Sukupuolineutraalit vessat eivät sitten kelpaakaan naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en todellakaan tajua, miksi pitää mennä aina asioiden äärilaitaan. Mikä hemmetti siinä on, et jos joku mies kokee itsensä naiseksi niin sen pitäisi päästä naisten vessaan? Miehet ovat lisäksi todellakin epäsiistejä! Kusta on jokapaikassa kun eivät selkeästi osaa ruikkia oikeaan paikkaan.
Koe itsesi vaikka kissaksi tai lapaseksi, niin käy nyt sentään vessassa, mikä on sukupuolielimillesi tarkoitettu! Jos on pakko pissata seisten, niin pisuaarit on keksitty. Kai sitä hamettakin voi sen verran nostaa et saa pisuaariin pissattua jos on sellaset vehkeet tai istu vessassa sit kuten naiset tekevät.

Mä en todellakaan tajua, miksi pitää mennä aina asioiden äärilaitaan. Mikä hemmetti siinä on, et jos joku mies kokee itsensä naiseksi niin sen pitäisi päästä naisten vessaan? Miehet ovat lisäksi todellakin epäsiistejä! Kusta on jokapaikassa kun eivät selkeästi osaa ruikkia oikeaan paikkaan.
Koe itsesi vaikka kissaksi tai lapaseksi, niin käy nyt sentään vessassa, mikä on sukupuolielimillesi tarkoitettu! Jos on pakko pissata seisten, niin pisuaarit on keksitty. Kai sitä hamettakin voi sen verran nostaa et saa pisuaariin pissattua jos on sellaset vehkeet tai istu vessassa sit kuten naiset tekevät.
kyllä ne naisetkin sotkee, vaikka se kusen roiskiminen ei naisille niin helppoa ole kuin miehille

Mä taas en tajua, millaiset vanhemmat kasvattavat lapset sellaisiksi etteivät ne osaa putsata sotkujaan.

"Voivoi pikku villepetteri, hihhihi, jopas roiskui pitkin seiniäkin. Mut ei se haittaa, ei lapsen pikkupisu myrkyllistä ole"

Ihmekös, jos noi kuvittelevat että kuuluu kastella koko huussi ko kusella käy.

• Tykkää
Reactions: m1es
Rantakahvilan vessaan oli poikkeuksellisesti jonossa miehiä. Yksi heistä meni naisten puolelle kun siellä ei ollut ketään ja kun tuli ulos niin sanoi että yhtä sottaisia naisten vessat ovat kuin miestenkin. Olen pettynyt naisiin

"Sukupuolineutraalit vessat eivät sitten kelpaakaan naisille"

Haluaisinko naisena slerssiä heiluttavan kusenroiskijan samaan vessaan, tuskinpa. En edes naisten vaatteissa 🙄

"Sukupuolineutraalit vessat eivät sitten kelpaakaan naisille"

Yhtä vähän kuin biologiset miehet viemässä urheilun naistensarjoissa mitalit, pokaalit ja palkinrorahat 🙄

Tolkku palautettava woketuksen tilalle 👍

En ihmettele. Itse boikotoin yrityksiä, joilla on sellaiset vessat, joissa voi kohdata miehen. Minua ei haittaa, jos on kokonaan lukittava wc ja käsienpesutila käytössä molemmille sukupuolille. Molemmille sukupuolille avoimet tilat on se ongelma. Jos wc on likainen, pyydän henkilökuntaa siistimään sen.

Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeudet repivät niin pääministeripuolue kokoomusta kuin koko Petteri Orpon hallitusta.

Lauantaina järjestetyssä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia puolustavassa Pride-mielenosoituksessa marssi valtioneuvostoa eli hallitusta edustava ryhmä. Sateenkaaren väreillä koristeltua Valtioneuvosto-lakanaa kantoivat muiden muassa kokoomuksen ministerit Kai Mykkänen ja Sari Multala.

Hallituspuolue kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen kuitenkin kyselee Valtioneuvoston osallistumisen mandaatin perään.

– Kenen luvalla ja päätöksellä valtioneuvosto osallistui Helsinki Pride -tapahtumaan, Räsänen kysyy Twitterissä.

– Onko huomattu, että valtioneuvoston kokoonpano muuttunut pari viikkoa sitten? Räsänen jatkaa.

Yhteistyössä