V
vierailija2451
Vieras
Minä pelkään kulkea yksin ulkona. Minut raiskasi ulkomaalaistaustainen mies jokunen kuukausi sitten. Viikko sitten käyttäessäni koiraa, perässäni käveli koko matkan (ovelta ovelle, perus koiran ulkoilutusreitti - ei mikään menossa samaan suuntaan lenkki) ulkomaalaistaustainen mies. Miksi seurasi? Vaikea sanoa, mutta minä en enää illalla yksin ulos mene. Ainankaan ilman jotain kättä pidempää.
Suvaitkaa minun puolestani mitä haluatte. Helppohan se on suvaita, kun kävelee ruusulasit silmillä.
Ja ei, minua ei ole koskaan suomalainen mies raiskannut tai seurannut. Vaikka olen elämäni täällä asunut. Viimeinen pari kuukautta. Paskaa tuuria? Yksittäistapauksia?
Suvaitsevainen avaa silmänsä vasta, kun se sattuu itselleen tai jollekin läheiselle. Tai sitten ei.
Suvaitkaa minun puolestani mitä haluatte. Helppohan se on suvaita, kun kävelee ruusulasit silmillä.
Ja ei, minua ei ole koskaan suomalainen mies raiskannut tai seurannut. Vaikka olen elämäni täällä asunut. Viimeinen pari kuukautta. Paskaa tuuria? Yksittäistapauksia?
Suvaitsevainen avaa silmänsä vasta, kun se sattuu itselleen tai jollekin läheiselle. Tai sitten ei.