Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, ihan oikeasti. Miksi te suositte joitain vertaisryhmiä, mut syrjitte sisarusrakastajia?
Teidän pitäisi kohdella kaikkia saman sapluunan mukaan.
No, usein vaan homoutta puolustetaan luonnonmukaisuudella, koska homoutta on luonnossa. Mutta jos otetaan naturalistinen käsitys niin kaikki on solutasoa ja luonnossa eläimet panevat ristiin rastiin sukulaisiaan ja eläinlapset näkevät ja kokevat seksiä, joten miksei mekin....?
Sä kätevästi sivuutat sisarusseksin vaikka siitä on jauhettu sivutolkulla. Mikä sun kanta on siihen silloin, kun kyseessä on aikuiset ja itsenäiset ihmiset ja ehkäisy pelaa?
Ja miksi yksi hyväntekemisen muoto eli seksi on kielletty lasten kesken? Eihän monet alle 10-vuotiaat pysty lisääntymäänkään. Miksi saa halata hartioita mutta ei haaroväliä?
Hei, laitetaan päiväkodeissa unnutus-ryhmiä pystyyn!
Teillä on kaikki vaan yhteistä sopimusta, sopimuksia jotka muuttuu. Me mennään kuitenkin sentäs 2000-4000 vuotta vanhojen ohjeiden pohjalta, ja tämä on tarkoitettu myös "mädärille."
Niin, nythän sitä ongelmaa ei niin ole, koska lapsia ei altisteta seksille esim.PikkuKakkosessa. (Haa, nimensä puolesta lasten anaaliseksiohjelma :flower
Mutta miksi me tarjotaan lapsille muita nautinnonlähteitä, vaikka kylpyläreissu, hampurilainen tai huvipuistopäivä? Jäätelöä ja suklaata, jotka ei ole pakollisia?
Miksei seksiä?
Nykyään kun raskaus voidaan ehkäistä, mitään järkevää syytä kieltää kenen tahansa aikuisten väliset seksisuhteet ei ole.
Mun kuopus pomppi ilman housuja trampoliinilla vaikka naapureita saattoi mennä ohi. Iloinen, häpeämätön, vilpitön. Miks mä rajoitin häntä ja käskin laittamaan nyt kuitenkin housut?
Lapsi itse ei kokenut häpeää alastomuudessaan. Miksi me verhotaan lapset?
Ja jos sä hoomoilanen osaat lukea, niin en puhu edes aikuisten seksistä lasten kanssa vaan lasten keskinäisten puuhien sallimisesta ja siihen ohjaamisesta.
Niin ällöttävältä kun teistä ja minusta se tuntuukin niin maailmassa on paljon ihmisiä jotka vilpittömästi ovat sitä mieltä että seksi ei vahingoita lasta, plus tiedetutkimustulokset päälle.
Ei kukaan joskus 60-luvulla hiiskunut homoista, niitä puolustavat olivat pieni ryhmä. Mä luulen että vähintään yhtä iso ryhmä on nykyään niitä joiden mielestä lasten seksissä ei ole mitään pahaa, että se on luonnollista ja siinä tehdään hyvää. Mutuna heitän että se ryhmä joskus valitettavasti saa valtaa.
Hoomoilanen, olipa rimanalitus sultakin epäillä mua pedariksi. Ymmärrätkö käänteistä ajattelua tai sarkasmia? Asioiden käsittelyä vastakkaisuuksien kautta?
Suurin osa ja suurin osa. Homoutta puolustavat oli pieni ryhmä vielä 30-40-vuotta sitten, sen sijaan insestiä on ollut valtionjohtajatasolla antiikin Roomassa eli ei ihan uusi juttu.
Kiitos kun sanoit mua tyhmäksi, oletko valmis samaan nimittelyyn multa? Ajatteletko asioita...
- kulloisen lain mukaan (no, sen mukaan homoja vielä syrjitään Suomessa)
-yleisen mielipiteen mukaan, no se vaihtelee melkein samaa tahtia lain kanssa
-jonkun ikuisen jutun mukaan?
No, en jaksa. Mutta käykää ihmeessä yrittämässä siskojanne ja veljiänne, saa muuten sukujuhlat uutta potkua jos suostuvat, eikä kenelläkään ole taatusti tylsää :wave:
No, en jaksa. Mutta käykää ihmeessä yrittämässä siskojanne ja veljiänne, saa muuten sukujuhlat uutta potkua jos suostuvat, eikä kenelläkään ole taatusti tylsää :wave:
Hyi olkoon, jo kaksi tässä ketjussa sallisi sisarusseksin. :X
Milloinhan lasten suojaaminen seksiltä varhentuu ja poistuu, johan jotkut muksut rallattelevat kaalimato.com-mainoksia...
Hyi olkoon, jo kaksi tässä ketjussa sallisi sisarusseksin. :X
Milloinhan lasten suojaaminen seksiltä varhentuu ja poistuu, johan jotkut muksut rallattelevat kaalimato.com-mainoksia...
Juu mutta olkaa ihan rehellisiä itsellenne, nyt ei ole tavoite voittaa väittelyä jonkun hihhuliuskovan kanssa. Nyt kysyn tosissani asiasta jot on pidetty joidenkin pervojen puuhana.
Oletteko oikeasti sallimassa sisarusseksin????? Eikö teillä ole enää millään väliä?
Juu mutta olkaa ihan rehellisiä itsellenne, nyt ei ole tavoite voittaa väittelyä jonkun hihhuliuskovan kanssa. Nyt kysyn tosissani asiasta jot on pidetty joidenkin pervojen puuhana.
Oletteko oikeasti sallimassa sisarusseksin????? Eikö teillä ole enää millään väliä?