Tämä leninkini on aito kolmevetoketjuinen, yksi selässä takana ja yksi kummalakin sivulla vyötäröllä. Leningin pälleni pukemiseksi täydyn kiristää korsetin niin kireälle, kuin vaan kykenen. Sitten siihen alushamepilvi päälle, ja lopuksi pujotan leningin päälleni yläkautta.
Nailonien laittaminen jalkaan on jotenkin kiihottavampaa kun leninki on jo päällä. Näin olen valmis sipsuttelemaan korkokengissäni.
Nyt pitäisi vaan löytää edes muutama 50-lukuinen leninki lisää;
Onhan meitä miehiä, joita tuollainen tyttöily kiihottaa. Hienoa, että olet löytänyt tuollaisen vanhamallisen leningin. Itsekkin haluaisin sellaisen, sillä ihailen sen ajan naisellisia asuja. Onhan minulla tietysti muita seksikkäitä asuja joiden alla minäkin pidän tuollaista tiukkaa korsettia. Meikkaamaan olen joutunut opettelemaan itse, vaikka se oli alussa vaikeaa ja aikaavievää, mutta tykkään laittautua mahdollisimman hyvin naisen näköiseksi ja vasta sitten olenvalmis sipsuttelemaan ihanilla korkokengillä asunnossani.
Minulle tämä tyttöily maksoi avioliittoni, sillä vaimolta ei riittänyt siihen ymmärrystä, kun se paljastui hänelle. Nyt saan tyttöillä ihan vapaasti ja niin olen tehnytkin.
Toivon teille samoin tunteville antoisaa kevättä hyvän harrastuksen parissa.