Kerron perusteen miksi mies ei halua koiraa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tajuatteko, että jos kaksi ihmistä käy töissä se arjen yhteinen aika on mielettömän kortilla.
Koira vie vähintään 1h joka päivä aikaa pois.

Se 1h saattaa olla juuri sitä yhteistä aikaa minkä käyttäisin mielelläni naisen huomioon.
Entä kun haluaisin viedä naisen viikonloppureissulla Espanjaan?

Jumalauta sitä järjestämisen määrää että saadaan hauveli hoitoon.

Uskokaa tai älkää mutta eksälläni oli koira.
Koiraan meni parin vuoden aikana 1300e rahaa (hoito,lääkäri yms). Minä maksoin puolet.

Eli toisin sanoen kun väitätte että "PELKÄÄTTEKÖ ETTÄ KOIRA VIE MIEHEN HUOMION" niin kyllä...

Aika surullista olla toisen mies ja hän panostaa rahallisesti enemmän koiraansa. Siinä menee ihmisen ja eläimen arvostus tänä päivänä.

Sad but true.

Mies kertoi perustelut miksi EI halua koiraa. Nyt kaikki heittää ilmaan syitä miksi pitäisi olla se koira. Miehessä vika, kun ei halua ajantappajaa parisuhteessa vaan sen vähäisenkin vapaan viettäisi naisensa kanssa. Siis oikeesti! Yleensä kaikki valittaa, kun mies ei halua nyhjätä naisensa kanssa.

Jos perustelut olisi kertonut nainen, kommenteissa lukisi JÄTÄ SE SIKA!,
Mies ei halua koiraa eikä varmasti lapsia! Jne.

AP olisit kertonut asian naisen ominaisuudessa, voisi kommentit
olla toisin :D

Mies kertoi perustelut miksi EI halua koiraa. Nyt kaikki heittää ilmaan syitä miksi pitäisi olla se koira. Miehessä vika, kun ei halua ajantappajaa parisuhteessa vaan sen vähäisenkin vapaan viettäisi naisensa kanssa. Siis oikeesti! Yleensä kaikki valittaa, kun mies ei halua nyhjätä naisensa kanssa.

Ääh. Toi mies haluaa vaan omistaa naisen eikä suo hänelle yhtään omaa vapaa-aikaa. Aina pitäisi olla miehen käytettävissä

Juu niin mielipiteensä saa sanoa, koskee myös muita palstailijoita eikä vain sinua. Jos vain samanmieliset mielipiteet kelpaa, niin harrasta monologejasi yksin kotona.
Ääh. Toi mies haluaa vaan omistaa naisen eikä suo hänelle yhtään omaa vapaa-aikaa. Aina pitäisi olla miehen käytettävissä

Onko se omistamista että haluan nimenomaan antaa sitä aikaa naiselleni?
Teillä on niin pettämärön logiikka.

On tämä ailti paremi kuin vauvafoorumo sillä siellä sensuuri iski jo ensimmäiseen viestiini.

Jos lähdetään tuolle linjalle niin tykkäät varmaan miehistä jotka ei omista naista muuten kuin silloin kun saavat reikää ja ruokaa...

Terv, ap

Aamen...

Ei minua kiinnosta. Tulin itseasiassa katsomaan onko täällä hullumpia ihmisiä kuin vauvafoorumilla ja näköjään osuin naulankantaan.

Terv, ap

En minäkään naisena halua koiraa, koska olen laiska. En jaksaisi kusettaa ja lenkityttää sitä montaa kertaa päivässä, joten sen eläimen kannalta parempi etten ota koiraa. Varsinkin aamut ja kylmät/sateiset päivät vietän paljon mieluummin sisällä.
Taitaa olla koiraihmisiä ja sitten ei-koiraihmisiä. Minua alkaa pikkuhiljaa ärsyttää koiraihmiset. Kusettavat ja paskottavat koiriaan mihin sattuu ja sitten nämä ihanaiset vielä räksyttävät joko huoneistoissa tai pihalla, niin että kaikki naapurit saa ihastella pikkumurren metelöintiä. Olisi suotavaa, että kaikki koiraihmiset opettelisivat käytöstapoja ja opettaisivat koiransakin käyttäytymään siivosti.

Mä en tajua miksi joutu perustelemaan ettei halua koiraa.

Meille tulee pari sit kun jäädään eläkkeelle. Ei päivääkään aikaisemmin. Kumpikin mieltää eläimen todella aikaavieväksi ja vasta silloin on tarpeeksi aikaa.

Mä en tajua miksi joutu perustelemaan ettei halua koiraa.

Meille tulee pari sit kun jäädään eläkkeelle. Ei päivääkään aikaisemmin. Kumpikin mieltää eläimen todella aikaavieväksi ja vasta silloin on tarpeeksi aikaa.
Ei muuten tule!:mad: Koira ansaitsee kunnon kodin, jossa laaja-alainen ymmärrys sen tunteista, tarpeista, käyttäytymisestä ja terveydestä.