Sannalle 50 Donaa kuussa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa nyt palkinnon työstään Isänmaan ja Suomen kansan eteen koronapandemiassa ja Ukrainan sodan energiakriisissä sekä Natohaussa. Politiikan supertähti ja Suomen Natoon vienyt antisuomettumisen airut toimii nyt kansainvälisesti ja palaa myöhemmin aktiiviuran jälkeen Suomeen presidentiksi ❤️🌹

Miten te kuvista näette millä asialla kukin on?

Teot ne ratkaisee. Esimerkiksi Petteri ja Riikka eivät ole köyhien asialla. Sannan hallituskaudella kuitenkin perusturvan ostovoimakin parani, vaikka huomioidaan inflaatiokin.

Miten te kuvista näette millä asialla kukin on?

Teot ne ratkaisee. Esimerkiksi Petteri ja Riikka eivät ole köyhien asialla. Sannan hallituskaudella kuitenkin perusturvan ostovoimakin parani, vaikka huomioidaan inflaatiokin.
Työllisyysastekin saatiin mittaushistorian korkeimmaksi ja kokoaikaiseksi muutettu työllisyysaste JOPA Pohjoismaiden korkeimmaksi, tarkoittaen sitä että huomioiden työväestön määrä suomalaiset tekevät eniten työtunteja, Suomen työläiset ovat siis Pohjoismaiden AHKERIMPIA työn tekijöitä. Tästä eivät ole kokoomus, EK, Suomen Yrittäjät, Keskuskauppakamari, Etla tai Eva hiiskuneet pihaustakaan..miksiköhän 🤔

Nyt työttömyys taas kasvaa ja leikkausten jälkeen kiihtyen matalatuloisten ostovoiman supistumisen ja työnteon kannusteiden huonontumisen takia, pieni- ja matalatuloisten KAIKKI tulothan menevät suoraan kulutukseen, ja nyt ne pienenevät satasia kuukaudessa.

Tämä ketju on kuin linnunlaulua palstan aamupäivän kirjoituksiin.
Johtunee siitä, että kivat ihmiset ovat silloin töissä ja huilaavat netissä töiden jälkeen.
Miksi vasta nyt tämän tajusin.
Sannaa koskevat jutut piristävät päivääni. Minäkin olen saanut hyvin
vahvaa kritiikkiä ja aina pitänyt pääni. Sanna on vahva tyyppi eikä vello vastoinkäymisissään. Aamulla opin Yleltä, että ”Se mikä ei tapa vahvistaa” on Nietzen lause.
Jatkakaa sopuisaa ja rakentavaa vuoropuhelua samaan malliin.

Johtunee siitä, että kivat ihmiset ovat silloin töissä ja huilaavat netissä töiden jälkeen.
vahvaa kritiikkiä ja aina pitänyt pääni. Sanna on vahva tyyppi eikä vello vastoinkäymisissään. Aamulla opin Yleltä, että ”Se mikä ei tapa vahvistaa” on Nietzen lause.
Niin..töistä harrastuksen pariin.

Repikää siitä näädät!
Tohtori Sanna Marin ansaitsee paremmin kuin tasavallan Presidentti. Päteville maksetaan tähtitieteellisiä summia.
Aloitus on taas kerran esimerkki siitä, ettei malteta lukea uutisesta muuta kuin (klikki)otsikko.

Tuosta jutusta:
Johtajien palkat eivät selvästikään mene tasan, sillä instituutin mukaan korkein johtajan palkka oli 662 000 dollaria eli noin 630 000 euroa vuodessa eli 52 500 euroa kuukaudessa.

Sanna Marin nimitettiin strategiseksi neuvonantajaksi, eikä tilinpäätöksen tiedoista voi päätellä Marinin saamaa palkkaa.

Kun palkkasumman jakaa henkilöstön määrällä vuoden lopussa, saa keskimääräiseksi palkaksi runsaat 88 000 dollaria eli noin 84 000 euroa vuodessa, mikä tarkoittaisi noin 7000 euron kuukausipalkkaa.

Sanna ei siis taatusti saa 52500 euroa kuukaudessa. Arvelisin 12000 -17000 olevan se oikea haarukka.

Osaan iloita kyllä sinun ilosta, mutta Sannan valintoja en ymmärrä.

Vielä hetki sitten Sanna halusi, että hänet jätetään rauhaan, mutta omaehtoisesti on vieläkin valokeiloissa..🤷‍♀️
Toivotaan, että Sanna ei mokaa kenenkään mielestä mitään, muuten hän ilmeisesti taas pyytää, että hänet jätetään rauhaan.🤷‍♀️
Sannalle toivon tästä huolimatta kaikkea hyvää.❤️

Osaan iloita kyllä sinun ilosta, mutta Sannan valintoja en ymmärrä.

Vielä hetki sitten Sanna halusi, että hänet jätetään rauhaan, mutta omaehtoisesti on vieläkin valokeiloissa..
Toivotaan, että Sanna ei mokaa kenenkään mielestä mitään, muuten hän ilmeisesti taas pyytää, että hänet jätetään rauhaan.
Sannalle toivon tästä huolimatta kaikkea hyvää.
Rauhaan jättämisen voi ymmärtää monella tavalla.
Ei ihminen lopeta olemassaoloaan sen jälkeen, kun kiusaajat lopettavat
kiusaamisensa.
Elän elämää, jossa Sannan tyyli elää on täysin tavallista.
Minä ja moni muu suomalainen ei vain halua kertoa elämästään katkerassa,
kateellisessa ja kyynisessä Suomessa.
Yle aamussa esiintyi vuoden nuori suunnittelija, joka käyttää läski ja lihava
sanoja siinä missä pitkä ja lyhyt sanoja. ihmisillä on vielä iso läksy opittavana
pukeutumisesta eri kokoisissa kehoissa.
Vaikka Sanna lihoisi Henna-muotisuunnittelijan mittoihin on hän edelleen yhtä valovoimainen ja tyylikäs suunnannäyttäjä. Vaatekokoa vain hieman pitäisi muuttaa
saumoja entraten. Olen aina ollut kiinnostunut muodista. Se asia kulkee verenperintönäni.
Ohittakaa Sanna-uutiset, jos asia sylettää. Ihastuin tuohon verbiin Ylen Totti-toimittajan puheista. Sama juttu viestieni suhteen. Skipatkaa höpinäni jos nostan verenpaineitanne.
Jokainen taaplaa tyylillään.

kiusaamisensa.
sanoja siinä missä pitkä ja lyhyt sanoja. ihmisillä on vielä iso läksy opittavana
Vaikka Sanna lihoisi Henna-muotisuunnittelijan mittoihin on hän edelleen yhtä valovoimainen ja tyylikäs suunnannäyttäjä. Vaatekokoa vain hieman pitäisi muuttaa
saumoja entraten. Olen aina ollut kiinnostunut muodista. Se asia kulkee verenperintönäni.
Ohittakaa Sanna-uutiset, jos asia sylettää. Ihastuin tuohon verbiin Ylen Totti-toimittajan puheista. Sama juttu viestieni suhteen. Skipatkaa höpinäni jos nostan verenpaineitanne.
Sinun pitäisi muistaa ja osata skipata viestit jotka nosrattavat verenpainettasi.

kiusaamisensa.
Juu, samaa mieltä. Suomalaisista osa ovat katkeraa ja kateellista kansaa.
Mutta on näitä muuallakin, vieläkin kauheampia ja lisäksi hyvin petollisia/kierompia kuin suomalaiset.
Toivotaan, että Sannalle kasvaa paksu nahka nopeasti! En minä hänelle pahaa toivo.

Minä olen kiinnostunut terveydestä. Mielestäni tuollaista sairasta lihavuutta ei tule missään nimessä glorifoida.

ON erittäin epätodennäköistä, että Nobelin rauhanpalkinnon tämänvuotinen saaja, iranilainen ihmisoikeusaktivisti Narges Mohammadi, pääsisi lähitulevaisuudessa noutamaan palkintoaan Oslosta.

Sannalla riittää tekemistä ja puhumista tässä maailmassa.

Yhteistyössä