Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Missä lapsi oli?
Mun vanhempien luona tietty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Missä lapsi oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No sanoppa muuta! Ei kai sitä nyt yh seksiä harrasta!:headwall:
![]()
Yleensä halujen pitäisi loppua kun ero tulee. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Soititko niille ttä lapsi tulis hoitoon kun pitäs panna?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Joo no se ois aika kätevää kyl.. toisaalta.. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Juu, aamulla viiden aikaan heräsin siihen kun aurinko loisti verhonraosta suoraan silmiin. Siinä sit kattelin ukkoo ja niin valmiilta näytti joten vähän herättelemään ja ......
B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen::flower: YYA-sopimukset on käteviä joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen::flower: YYA-sopimukset on käteviä joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen::flower: YYA-sopimukset on käteviä joskus![]()
Tiedän, mulla on vastaava yya sopimus erään vantaalaisen yh:n kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mistäs sitä tollasia sopimuksia saa..? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen::flower: YYA-sopimukset on käteviä joskus![]()
Tiedän, mulla on vastaava yya sopimus erään vantaalaisen yh:n kanssa.
Ja mä harrastin noita sinkkuaikoina joskus aikaa sitKäteviä kun molemmat tietää missä mennään
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mistäs sitä tollasia sopimuksia saa..? :saint:
Pitää löytää ensin sopiva kaveri ja ehdottaa tällaista sopimusta. :xmas:
Toivottavasti löytyitekis hyvää mullekin pitää kai etsiä tommonen kaveri