Aluksi selventävä juttu. Olen aiemmin antanut lempinimet, Ukko, Aulis ja Juha. Nyt kerronnan helpottamiseksi Juhan vaimo olkoon Sirpa ja minä olen mielelläni Ilona.
Kun riisuuduimme, koimme molemmat yllätyksen. Juha oli nähnyt vain Sirpan ja äitinsä luomutuheroa. Minulla on sokeroinnin jäljiltä hentonukkainen pillu. Juha kysyi, eikö minulla kasva karvoja sinne. Selitin hänelle ja hän pyysi saada kokeilla kädellä. Lupasin tietysti ja myös kielellä. 'Ihanan pehmeä'
Opiskelimme pari tuntia. Ensin pillun ja tienoon sekä kullin oikean lainen pesu. Klitoris ja sen huppu, hymyhuulet, väliliha ja pyllyaukon ympärys. Itse suolta en hänelle opettanut, koska en pidä siitä. Nivustaipeet, varsinkin, jos on tuhdimpi rouva. Sitten Juhan terska ja esinahka varsinkin terskan kauluksen alus. Sitten tietysti myös varsi ja kivekset ja nivuset.
Sitten kuivattelimme ja siirryimme sängylle.
I: Oletko nuollut kuinka ahkerasti Sirpan pillua?
J: En koskaan.
I: Kyllähän se luomutuhero on vähä haasteellisempi, mutta ei mahdoton
Näin opetin Juhaa nuolemaan alhaalta ylös ja päinvastoin. Imemään pitkittäin ja poikittain, imemään fritsuja sisäreisiin jne
Sitten aloin leikkimään Juhan kullin kanssa. Se oli pari senttiä pidempi kuin Ukolla ja varresta selvästi paksumpi. Mutta se, mikä minut yllätti oli terska. Vaikka olen aika monta nähnyt, en yhtään niin muhkea. Sain sen juuri ja juuri suuhuni ja nuolin sitä ja vartta. Huomasin, että Juhan hengitys kiihtyi ja lopetin.
J: Milloin me aletaan rakastelemaan?
I : Tämä on sitä, mutta tehdään jotakin tutumpaa. Kokeile minun pilluani sormella.
J: Se on aivan litimärkä.
I: Siispä kiipeä päälleni ja työnnä kaluasi reilusti terskan verran sisään ja vedä melkein kokonaan ulos. Tee tätä niin kauan kuin maltat ja sitten paina pohjaan ja vedä huulille kunnes meistä jompikumpi tulee.
Tulimme itseasiassa yhtaikaa.
Hetken tasaannuttuaan Juha sanoi: voisinko käydä kävelyllenkillä? Pitäisi vähän selkiyttää ajatuksia.
I: Tietysti kulta, sinä olet hyvä oppilas!
Niin pääsimme alkuun, tarvitsemme tosi viikolla lisäharjoitusta. Tämä on kivempaa kuin kuvittelin. Ovi kuului käyvän, kohta jatketaan.