tämä sukupuoli neutraali suomi

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
niin kun synnytätte vauvan, niin sanooko sen kätilö nyt teille että täältä syntyi henkilö. ja ponnistappa nyt vielä hieman, niin tämä henkilö pääsee syntymään.
vai onko kätilöt tippuneet kyydistä ja toimivat kuten ennenkin:D:D. ja kun vieras tulee vauvaa katsomaan, niin hän varmaan sanoo, että tulin katsomaan sitä teidän vauva henkilöa.
ja entäs vaipanvaihto, sehän paljastuu silloin kumpi henkilö siellä on.

Ihan sairasta koko sukupuoli neutraali vouhotus. Tytöt on tyttöjä ja pojat on poikia ja piste. Meillä ainakin kasvatetaan lapset tyttöinä ja poikina. Vanhemmat on mies ja nainen.

Eiköhän se ole luonto kun on määrännyt että on uros ja naara jotta laji jatkuu.
Nämä sukupuolineutraalit paasaajat on samaa huomionhakuista sakkia kuin feministit ja muut. Wanna be erikoinen tapauksia.
Ihan sairasta touhua. Ollaan olevinaan niin piipertäjiä ja muita mutta ei edes sen vertaa kuin perusluontoa hyväksytä.

Eiköhän se ole luonto kun on määrännyt että on uros ja naara jotta laji jatkuu.
Nämä sukupuolineutraalit paasaajat on samaa huomionhakuista sakkia kuin feministit ja muut. Wanna be erikoinen tapauksia.
Ihan sairasta touhua. Ollaan olevinaan niin piipertäjiä ja muita mutta ei edes sen vertaa kuin perusluontoa hyväksytä.
Mistäs nuo piiperrykset mielestäsi tulevat, ulkoavaruudesta? Vai sittenkin ehkä ihmisestä itsestään?

Kyllä mä lähden komppaamaan Jari Sinkkosta näissä jutuissa!
Jos sulla on munat ni olet poika jne.

Ei pidä mennä sekoittamaan sukupuolia. Pojat ovat poikia ja tytöt tyttöjä.

Kyllä tämä trendi sukupuolettomista ”tyypeistä” menee pian ohi.

Joillakin on liikaa aikaa kun joutaa näitä vouhotuksia keksimään.
Kohta joku keksii jonkun uuden keinon millä ollaan erikoisia ja haetaan huomiota. Töihin vaan niin loppuu joutoaika.

Miksi pitää jakaa biologia ja psykologia niin tiukasti kahtia? Kehossa ne kuitenkin kulkee rinta rinnan! Miksi toiset ihmiset saa määrittää sut?
Koska miehet ja naiset ovat niin erilaisia? Miksi heidät pitää väkisin muokata toisenlaiseksi mitä he luonnostaan ovat?

Voi tätä väärinymmärtämisen ja mielensäpahoittamisen määrää taas.

Eiköhän tämäkin asia ole selitetty teille jo moneen kertaan. Ei olla kieltämässä pojista tai tytöistä puhumista vaan heidän lokeroimisesta kivikauden aikaisiin muottehin jossa pojat on poikia ja tyttöjen pitää osata olla hiljaa

Miksi pitää jakaa biologia ja psykologia niin tiukasti kahtia? Kehossa ne kuitenkin kulkee rinta rinnan! Miksi toiset ihmiset saa määrittää sut?

Ihmisen kromosomit määrittelevät hänen sukupuolensa. Todellisia "muunsukupuolisia" eli sukupuolikromosomistoltaan poikkeavia on vain vähän.

Kohteletko minua yli-ihmisenä, jos minä itseni sellaiseksi tunnen. :sneaky:
rsz_ubermensch.jpg

Vaikka nainen tuntisi itsensä mieheksi niin hänet pitää väkisin survoa muottiin mihin syntyi?
Anteeksi, pidin itsestäänselvyytenä, että muun sukupuoliset ovat luonnollisesti muun sukupuolisia. Montako heitä on?

Tässä hyvä keskustelu aiheeseen liittyen(y):

Ihmisen kromosomit määrittelevät hänen sukupuolensa. Todellisia "muunsukupuolisia" eli sukupuolikromosomistoltaan poikkeavia on vain vähän.

Kohteletko minua yli-ihmisenä, jos minä itseni sellaiseksi tunnen. :sneaky:
Voi kuule, vaikka oravana. Niin kauan, kun et ole vahingoksi itsellesi taikka muille, niin mulle on ihan sama.
Mitä me ihmisistä tiedämme, on oikeastaan aika vähän. Kromosomit kertoo jotain ja ajatukset lisää. Mistä ajatukset ja tuntemukset tulevat, ulkoavaruudesta, niinkuin esikuvasi?:sneaky:

Yhteistyössä