaa), joka ei kestä pettymyksiä eikä sitä että joku ei ehkä ole samaa mieltä eikä tykkää hänestä. Ei tervettä sekään.

Ilmaisin että minä en ymmärrä ja minullakin lienee oikeus mielipiteeseeni. Kaikenlisäksi minulla on aavistus kuka tuon(kin) nimimerkin takana on ja yhtään ei säälipisteitä kyllä heru jos olen oikeassa!

Kaksplussan kovikset vauhdissa. Tulee mieleen joku teinityttö joka räkii, polttaa röökiä ja kuluu: vittu, tietsä, vittu, ku sekin oli sellanen, vittu ja vielä kerran vittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862482:
Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29862482:
Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.

Totta tuokin.

Mutta joo, eihän tämä palsta mikään hippityylinen rakkauden satama ole. Ja noh, yhteisöstä en kuitenkaan lähtisi puhumaan.

muuten tää on mukava paikka, mutta sitä mä en ymmärrä miksi pitää ihmisten jankata vanhoista asioista, joilla ei oo merkitystä tähän päivään. Vittuillaan ja haukutaan....

vois joskus ne haukkujatkin katsoa peiliin ja miettiä miltä hänestä tuntuisi jos samalla laillla vittultaisiin -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: El padre
Ei täällä ole kaikki ilmeitä. Itse olen saanut valtavasti neuvoja ym ja tukea erilaisiin asioihin.

Muuan ilkeämpi sitten löytyy.. Lie oikeassa elämässä samanlaisia.

Yhteistyössä