Kumma fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
S

Sandra

Vieras
On minulla.Haluaisin nuolettaa itteäin oikein rivosti(esim.Seisoaltaan,hieroa pimpsakkaa naamaa vasten,tukasta kiinni pitäen)jollakin vanhalla miehellä joka ei muuta pystyisi tekemäänkään,mutta lirputtais hulluna.Sairasta?Voi olla!Tai naisella joka vaan haluais nuolla,nuolla ja nuolla..Outoa,mutta toi vanhal miehel nuolettaminen kiihottaa hurjasti!!Enkä mikään lapsonen enää,31 vee mittarissa.

joku nuorempi nuoleksimaan? Tekisin sen paremmin kuin joku vanha läähättävä ukkeli. Olen itse 40+ rautasessa kunnossa oleva MIES ja haluun sua...

En siis etsi mitään,omituisen olosen fantasiani halusin kertoa""ääneen"",ja katsoa oisko kukaan salaa toivonut samaa.En edes tiedä haluaisinko ko.Fantasiaa toteuttaa oikeasti,ajatus vaan kiihottaa!

Ihan mukavaa fantasiaa eikä mitää omituinen. Löytyy ihan varmasti joku jolla on melkein samat fantasiat. Kelpaako tällainen nuori 45 vee mies?

Fantasiani poikkeaa, niiltä osin, että olisit sitonut käteni selkäni taakse ja vastustelisin muodon vuoksi, alkuun pillusi nuolemista. Joutuisit pakoittamaan minua nuolemaan, samalla kun näkisit, miten alkaisin koko ajan kiihoittumaan enemmän ja enemmän siitä, kun joutuisin pilluasi nuolemaan. Komentaisit minut selälleni lattialle, etkä mitenkään reagoisi kovana seisovaan penikseeni, vaan painaisit kosteudesta valuvan pillusi kasvojani vasten hieroen niin kauan. Kunnes olet saanut orgasmin. Lähdet jättäen

Eli silloin haluat nöyryytystä,siten se poikkeaa omastani.Ite haluan vaan tuntea sen karmean innon,ikäänkun mun tavara olis parasta herkkua mitä pappa on päässyt maistamaan vuosiin.Mutta hänel ei seiso,ikä tehny tehtävänsä,mut haluaa lutkuttaa ja nuolla.Ja kiitosta vaan kaikille tarjokkaille,mutta niinkun sanoin,en tiedä haluanko koskaan edes toteuttaa koko fantasiaa :}

En ole ihanteisiisi sopiva henkilö, mutta rakastan pyyteetömästi pillun nuolemista.. Ex vaimoni ihmetteli miten minä jaksan. Pillun maku, huomaminen, että miten se alkaa pikkuhiljaa heräämään. Kostumaan kunnolla ja lantio lähtee väkisin mukaan nuolemisen rytmiin ja oikein odottaa. Että kieli hieroisi kunnolla klitaa ja välillä sukeltaisi sisälle maistellen kunnolla sisältäsi pillusi mehuja. Haluni kasvaa koko ajan nuollessa ja heppiäni oikein pakottaa kun aistin koko ajan kiimasi kasvun ja orkkusi lähenevän

Ja vartalosi tekisi olisi lopulta kokonaan mukana orgasmin vietävänä. Olisit voipunut, raukeana ja tyydytyksen saaneena. En tiedä mitään kauniimpaa ja ihananpaa kuin naisen, joka on saanut pitkän ja voimakkaan orkun. Hyvänolon tunne oikein hehkuu hänestä. Silmät loistaa ja ovat onnelliset. Hoidan sitten itseni laukeamisen omin keinoin, jotta en rikkoisi nautintosi rauhaa. Toisinaan olisi kiva vain runkata ja katsoa kun sinä masturboit itsesi uudestaan huipulle. Ihaillen katsoisin sormiesi tanssia sylissäsi.

Moi! Kiva kun tykkäsit. Meinas tuo loppu mennä vähän överiksi. Pillun tuoksu ja maku on jotain tosi siistiä. Naisesta, johon tutustun ja tunnen vetoa, niin mietin miten ihana olisi painaa pää hänen haaroihin ja maistella hänen makuaan. Arvoitus on myös usein millainen pimpero, karvoitus sieltä paljastu ja se tuoksu ja maku. Siitä joko pitää tai ei pidä, kirpeää, makeaa tai ihana sekoitus niitä molempia. Vaikea selittää, minä nyt vain pidän pillujen nuolemisesta. Kuvailetko omasi. Kertoisin mitä tekisin sit

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä