mitä tehdä? Naisystävä minulle raskaana eikä tahdo naimisiin kanssani, eikä abortoida...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies.81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies.81

Vieras
Olen ollut naisystäväni kanssa reilu pari vuotta yhdessä, ja nyt saanut tietää että meille on tulossa vauva. Minulle on ensiarvoisen tärkeää että lapset syntyvät nimenomaan avioliitossa, ja olen tämän kertonutkin naiselle. Mutta nyt kun kosin niin nainen ei suostunutkaan menemään naimisiin kanssani. Ei suostunut edes, vaikka yritin miten selittää että asiat helpottuisivat huomattavasti, mikäli lapsi syntyisi avioliittoon. Mitä minä nyt oikein teen, asia on minulle tärkeä j haluan naimisiin naisystäväni kanssa?

Miten ne asiat helpottuu huomattavasti kun lapsi syntyy avioliitossa? Ei se isyydentunnustus niin iso juttu ole.

Pakkohan tämä on olla provo kun kirjoitat abortista. Ei kukaan ajattele aborttia vain sen takia ettei nainen suostu menemään naimisiin. Naimisiin ehtii kyllä myöhemminkin. Ehkä kuitenkin jonkun toisen kanssa jos oikeasti olet tuollainen idiootti.

Eipä tuo tilanne johda pahimmillaan kuin 18 vuoden velkavankeuteen.
Sinänsä epäreilua, että ottamalla velkaa ja sijoittamalla ne järkevästi tai pistämällä kaikki rahat haisemaan, nopeisiin autoihin ja hitaisiin naisiin tai toisinpäin, niin saa rahoilleen jotain vastinetta. Ainakin hauskoja muistoja.
Tämä homma kusee jo alkumetreillä ja sinulle jää muistoksi vain elämäsi kallein nainti.
Voi silläkin tarinalla kapakassa joku tuopin tarjota.

Olen ollut naisystäväni kanssa reilu pari vuotta yhdessä, ja nyt saanut tietää että meille on tulossa vauva. Minulle on ensiarvoisen tärkeää että lapset syntyvät nimenomaan avioliitossa, ja olen tämän kertonutkin naiselle. Mutta nyt kun kosin niin nainen ei suostunutkaan menemään naimisiin kanssani. Ei suostunut edes, vaikka yritin miten selittää että asiat helpottuisivat huomattavasti, mikäli lapsi syntyisi avioliittoon. Mitä minä nyt oikein teen, asia on minulle tärkeä j haluan naimisiin naisystäväni kanssa?
Mitkä asiat helpottuisivat jos lapsi syntyisi avioliittoon?

Oletko lintsannut biologian tunnit? Joka kerta kun naidaan, nainen voi tulla raskaaksi. Jos sinulle on tärkeää mennä naimisiin ennen lapsia niin miksi ihmeessä olet pannut naistasi?

Et tunnusta isyyttä ja jätät naisen pitämättä mitään yhteyttä häneen tai lapseen. Olet antanut vaihtoehtoja naisellesi, ne eivät hänelle kelvanneet, joten ei sinunkaan tarvitse hyväksyä hänen vaihtoehtoaan. Ainoa ratkaisu, jossa et joudu maksumieheksi.

Ja kun joku kyayi, mikä helpottuu, jos lapsi syntyy avioliittoon, niin jos ei oikeasti tiedä aviottomana ja aviossa syntymisen eroja, kannattaa ottaa selvää ja vasta sitten hankkia lapsia. Toki nykyään moni tunnustaa isyyden avioliiton ulkopuolella syntyvään lapseen, vaikka ei kannattaisi.

Esim. voisimme ihan virallisesti olla perhe, yhdellä ja samalla sukunimellä (vaikka sitten naisen nimellä jos ei nainen haluaisi ottaa minun nimeä) ja lisäksi isyyttä ei tarvitsisi tunnustaa vaan lapsella olisi automaattisesti sekä isä että äiti.
Itse olen saanut lapsen avoliitossa ja kyllä me olimme ihan virallisesti perhe vaikka mulla olikin eri sukunimi. Lapsella oli myös automaattisesti isä heti synnyttyään. Ei avomiehen isyys vasta silloin alkanut kun isyys oli tunnustettu. Isyydentunnustus on helppo juttu, varsinkin nykyään. Mulla on muuten edelleen tyttönimeni vaikka olen naimisissa, ei kummankaan tarvitse vaihtaa sukunimeä naimisiin mennessä. Yhtälailla silloin on perhe vaikka onkin eri sukunimi.

Toivon tosiaan, että olet vain typerä provo.

Miten ne asiat helpottuu huomattavasti kun lapsi syntyy avioliitossa? Ei se isyydentunnustus niin iso juttu ole.

Pakkohan tämä on olla provo kun kirjoitat abortista. Ei kukaan ajattele aborttia vain sen takia ettei nainen suostu menemään naimisiin. Naimisiin ehtii kyllä myöhemminkin. Ehkä kuitenkin jonkun toisen kanssa jos oikeasti olet tuollainen idiootti.
Mutta minulle on oikeasti tärkeää olla avioliitossa lapsen syntyessä. En tahdo missään nimessä lapsia avioliiton ulkopuolella. kaiken lisäksi asiasta on naisen kanssa puhuttu jo ennen kuin edes aloimme suhteeseen.

Ja kun joku kyayi, mikä helpottuu, jos lapsi syntyy avioliittoon, niin jos ei oikeasti tiedä aviottomana ja aviossa syntymisen eroja, kannattaa ottaa selvää ja vasta sitten hankkia lapsia. Toki nykyään moni tunnustaa isyyden avioliiton ulkopuolella syntyvään lapseen, vaikka ei kannattaisi.
Äly hoi älä jätä. Totta hemmettissä lapsen isä tunnusti isyytensä kun ihan suunnitellusti oli lapsi saatu. Muita isäehdokkaita ei todellakaan ollut.

En ymmärrä miksi joillekin on niin vaikeaa yksinkertaiset asiat. Perhe on perhe vaikka vanhemmat eivät olisi naimisissa. Lapsella on isä vaikka vanhemmat eivät olisi naimisissa. Itse olen saanut lapsen avoliitossa enkä näe mitään vaikeaa siinä. Ongelmia tuntuu olevan teillä joilla ei ole mitään kokemusta asiasta.

Mutta minulle on oikeasti tärkeää olla avioliitossa lapsen syntyessä. En tahdo missään nimessä lapsia avioliiton ulkopuolella. kaiken lisäksi asiasta on naisen kanssa puhuttu jo ennen kuin edes aloimme suhteeseen.
No olisit käyttänyt ehkäisyä. Myöhäistä itkeä kun paskat on housuissa.
Lapsi on nyt tulossa joten hyväksy se ja lopeta tuollainen lapsellinen vinkuminen. Ihme pakkomielle avioliitosta. Naisen paras on ettei tuollainen hyypiön kanssa mene naimisiin eikä ole edes parisuhteessa jos avioliiton vaihtoehto on abortti. Olet kuvottava.

No olisit käyttänyt ehkäisyä. Myöhäistä itkeä kun paskat on housuissa.
Lapsi on nyt tulossa joten hyväksy se ja lopeta tuollainen lapsellinen vinkuminen. Ihme pakkomielle avioliitosta. Naisen paras on ettei tuollainen hyypiön kanssa mene naimisiin eikä ole edes parisuhteessa jos avioliiton vaihtoehto on abortti. Olet kuvottava.
Niin sinäkin olet kuvottava. Kasva aikuiseksi ja hyväksy se, että joillakin ihmisillä on erilaisia periaatteita kuin sulla, eikä se tee heistä idiootteja.

Ja mistä sä tiedät, ettei ap naisensa kanssa ollur käyttänyt ehkäisyä?

Niin sinäkin olet kuvottava. Kasva aikuiseksi ja hyväksy se, että joillakin ihmisillä on erilaisia periaatteita kuin sulla, eikä se tee heistä idiootteja.
Kyllä kuvottava on se jonka mielestä vaihtoehtoina on vain avioliitto tai abortti. Kusipää on mies jos vaatii naista tekemään abortin. Onneksi nainen on se joka päättää asiasta eikä todellakana tarvitse tehdä aborttia.

Todellinen ääliö on se joka pitää tuollaisessa tilanteessa kiinni vanhanaikaisesta periaatteestaan. No ap onkin pian sinkku kun tuolla tyylillä jatkaa. Sitten voikin tulla itkemään palstalle kun ei ole naista ja pitää maksaa lapsesta elatusmaksuja. Niin makaa kuin petaa.

Sä olet yhtä kuvottava tapaus kuin ap. Ei vaikuta kovin hienolta periaatteelta tuo ap:n pakkomielle.

Kyllä kuvottava on se jonka mielestä vaihtoehtoina on vain avioliitto tai abortti. Kusipää on mies jos vaatii naista tekemään abortin. Onneksi nainen on se joka päättää asiasta eikä todellakana tarvitse tehdä aborttia.

Todellinen ääliö on se joka pitää tuollaisessa tilanteessa kiinni vanhanaikaisesta periaatteestaan. No ap onkin pian sinkku kun tuolla tyylillä jatkaa. Sitten voikin tulla itkemään palstalle kun ei ole naista ja pitää maksaa lapsesta elatusmaksuja. Niin makaa kuin petaa.

Sä olet yhtä kuvottava tapaus kuin ap. Ei vaikuta kovin hienolta periaatteelta tuo ap:n pakkomielle.
Mikä oikeus äidillä yksin on päättää, syntyykö lapsi avioliittoon vai ei?

Jos joku mielipide/periaate on sun mielestä vanhanaikainen tai huono, se ei jonkun muun mielestä sitä ole, eikä hänen mielipiteensä siltikään ole huonompi kuin sinun. Se on vain erilainen.

Tuossa ap:n tilanteesaa kyllä kannataa nostaa kyntkintaä ja jäthää isyys tunnustamatt. Sirtenpä saa nainen miettiä kannattiko synnttää avioton lapsi vai ei.

Mikä oikeus äidillä yksin on päättää, syntyykö lapsi avioliittoon vai ei?

Jos joku mielipide/periaate on sun mielestä vanhanaikainen tai huono, se ei jonkun muun mielestä sitä ole, eikä hänen mielipiteensä siltikään ole huonompi kuin sinun. Se on vain erilainen.

Tuossa ap:n tilanteesaa kyllä kannataa nostaa kyntkintaä ja jäthää isyys tunnustamatt. Sirtenpä saa nainen miettiä kannattiko synnttää avioton lapsi vai ei.
Naisen ei tarvitse kuin ilmoittaa sossussa kuka on isä niin ap joutuu isyystesteihin ja elatusmaksujen maksajaksi. Aivan turha vinkua kun ei käyttänyt kortsua. Jos kerran ei halua lapsia ennen avioliittoa, niin silloin huolehtii ettei raskautta tulee. Omaa typeryyttä koko juttu ja on vain naiselle hyvä, että pääsee eroon tuollaisesta ääliöstä.

Naisen ei tarvitse kuin ilmoittaa sossussa kuka on isä niin ap joutuu isyystesteihin ja elatusmaksujen maksajaksi. Aivan turha vinkua kun ei käyttänyt kortsua. Jos kerran ei halua lapsia ennen avioliittoa, niin silloin huolehtii ettei raskautta tulee. Omaa typeryyttä koko juttu ja on vain naiselle hyvä, että pääsee eroon tuollaisesta ääliöstä.
Vastaapa kysymykseen, mikä oikeus naisella yksin on päättää syntyykö lapsi avioliitossa vai ei?

Mistä sä tiedät, ettei ap käyttänyt ehkäisyä? Jospa ehkäisy petti?

Isyystestistä voi kieltäytyä. Toki oikeus voi sen määrätä, mutta tuollaisessa tilanteessa tuskin määrää. Ja ainakaan kukaan sossutäti ei sitä isyystestiä voi pakottaa.