Saarijärvellä 40 v matu vikittelee 12 v tyttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä minäkin ihmettelen. Minkälainen ihminen tekee niin?

Tässäkin ketjussa oleva riehuja on ne kuvat linkittänyt tänne muutamaan kertaan, mutta onneksi modet ovat olleet tarkkaavaisia ja poistaneet kyseiset ketjut.

Minä en ole tätä ketjua tehnyt. On aika loukkaavaa syytellä tuollaista.

Olen se joka sanoi että vielä eilen luulin provoksi, ja ton yhden kanssa ihan muuten vain väänsin aikani kuluksi.

Todella loukkaavaa syytellä minua kuvien levittelemisestä.

Jokainen aikuinen päättää silti itse, laittaako niitä lapsen kuvia instagramista kiertämään ympäri nettiä. Oliko tässä nyt siis sittenkin tarkoitus näpäyttää ja loukata sitä tyttöä, sitäkö haluat sanoa?

Tarkoitus oli näpäyttää tytön mutsia (ja muita suvakkeja) siitä, että eivät yhtään edes yritä suojella tyttäriään pedofiileltä. Kai sullekkin on selvää että tämän tarinan konna ei ole se lapsi?

Merkillistä miksi suvakit nostavat tästä järkyttävän metelin, vaikka itse ovat työntämässä vokkien matuja tutustumaan pikkutyttöihin kouluissa. Tätä siis tapahtuu jokaisella paikkakunnalla missä vain on vok.

Merkillistä miksi suvakit nostavat tästä järkyttävän metelin, vaikka itse ovat työntämässä vokkien matuja tutustumaan pikkutyttöihin kouluissa. Tätä siis tapahtuu jokaisella paikkakunnalla missä vain on vok.

Kai mekin kohta ollaan yksi ja sama "vieras" henkilö ketjussa.

Joten käytän nyt nimim. Jos vaikka levittelet lasten kuvia, en saa sitten itse syitä turhaan niskoilleni.

Poliisi ei ole syyttäjä, vaan tutkiva viranomainen. Ymmärtänet varmaankin tuon eron?

Ymmärsit varmaan mitä kysymykselläni tarkoitin? Tahdotko tosiaan kuluttaa mielummin aikaasi tähän turhaan jankkailuun?

Mistä matuja syytetään?

Vaikka näen itsekin aivan hyvin ettei kaikki ole ok, niin tuohon ei taida riittää mitään perusteita asiaa tutkia? Ko?

En tiedä ja siksi kysyn.

Lastensuojelun on syytä selvittää yhteiskuvan taustat. Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään.

Ei tietenkään ole.. HUH.

Kysyn vielä kerran.. Onko tämä aihe sellainen, että poliisi lähtisi ylipäätään kunnolla tutkimaan tällaista asiaa?

Se oli ainoa mihin vastausta hain.

Vai aktsovatko "turhaksi" jota en yksinkertaisesti ihmettelisi.

Aneeksi jos olen huono ilmaisemaan asiaani.

Ei tietenkään ole.. HUH.

Kysyn vielä kerran.. Onko tämä aihe sellainen, että poliisi lähtisi ylipäätään kunnolla tutkimaan tällaista asiaa?

Se oli ainoa mihin vastausta hain.

Vai aktsovatko "turhaksi" jota en yksinkertaisesti ihmettelisi.

Aneeksi jos olen huono ilmaisemaan asiaani.

Lastensuojelu selvittää asian ja jos tulee jotain epäilyksiä esille, niin sitten asia siirtyy tietysti poliisin käsittelyyn. Poliisille saa toki tehdä ilmoituksen muutenkin, jos on vähänkään syytä epäillä lapsen hyväksikäyttöä. Ei siitä ole kenellekään mitään haittaa.

Toivottavasti poliisi tutkii tuon miehen lisäksi nämä aikuiset, jotka levittelevät lasten kuvia ja nimiä. Asiayhteys ja käytetty kieli - tervetuloa kiusaaminen. Vähän vois edes yrittää käyttää päätään.

Tarkoitus oli näpäyttää tytön mutsia (ja muita suvakkeja) siitä, että eivät yhtään edes yritä suojella tyttäriään pedofiileltä. Kai sullekkin on selvää että tämän tarinan konna ei ole se lapsi?

Mutta joku nainen kuitenkin on syyllinen? Tytön äiti? Jännä, että ette kuitenkaan ajattele, että paheksunnan pitäisi kohdistua siihen mieheen, vaan nimenomaan tytön äitiin. Ja nimenomaan tyttö on se, jonka kuvat ja nimet on levitelty pitkin nettiä. Tyttö on se, jota on huoriteltu (en muista oliko mv vai ylilauta) ja jolle on toivottu murhaa. Aika ikävää kohtelua ihmiselle, joka ei edes ole tarinan konna :(

Meteli on nostettu siitä, että tytön kuvia on levitelty keskustelupalstoilla ja tyttöä on myös samoilla palstoilla solvattu. Se on täysin asiatonta toimintaa. Vähin, mitä olisitte voineet tehdä, olisi ollut peittää tytön kasvot. Eikö ongelma ollut nimenomaan se äijä? Miksi siis kiusata alaikäistä tyttöä?

Meteli on nostettu siitä, että tytön kuvia on levitelty keskustelupalstoilla ja tyttöä on myös samoilla palstoilla solvattu. Se on täysin asiatonta toimintaa. Vähin, mitä olisitte voineet tehdä, olisi ollut peittää tytön kasvot. Eikö ongelma ollut nimenomaan se äijä? Miksi siis kiusata alaikäistä tyttöä?

Jos MV:ssä ja ylilaudalla on haukuttu tyttöjä yms. Miksi yhdistät sen kaksplussalaisten kommentteihin? Kukaan ei ole täälä tyttöä solvannut!

Yhteistyössä