Loukkaannuinko turhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8

Vieras
Mies on ollut laittamassa autoaan kaverinsa tallissa koko pääsiäisen pyhät. Siis päivät ja illat. Olen myös kuskannut miestä sinne ja takaisin parina iltana jos on halunnut ottaa kaljaa.
Eilen illalla tuli viesti että toisitko saunakamppeet sinne kaverin luo. Ei siis kysynyt että onko ok että jää sinne. Vein kamppeet ja sovittiin että menen hakemaan sitten kun haluaa pois sieltä.
Soittoa ei alkanut kuulua joten menin nukkumaan.
Sitten ulko ovi käy ja kuulen että mies heittää saunakamppeensa kotiin ja lähtee jonkun kyydillä, arvasin että baariin.
Laitoin viestin että olisi kiva jos olisi ilmoittanut ettei tarvitse hakea etten olisi turhaan kytännyt kelloa yöllä. Tuli viesti takaisin että ei kuulemma ehtinyt ilmoittaa. Yöllä kun tuli kotiin oli kyllä ihan ok.
Se mikä mua nyt tossa käytöksessä ärsyttää on se että mää oon hoitanu lapset koko pyhän. Osa lapsista kipeänä joten ei oo päästy täältä kotoa mummolaa ja terveyskeskusta pidemmälle. Mielestäni miehen ois pitäny kysyä että onko ok jos jää sinne saunomaan ja baareilemaan eikä vaan pyytää että tuo kamppeet. Ite se ois varmasti suuttunut jos mää oisin noin tehnyt. Joo ja tää auton rassaus jatkuu tänään ja huomenna sekä ens viikolla kunhan saa osat.

Kyllä mäkin olisin loukkaantunut. Tosin olisin sen sanonut jo suoraan aikoja sitten, siinä vaiheessa kun käy ilmi, että aikoo olla koko pääsiäisen pois kotoa. En ole noin kiltti kuin sä. :)

Tuolla se nyt jatkaa uniaan kun minä nousin kuumeisen lapsen kanssa kuudelta.
Se tässä rassaa myös että meillä on ollut parisuhteessa ongelmia lähikuukausina. Ja mies tunnusti ettei rakasta minua samalla tavalla kun ennen. Olen sen takia tosi epävarma, haluan miellyttää miestä. Tiedän että tämä ei ole oikein minulta. Pitäisi osata olla jämäkämpi.

Mies varmaan sitten pakenee sitä parisuhdetta sen auton ja kaljan pariin. Siinä tapauksessa antaisin sen ehkä miettiä asioita, mutten liian kauan. Ja täytyyhän hänen lapsistaan huolehtia joka tapauksessa. Taidat olla aika löysässä hirressä. Ite en kyllä sitäkään kestäis. Käskisin miestä tekemään ratkaisunsa: joko koittaa parisuhteen eteen tehdä jotain tai sitten erotaan. Epävarmuus on pahinta. :(

On kyllä muuten ihan ok isänä. Ja sanonut että haluaa yrittää mun kanssa. Tässä on mennyt 3 kk eikä kuitenkaan edelleenkäån rakasta mua. Joten toivo on varmaan jo menny.

Pääsiäistä on vielä jäljellä joten nuku sä huomenna myöhää. Jos vielä jonnekki menee niin sit on aika renttu tapaus. Pitää sitä muutkin ottaa huomioon vaikka sitä omaa-aikaa ottaakin. Ja yleensä miehet ei noista asioista ilmottele, kun koittavat vältellä konflikteja, eli onko sulla tapana suuttua herkästi? Ihminen muuttuu aika kusipääksi jos on tunne, että toinen rajottaa.

Törkeää mieheltä. Vaikka vaimon seura ei innosta niin lapsista pidetään huolta, mies ei saa olla apuvanhempi vaan ihan oikea, täysipainoinen vanhempi. Tosi lapsellista ja itsekästä käytöstä. Sanoisin suorat santa. Sitä äijä ehkä odottaa että saisi kääntää sun syyksi kaiken. Mutta nyt jätät lapset miehelle hoitoon ja lähdet vaikka lenkille! Voit herättää äijän.

Sä olet kyllä alka lapanen kun kuskailet miestä ja viet saunakamppeita. Hoidat lapset yksin.
Ota nainen itseäsi niskasta kiinni ja totea että tuollainen käytös ei vetele ja palvelu loppui nyt.

Joo mä en kanssa tuollaista kuskausta ja saunakamppeiden kuljettamista tekisi, jos mies kerran käyttäytyy noin. Ota itseäsi niskasta kiinni. Ja siihen päälle hoidat yksin kuumeiset ja kipeät lapset. Eikös Se ole vähän ristiriitaista. Sano miehelle suoraa, että olet väsynyt, tarvit apua, etkä kuskaile mihinkään.

Ensiks täällä mammat kilpaa kilpailee siitä kuka on rennoin vaimo ja kuinka hiekkapillut ja nutturat kireellä olevat akat saisivat asua yksin. Nyt sitten miehen kuskaaminen ja auttaminen pitämään hauskaa onkin alistuvan vaimon merkki :laugh:

Mä pidän kuskaamista auttamisena mikä kuuluu parisuhteeseen. Turha on itse pyytää mihinkään apua jos toista ei voi auttaa.

Ensiks täällä mammat kilpaa kilpailee siitä kuka on rennoin vaimo ja kuinka hiekkapillut ja nutturat kireellä olevat akat saisivat asua yksin. Nyt sitten miehen kuskaaminen ja auttaminen pitämään hauskaa onkin alistuvan vaimon merkki :laugh:

Mä pidän kuskaamista auttamisena mikä kuuluu parisuhteeseen. Turha on itse pyytää mihinkään apua jos toista ei voi auttaa.

Auttaminen pitämään hauskaa, kun lapset on kipeänä kotona ja tuohon hauskanpitoo kuluu koko pääsiäinen. Siinä vasta oikea toivemies ihan jokaiseen kotiin :)

Eikö muuten ole aika uusavutonta, että hauskanpitoonkin tarvitsee aikuinen apua, saati sitten että proriteetit on pahasti hukassa.

Auttaminen pitämään hauskaa, kun lapset on kipeänä kotona ja tuohon hauskanpitoo kuluu koko pääsiäinen. Siinä vasta oikea toivemies ihan jokaiseen kotiin :)

Eikö muuten ole aika uusavutonta, että hauskanpitoonkin tarvitsee aikuinen apua, saati sitten että proriteetit on pahasti hukassa.

Kyydityksen pyytäminen uusavutonta? Onko sulla nyt termit ihan kohdilaan?

Vaikka olet valmis alistumaan ja kerjäämään miehen rakkautta omalle kohdallesi, niin otahan järkikulta käteesi ja mieti sallisitko lapsillesi saman kohtalon? Pitääkö heidänkin kerjätä isänsä rakkautta vaiko ansaita kypsäksi kasvaneen aikamiehen vastuu heistä? Sinun ei siis todellakaan pidä suostua miehesi käytökseen olipa hänellä millainen elämänvaihe tahansa. LApsia ei hylätä ja rassailla vaan autoa aikansa kuluksi.

Yöllä toisen valvottaminen on ihan syvältä, etenkin jos koko pyhän seutu on kulunut "auton laittoon" eli ryypiskelyyn kavereiden kanssa.

Rouva on sitten kuskina kun taksiin ei riitä rahat ja autoa laittavat kaveritkaa eivät ole ajokunnossa, mahtaa olla auto laitettuna hyvään kuntoon :)

Eihän sitä yöllä pitänyt kuskata ja miksi edes pitää valvoa? Jos toisesta ei mitään kuulu niin sitten soitetaan perään ja jos ei vastaa niin sitten mennään nukkumaan.

Mä oon tottunu hoitamaan elämääni myös yksin niin en näe tuossa ongelmaa kerran lapsetkaan eivät vauvoja ole ;)

Äidillä on lasten- ja kodin hoitamisessa ihan tarpeeksi tekemistä. Ei tietenkään pidä kuskailla keskenkasvuista miestä ryyppyreisuille.

[QUOTE="otto";30759808]Äidillä on lasten- ja kodin hoitamisessa ihan tarpeeksi tekemistä. Ei tietenkään pidä kuskailla keskenkasvuista miestä ryyppyreisuille.[/QUOTE]

Ai niin, aina unohtaa että palstan mukaan alkoholia juova ihminen on keskenkasvuinen :laugh:
Mä oon kyllä usein saanut kyydin rientoihini. Se on mukava ele toiselta ettei tarvitse lähteä julkisilla liikenteeseen tai maksaa taksista.

Ai niin, aina unohtaa että palstan mukaan alkoholia juova ihminen on keskenkasvuinen :laugh:
Mä oon kyllä usein saanut kyydin rientoihini. Se on mukava ele toiselta ettei tarvitse lähteä julkisilla liikenteeseen tai maksaa taksista.

Koko pyhät rientoja ja elkeitä, missä mahtaa mennä hyväksikäytön raja?

Jos tilanne olisi ollut toisinpäin eli äiti ryypiskellyt autotallissa koko pyhät olisi tilanne ollut kaaos tai sitten kersat olisi viety isovanhempien riesaksi ja isi olisi mennyt toiseen autotalliin ryypiskelemään, oi onnea.

Ihan ok isä joka viettää koko pyhät ryystämässä kaljaa kaverilla kun lapset sairastaa? Huh, kyl on matalalla rima näemmä :D Eri asia tietenkin jos isä on ennen pääsiäisen pyhiä vaikka pääsääntöisesti hoitanut lapsia ja näiden arkea ja pitää nyt pientä lomaa mutta jotenkin en usko tähän tässä tapauksessa.

Autoremonttia toki pitää tehdä jos auto on rikki ja ihan hyvä sinne on toiselle vaikka kyytikin antaa, ei siinä mitään. Saunakamppeiden vientikin vielä ihan ok mutta jos siinä kohtaa sovitaan että hän soittelee sitten kun vaimo tulee hakemaan niin kyllä on loukkaavaa olla mitään ilmoittamatta ja lähtee vaan baariin.

Minä odottaisin että mies herää ja ilmoittaisin sitten aurinkoisesti että ai ihanaa, olet herännyt niin minä tästä lähdenkin kun sovin menoa koko päiväksi :) Lisäisin että A on vielä kuumessa, B oksentaa ja C:llä jotain ihottumaa niin katsotko sitä ja siivoatko B:n sängyn. Muista tehdä ruokaa, pakastimessa on varmaan jotain ja jos vielä viitsisit imuroida kun kerta tässä kotosalla olet koko päivän :D Sitten vaan ovesta ulos ja omaa aikaa viettämään muutamaksi tunniksi. Sitten palaisin kotiin, reilusti ennen ilmoittamaani aikaa siis ja ehdottaisin jotain mukavaa puuhaa koko perheelle sen mukaan mitä nyt kipenänä olevat voivat tehdä. Jos mies taas lähtisi autoremonttiin niin saisi mennä sitten, seuraavana olisi vuorossa keskustelu suhteen tilasta ja siitä aikooko mies enää ikinä panostaa suhteeseen ja perheeseen vai onko helpompi erota saman tein.

Kuinka hyvin mies arvostaa toisen kuskaamista. Ei vaivaudu edes ilmoittamaan ettei tarvitse tulla hakemaan. Soittelee tuomaan saunaksmppeita. Auttaminen on molemminpuolista. Kyllä meilläkin kyyditään ja kuskataan, mutta toinen osaa myös arvostaa sitä. Miehen veljen vaimo auttaa miestään, mutta mies ei todellakaan arvosta ja auta vaimoaan. Tämä kuulostaa ihan samanlaiselta tapaukselta. Tehdään kaikkee miehen eteen, joka on vielä ilmoittanut ettei oikein rakasta vaimoaan. Sitten loukkaannutaan ja suututaan. Avaa suusi ja sano sille miehellesi että nyt kaksi seuraavaa pyhää saa olla kotona auttamassa sinua. Ja lähde vaikka lenkille ja rentouttamaan itseäsi.