V
vierailija
Vieras
Ei se sinullekaan kuulu.Mitä se sulle kuuluu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se sinullekaan kuulu.Mitä se sulle kuuluu.
Sääli että olet noin mustasukkainen.Ilmeisesti kun puhutkin jo samalla tavalla ellei epek ite ole tätä kirjoittanut.Sääli että muutut yhtä vittumaiseksi kun epek.
lähe lenkilleSinua ei,meitä muita kyllä.
Sinä siis toivot että jomman kumman,veikkaan jälkimmäisen,sydän on rikottu?Joo ei mietitytä.
Olet pahempi asian vierestä jankkaaja kuin paula.
Ilmeisesti kun puhutkin jo samalla tavalla ellei epek ite ole tätä kirjoittanut.Sääli että muutut yhtä vittumaiseksi kun epek.
Ei mitään hajua noista pakkomielteistäsi, kuka oli kenen kanssa ja milloin. Ja kuten sanoin: ei kiinnosta ketään.Sinä siis toivot että jomman kumman,veikkaan jälkimmäisen,sydän on rikottu?
Täh?
Meinasitko nyt sättiä ukkonikin![]()
Miksi otat kantaa asiaan mikä ei kiinnosta?Itse tulin jo aikoja sitten päätelmissäni lopputulokseen,että Een sydän särkyi.Ei mitään hajua noista pakkomielteistäsi, kuka oli kenen kanssa ja milloin. Ja kuten sanoin: ei kiinnosta ketään.
Ei kuulukkaan. Mä en ole kysynyt sitä.Ei se sinullekaan kuulu.
Silsi, kuin olet kuin paula, joka jauhaa omaa höpinäänsä joka hemmetin ketjuun, vaikka ketään ei kiinnosta.Miksi otat kantaa asiaan mikä ei kiinnosta?Itse tulin jo aikoja sitten päätelmissäni lopputulokseen,että Een sydän särkyi.
Ainoastaan sua kiinnostaaMiksi otat kantaa asiaan mikä ei kiinnosta?Itse tulin jo aikoja sitten päätelmissäni lopputulokseen,että Een sydän särkyi.
Etkä!?? Sinäkö mukaNo en tietenkään
Olen varsin säyseä jaleppoisa yksilö
Ja kiimainen![]()
Koittaisit tehdä niille asioillesi jotain etkä aina valittaisi että on tarpeeksi ongelmia.En halua koska se harmaan rätkytys alkaa. Mä en jaksa sitä. Mulla on yksityiselämässä tarpeeksi ongelmia.
Muista leivinpaperiLähden nyt ruokakauppaan ostamanaan ruokaa, koska jääkaapissa on vain vähän ruoka jäljellä, hei hei![]()
No niin, älä ajaudu tapasi mukaan tappeluihinLähden nyt ruokakauppaan ostamanaan ruokaa, koska jääkaapissa on vain vähän ruoka jäljellä, hei hei![]()
*lätkäsee pitsalla ohimennen poskelle* tui tui!Lähden nyt ruokakauppaan ostamanaan ruokaa, koska jääkaapissa on vain vähän ruoka jäljellä, hei hei![]()
Noonniin ,taukoa potunpussituksessa, ootko tuo terkkari?Joo ei mietitytä.
Olet pahempi asian vierestä jankkaaja kuin paula.
Monta vierailijaa on täällä mut voit jättää hänet rauhaan siksi ettei luule muiksi, kuten kai sulla on tarkoituskin?Koittaisit tehdä niille asioillesi jotain etkä aina valittaisi että on tarpeeksi ongelmia.