Sinua kassajonossa pistävästi tuijottava nainen vastaa. Kysy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pistävä katse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, miten menee?

Kävin passikuvassa ja kuvaaja totesi ettei ole koskaan nähnyt vihaisempaa muijaa. Käski pitää naaman peruslukemilla ja näyttää vähemmän vihaista naamaa. Alkoi kyselemään sitten henkilökohtaisuuksia. Onko masennusta tai katkeruutta? En olisi voinut olla onnellisempi sillä hetkellä kun olin lähdössä unelmieni häämatkalle. Olisi tehnyt mieli jo oikeasti huitaista käsilaukulla sitä kuvaajaa!

Kannattaa harjoitella peilin edessä lempeämpää ilmettä, oletko kokeillut?
Miksi et käytä aurinkolaseja?
Jäin miettimään miltä tänään näytin kaupan kassalla, kun olin ollut låhes tunnin suuhygienistin käsittelyssä. Hoitaja pahoitteli kun roiskutti vettä kasvoilleni. Sanoin, etten kiireessä muistanut laittaa kasvoilleni päivävoidetta ja roiske tekee vain hyvää kasvoilleni. Testasin sitten Prismassa jotain kasvipohjaista päivävoidetta, joka tuntuu ihanalta.
En käytä pikakassoja vaan ihmiskassoja. Opin sanan Prisman käytävällä jonkun miesasiakkaan lausumana.

Jäin miettimään miltä tänään näytin kaupan kassalla, kun olin ollut låhes tunnin suuhygienistin käsittelyssä. Hoitaja pahoitteli kun roiskutti vettä kasvoilleni. Sanoin, etten kiireessä muistanut laittaa kasvoilleni päivävoidetta ja roiske tekee vain hyvää kasvoilleni. Testasin sitten Prismassa jotain kasvipohjaista päivävoidetta, joka tuntuu ihanalta.
En käytä pikakassoja vaan ihmiskassoja. Opin sanan Prisman käytävällä jonkun miesasiakkaan lausumana.
Ei sentään ollut verta pitkin naamaa? Kerran kävin niin kovakouraisella suuhygienistillä että näin kävi, en mennyt hänelle uudestaan.