V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paras ystäväsi hylkäsi sinut?! Milloin?![]()
Hän oli oikea ystävä. Rakas ihminen.Sellaisia ne mielikuvitusystävät ovat. Jättävät joka kerta kun saa lääkityksen kohdilleen.
Minä en ole ainakaan hylännyt.Olen ollut vähän nuutunut viime aikoina, mutta en ole hylännyt ja jättänyt ystävääni.
![]()
Onko kaikki hyvin?![]()
Oi paha päivä...Juu, sä olet kuin syyhy. Ei susta niin vaan eroon pääse
Juu, sä olet kuin syyhy. Ei susta niin vaan eroon pääse
Täälläkin olen ulkopuolinen ja tarpeeton. Kukaan ei kaipaa. Ei edes mielikuvitusystävät.Hei ystäväni.tulin juuri palstalle ja huomasin että etsit minua. täällä joku on jo juksannut sinua ja esittänyt ystävääsi...
Oletko miettinyt joulua?![]()
Siellä on Tosiystäväni!Hei ystäväni.tulin juuri palstalle ja huomasin että etsit minua. täällä joku on jo juksannut sinua ja esittänyt ystävääsi...
Oletko miettinyt joulua?![]()
Tänä viikonloppuna en ole miettinyt joulua, mutta onhan tässä vielä aikaa.Siellä on Tosiystäväni!Kiitos viestistä, tuli lämmin olo.
Tulin itsekin aika myöhään tänne. Siivosin, sain laitettua kesävaatteet pois ja järjesteltyä, muutamia lahjoja valmiiksi (synttärilahja) ja tuollaista![]()
Tänä viikonloppuna en ole miettinyt joulua, mutta onhan tässä vielä aikaa.Entä sinä? Onko sinulla jotain suunnitelmia jouluksi?
![]()
Niin... En tarkoittanut, että pitää ostaa jotain. Olen sanonut monena vuonna toisessa kodissani, ettei minulle tarvitse ostaa lahjaa. Riittää, että on olemassa.Joulu on ihanaa aikaa. Myös lahjattomillakin voi olla lahjoja.