Rättis on Kallelehteä ulkohuussissa salaa lukeva hottisJa rättis huom!!!
Tämä ei tarkoittanut sitä, että kuvittelen sinun olevan Kalle-niminen hottis![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rättis on Kallelehteä ulkohuussissa salaa lukeva hottisJa rättis huom!!!
Tämä ei tarkoittanut sitä, että kuvittelen sinun olevan Kalle-niminen hottis![]()
Aika kadehdittavaa... Maista varastilkka ja kerro mitä tykkäsit!Mulla olisi illaksi Alsacen valkoviiniä. Sain yrityslahjaksi mutta ei hätää, lahjonnasta ei voi ketään syyttää. Maksaa Alkossa noin 20 €.
Mulla olisi illaksi Alsacen valkoviiniä. Sain yrityslahjaksi mutta ei hätää, lahjonnasta ei voi ketään syyttää. Maksaa Alkossa noin 20 €.
Kyllä nyt jonkun kanssa pitää välillä saada riidellä. Menee liian lässynlässyn-myhäilyksi muuten.
Hakekaa rättis paikalle, riitelen sen kanssa![]()
https://www.satakunnankansa.fi/sata...en-kauppaa-kuusi-epailtya-vangittu-201212285/Mitä järkee on?? Miknä takia tää
Olipa kokemus yrittää löytää sushi-aineksia tän tuppukylän Cittarista!
Joo, siis niitä kyllä oli mutta tuplahinnalla kotikulmiin verrattuna.
Mä pahoin pelkään, että se innostuu pursottelemaan omat majonsa niien päälle![]()
Ja rättis huom!!!
Mä en tee tällä tiedolla yhtään mitään ja huomaa: Ei kysymysmerkkiä, ei sitten missään.Pussit on tyhjät,
Rättis on Kallelehteä ulkohuussissa salaa lukeva hottis![]()
Mä en tee tällä tiedolla yhtään mitään ja huomaa: Ei kysymysmerkkiä, ei sitten missään.![]()
Tapetoi niillä seinäsLopetin jo 90-luvulla salaa lukemisen.
Mulla ois "muutama" laatikollinen lehtiä. Pitäskö ne myydä nyt vai odotanko vielä, että hinta nousee?
Odota nyt ainakin seuraavaa kakkahätääLopetin jo 90-luvulla salaa lukemisen.
Mulla ois "muutama" laatikollinen lehtiä. Pitäskö ne myydä nyt vai odotanko vielä, että hinta nousee?
Tapetoi niillä seinäs![]()
Puoli Oulua?Mitä veikkaat montako neliömetriä niillä peittäisi?
Neliömetriä seinää.
Puoli Oulua?
Täsmennän, anna vastauksesi neliömetreinä, kiitos![]()
En annaTäsmennän, anna vastauksesi neliömetreinä, kiitos![]()
6000m2
antasit ny, mää tiiän että sulla onEn anna![]()
Veikkaan että kuka tahansa olisi sellaisesta surullinen paitsi P itse.@Elena777 miltä tuntuu nähdä vanha ihastus palstalla ja ignooraamassa sua kokonaan?Tuli vonkaamaan p*llua toisilta naikkosilta, nuoremmilta ja näteiltä.
Aivan varmasti kirjoitat kyllä se on nähty monet kerrat että harmaana kirjoitat vaikka toisin väität.Et kykene olla kirjoittamatta.Ok mutta mä en kirjoita tämän jälkeen tähän ketjuun. Mä kirjoitan toiseen the ketjuun. Halusin ilmoittaa että se harmaan viesti ei ollut mun kirjoittama.![]()