Stubb ei saapunut köyhien joulujuhlaan - Hurstin joulujuhlassa ei nähty tänä vuonna perinteistä kunniavierasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Stubb ei saapunut köyhien joulujuhlaan

"Hurstin joulujuhlassa ei nähty tänä vuonna perinteistä kunniavierasta.

Heikki Hurstin mukaan kutsu lähetettiin tasavallan presidentille, mutta siihen ei vastattu tai reagoitu.

Tasavallan presidentti Alexander Stubb ei osallistunut Hurstin joulujuhlaan.

Vähävaraisten auttajana tunnettua Heikki Hurstia presidentti Stubbin päätös jättää vähävaraisille suunnattu tapahtuma väliin harmittaa.

– Kyllä me kutsun annoimme. Mutta ei sieltä (tasavallan presidentin kansliasta) tullut mitään vastausta, Hursti harmittelee.

– Tietenkin olisin halunnut, että hän olisi ollut täällä."

Häpeällistä! Stubb näytti arvonsa - kokoomusarvot. Nyrvistö edes yritti näyttää olevansa koko kansan presidentti 😡

Vahvoista välittävä Suomi myös 🎱🎱🎱-pallon arvovalinta 💙

Heikki Hurstin mukaan kutsu lähetettiin tasavallan presidentille, mutta siihen ei vastattu tai reagoitu.

Vähävaraisten auttajana tunnettua Heikki Hurstia presidentti Stubbin päätös jättää vähävaraisille suunnattu tapahtuma väliin harmittaa.

– Kyllä me kutsun annoimme. Mutta ei sieltä (tasavallan presidentin kansliasta) tullut mitään vastausta, Hursti harmittelee.

Häpeällistä! Stubb näytti arvonsa - kokoomusarvot. Nyrvistö edes yritti näyttää olevansa koko kansan presidentti

Vahvoista välittävä Suomi myös -pallon arvovalinta
Noh elä nyt ehkä hän haluaa viettää perheensä kanssa joulun. Koskaan tiedä mikä viimonen joulu on. Mun piti mennä faijalle jouluks. Mut sain houkuteltuu et se menis mun siskolle jouluksi ku kaikki lapsen lapset on siellä. Iskän mieli on katoomassa ku puhuin tytöstäni et sekin siellä niin kysyi multa kuka se on. Muisti ongelmat on pahentuneet. Sinällään olis ollu kiva et itekin siskon luona tän joulun mut sil meni herne nokkaan ku sanoin mitä ajattelin. Sinällään omituista et vaaditaan oo rehellinen ja sitkun on ni siitähän se raivo repee. Et helpompi sanoo valkonen valhe. Mä oon itkenyt täs monina päivinä faijan tilanetta. Me istuttiin kerran ku olin pikkupoika ni mäen rinteellä penkillä ja satoi vettä ja kysyin iskä ethän koskaan kuole. Nih iskä vastas et sille ei voi mitään mut lupas elää 100 vuotiaaks nyt näyttää sille et iskä rikkoo ainoon lupauksen kaikki muut pitänyt😭. Et niil jol hyvät välit perheesensä ni ymmärrän et haluaa sen viettää yhdessä mut toki stub olisi voinut jotain vastaa hurstille

Ei tietenkään kehdannut kun on nähnyt millaista politiikkaa hänen puolueensa ja Orpo yhdessä Saksikäden kanssa ovat ajaneet. Köyhät kyykkyyn ja köyhät kyykkyyn vielä syvempään. Siinä oikeistohallituksen koko politiikka.

Vahvaa kasvua ovat saaneet aikaiseksi vain työttömien ja konkurssien määrissä, joissa onkin ollut valtavaa kasvua.

Eipä yllättänyt. Samanmielisten johto meillä, millainen hallitus sellainen pressakin.

Alexander Stubbhan oli kokoomusministerinä vahvimmin ajamassa omistuksia piilottavaa hallintarekisterilakia, joka luotiin kun Sveitsi alkoi paljastaa suomalaisen rahavaltaeliitin veronkierron pankeissaan. Nämä miljardit saatiin piiloon nimettömiin hallintarekistereihin, piiloon Suomen verottajalta.

Tups kutsui linnan juhliin suuren joukon omia kavereitaan, sotaveteraanit eivät kelvanneet. Sotaveteraanijärjestöjen mukaan heiltä ei kysytty mielipidettä linnan juhliin osallistumisesta vaikka Tups niin väittää. Minäminäminä ihmisen harrastuksiin ei kuulu myöskään "puliukkojen" joulujuhla.

Kokoomus Stubb Perussuomalaisten tukemana potkii köyhiä ja vähävaraisia eivätkä halua antaa mitään ilmaiseksi.

Miksi Kokoomuksen Stubb olisi mennyt köyhille jotain paskaa jauhamaan, näyttäytymään ja näyttelemään jotain vähävaraisista kiinnostunutta?

Kornia.

Noh elä nyt ehkä hän haluaa viettää perheensä kanssa joulun. Koskaan tiedä mikä viimonen joulu on. Mun piti mennä faijalle jouluks. Mut sain houkuteltuu et se menis mun siskolle jouluksi ku kaikki lapsen lapset on siellä. Iskän mieli on katoomassa ku puhuin tytöstäni et sekin siellä niin kysyi multa kuka se on. Muisti ongelmat on pahentuneet. Sinällään olis ollu kiva et itekin siskon luona tän joulun mut sil meni herne nokkaan ku sanoin mitä ajattelin. Sinällään omituista et vaaditaan oo rehellinen ja sitkun on ni siitähän se raivo repee. Et helpompi sanoo valkonen valhe. Mä oon itkenyt täs monina päivinä faijan tilanetta. Me istuttiin kerran ku olin pikkupoika ni mäen rinteellä penkillä ja satoi vettä ja kysyin iskä ethän koskaan kuole. Nih iskä vastas et sille ei voi mitään mut lupas elää 100 vuotiaaks nyt näyttää sille et iskä rikkoo ainoon lupauksen kaikki muut pitänyt. Et niil jol hyvät välit perheesensä ni ymmärrän et haluaa sen viettää yhdessä mut toki stub olisi voinut jotain vastaa hurstille
Kauniisti sanottu, kyynelkin vierähti ,- totta tai ei. Mietin omaa poikaani 9v, haluan hänellekin vastaavia muistoja. Itse vasts 42.. että on aikaakin tehdä lupauksia. ❤️

Häpeällistä! Stubb näytti arvonsa - kokoomusarvot. Nyrvistö edes yritti näyttää olevansa koko kansan presidentti

Vahvoista välittävä Suomi myös -pallon arvovalinta
Köyhät hurstilaiset eivät äänestäneet Stuppia.

Noh elä nyt ehkä hän haluaa viettää perheensä kanssa joulun. Koskaan tiedä mikä viimonen joulu on. Mun piti mennä faijalle jouluks. Mut sain houkuteltuu et se menis mun siskolle jouluksi ku kaikki lapsen lapset on siellä. Iskän mieli on katoomassa ku puhuin tytöstäni et sekin siellä niin kysyi multa kuka se on. Muisti ongelmat on pahentuneet. Sinällään olis ollu kiva et itekin siskon luona tän joulun mut sil meni herne nokkaan ku sanoin mitä ajattelin. Sinällään omituista et vaaditaan oo rehellinen ja sitkun on ni siitähän se raivo repee. Et helpompi sanoo valkonen valhe. Mä oon itkenyt täs monina päivinä faijan tilanetta. Me istuttiin kerran ku olin pikkupoika ni mäen rinteellä penkillä ja satoi vettä ja kysyin iskä ethän koskaan kuole. Nih iskä vastas et sille ei voi mitään mut lupas elää 100 vuotiaaks nyt näyttää sille et iskä rikkoo ainoon lupauksen kaikki muut pitänyt. Et niil jol hyvät välit perheesensä ni ymmärrän et haluaa sen viettää yhdessä mut toki stub olisi voinut jotain vastaa hurstille
♥️ Hyvää joulua sulle 🙏🏻

Muutkin presidentit ovat käyneet joka toinen vuosi, joten sama perinne jatkuu. Stubb kävi päiväkodissa ja palvelutalossa, mikä riittää. Miksi Hurstilla pitäisi olla jokin yksinoikeus presidentin vierailuun?

Muutkin presidentit ovat käyneet joka toinen vuosi, joten sama perinne jatkuu. Stubb kävi päiväkodissa ja palvelutalossa, mikä riittää. Miksi Hurstilla pitäisi olla jokin yksinoikeus presidentin vierailuun?

Ensimmäisenä vuonnaan olisi ollut suotavaa edes piipahtaa. Ongelma oli myös, ettei tieto tästä perinteestä mennyt perille. Eikä tässä Hurstista ole kyse, vaan niistä ihmisistä siellä. Kuulemma paikalla oli entistä enemmän lapsiperheitä.

Mutta hyvä, että Stubb sentään soitti Hurstille.

Rauha maassa.

Yhteistyössä