V
vierailija
Vieras
Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneilleSöpöä! Meidän pihalla oli just ufo! Revi siitä hei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneilleSöpöä! Meidän pihalla oli just ufo! Revi siitä hei.
Olen eriSaanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
Mutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaaOlen eri
Saahan se uskoa, mutta sen alaiset on alkaneet valmistella vallansiirtoa
Äijää ei ikäänkuin ole enää olemassa (kuin hiekkalaatikollaan).
No ethän vastannut
Kaikin mokominSaanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
Mutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaa
Olen eri
Saahan se uskoa, mutta sen alaiset on alkaneet valmistella vallansiirtoa
Äijää ei ikäänkuin ole enää olemassa (kuin hiekkalaatikollaan).
Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?No varmasti alkaisi, onhan tämä tilanne nyt ennennäkemätön, mutta eipä taida alkaa. Mieti sitä ja ennen kaikkea valmistaudu siihen. Joulukin on tulossa
Älä revi niitä sinne piilotettuja äänestylipukkeita. Toimita ne Trumpille todisteeksi, näytä ne ensin näille sen 2+ faneille
Mitä Mimosaan tulee? Ei ainakaan alkoholia?Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?
Mutta entäpä jos kuitenkin käy niin, että Biden jää rannalle miettimään kuka hän edes on ja Kamala itkee kohtaloaan feministien bingokerhossa JA samaan aikaan Trump seisoskelloo tyytyväisenä valkoisen talon partsilla juomassa mimosa drinkkiään?
MimosaMitä Mimosaan tulee? Ei ainakaan alkoholia?
Hmm mielenkiintoista, että uskot Trumpia tässä muttet muuten luota hänen sanomisiinTrump kylläkin on kertonut, ettei juo alkoholia, et ehkä se olis se perinteinen CC.
Mimosa
- 1 Kaada jalattomaan tai jalalliseen viinilasiin yksi osa hyvin jäähdytettyä appelsiinimehua ja yksi osa hyvin jäähdytettyä kuohuviiniä.
- 2 Sekoita varovasti pitkällä lusikalla.
- 3 Voit halutessasi koristella Mimosasi esimerkiksi appelsiinisiivulla, mansikan lohkolla tai vadelmalla.
Hmm mielenkiintoista, että uskot Trumpia tässä muttet muuten luota hänen sanomisiin
En ole mimosaa ikinä maistanut, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen...
Höh, oisit nyt vaan pitänyt tuon edellisen mielipiteenNo hupsista, totta. Tosi asiassa se on nytkin ryyppäämässä!
Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.
No heitä nyt hyvänen aika se kysymys mihin pitää vastata?!Nyt sulle on vastattu. Your turn.
Höh, oisit nyt vaan pitänyt tuon edellisen mielipiteen
Eihän tässä enää tiiä millon sä mieles muutat
No heitä nyt hyvänen aika se kysymys mihin pitää vastata?!
Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?
Mutta mietis mikä tilanne ja meuhka alkais, jos kuitenkin tammikuussa tilanne onkin se, että Trump jatkaa
Tasa-arvon aikana henkilöt menee aina ensiksi, vaikka heikoille jäille.Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.
Mä tykkään sinisestä ja kullasta tai siis noiden värien yhdistelmästäJoo hei, mä tuon glögit ja foliohatut meille. Saat valita joulun väreistä. Toisella punainen, toisella vihreä
En mitään mieltä.Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?
En mitään mieltä.
Tasa-arvon aikana henkilöt menee aina ensiksi, vaikka heikoille jäille.
t: nainen