V
vierailija
Vieras
Mulle tuli ilmoitus että tyttäreni toisti snapin uudelleen, eli joku katsoi sitä puhelinta samaan aikaan kun omat tyttäret istuu keittiön pöydän ääressä ilman puhelinta.
Miehen tytär makasi sängyssä peiton alla ja kun kysyin että kenellä on tyttöni puhelin niin tämä miehen tytär sanoi ettei ainakaan hänellä.
Soitin tietenkin puhelimeen ja eiköhän ollut siellä peiton alla kädessä.
Tämä samainen tyttö on myös varastanut multa rahaa ja ennen kaikkea valehtelee aivan kirkkain silmin ja ei tunnusta millään tekojaan. Valehtelee vaan enemmän ja suuttuu jos häntä epäillään.
Paljon muutakin sikailua on ollut vaikka yrittää aina esittää kilttiä ja viatonta, mutta heti kun silmä välttää tekee jotain.. Penkoo mun tavaroita jne.
Onko liian kova rangaistus ottaa tytöltä oma puhelin täksi päiväksi pois?
Miehen tytär makasi sängyssä peiton alla ja kun kysyin että kenellä on tyttöni puhelin niin tämä miehen tytär sanoi ettei ainakaan hänellä.
Soitin tietenkin puhelimeen ja eiköhän ollut siellä peiton alla kädessä.
Tämä samainen tyttö on myös varastanut multa rahaa ja ennen kaikkea valehtelee aivan kirkkain silmin ja ei tunnusta millään tekojaan. Valehtelee vaan enemmän ja suuttuu jos häntä epäillään.
Paljon muutakin sikailua on ollut vaikka yrittää aina esittää kilttiä ja viatonta, mutta heti kun silmä välttää tekee jotain.. Penkoo mun tavaroita jne.
Onko liian kova rangaistus ottaa tytöltä oma puhelin täksi päiväksi pois?