TE ETTE IKINÄ USKO! P****SIN HOUSUUNI TÖISSÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
Olin työmatkalla ulkomailla kolmatta päivää, vatsani ei ollut toiminut kertaakaan sinä aikana. Kolmantena päivänä söin hyvin iltapäivällä ja jäin vähän shoppailemaan. Illalla oli vielä työtilaisuus ja hotelli oli lähellä. Hotelliin kävellessä alkoi kamala vatsakipu, ajattelin että minulla tavallista ilmavaivaa pukkaa ja päätin päästää kaasua hiljaisella kadulla. No, vetelät heti housussa ja kamala paine ja kipu suolessa - eikä matkan varrella yhtään kahvilaa tms., hienoja sisustusliikkeitä jne vain. Viimeisissä liikennevaloissa se sitten alkoi valua eikä pysäyttää voinut. Kolmen päivän satsi... hotellihuoneeni oli kerroksessa 16 ja hissillä oli mentävä. Onneksi vain vanha mies oli hississä, kun menin siihen. Hän ei tainnut huomata mitään. Toivoin, ettei valuisi lahkeesta lattialle ja taas hissi pysähtyi ja sisään tuli tyylikkäästi pukeutunut 50v rouva. Nyrpisti nenäänsä ja katsoi meitä tuohtuneena. Mä katsoin papparaista... Omassa kerroksessa juoksin huoneeseeni ja kamala kiire tietty tuli iltatilaisuuteen sen paskapyykin kanssa. Lisäksi huoneessa ei saanut ikkunaa auki ja haju oli aivan kamala.

:o Pistit sitten papan piikkiin! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Millä konstin ootte selvinny ripulissa/oksennustaudissa kotia asti?Jos yleisillä pitää mennä..

Niinpä... ja meidän töissä pitää olla lääkärintodistus heti ekasta päivästä lähtien. Onpa kiva lähtä kamalassa ripulissa hakemaan sitä :(

Hyi hitto kun ajatteleekin ja taas se aika vuodesta kun noro alkaa kiertää...

Ei tosipaikan tullen naurata!

Kyllä se on kamalimpia tunteita kun oksentaessa alkaa pas**ttamaan.

no kuvitelkaapa, että jouduin kerran kesken lenkin juoksemaan puskaan ripulille, liukastuin ja kaaduin omaan paskaani iskien vielä pääni.. ! istuin omassa kurassani pipo vinossa & veressä , ei mikään elämäni huippuhetki

moro moro mäki paskoin kerran housuun duunissa. otettii vähä huikkaa lounaalla ja kiivettii telineille muuraamaan. ei sitä alas ehtinyt ku alko vatsas vääntää se vitun unkarin paska (joku palinka tai vastaava) sain sen verta pidäteltyä et pääsin laasti sankon viereen mut sit tuli... puolet housussa ja puolet laastin seassa. kesähessu sit muuras paskat seinään ja itse yritin pidätellä naurua kun hessu kysy et "mitä laastii tää on ku haisee näin kummalta"

voi pojat