"Sofia Virran reissusta repesi raivo. Vihreiden puheenjohtajan toiminta nähdään hänen arvojensa vastaisena."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä ei selviäisi? Jos on oikein kiva ja rakas mies rinnalla, niin mikä jottei, mutta joskus on parempi yksin - tai naiskavereiden kanssa - kuin huonossa seurassa.

Veikkaan, että ilman sun kaltaistasi tyyppiä pärjää oikein hyvin. Paremmin jopa.
👍😂 Pistä kampoihin oikein kunnolla. Suomi on täynnä yksineläviä, itsenäisiä ja paljon matkustavia naisia. Jos tarvitsen apua, sitä on aina saatavilla.

Pistä kampoihin oikein kunnolla. Suomi on täynnä yksineläviä, itsenäisiä ja paljon matkustavia naisia. Jos tarvitsen apua, sitä on aina saatavilla.

No näin just. Useat ystäväni ovat reissanneet yksin tai sitten ollaan kimpassa matkustettu. Mä veikkaan, että näistä ukoista ei itse olisi lähtemään yksin mihinkään vaan tarvitsevat sen "äitivaimon" mukaansa hoitamaan. Onneksi on myös toisenlaisia miehiä.

Ettekö te vieläkään tajua? Rajoitukset koskevat KANSAA, ei eliittiä.
Jep, mitäs sitä lentämisen polttoaineita verottamaan koska tavallinen kansa (50% suomalaisista ei lennä lainkaan) ei juuri käytä vaan on eliitin matkustustapa. Mutta duunarin työmatka-autoilu on pahinta ikinä (kansanedustajien taksimatkat taas ihan ok) jota tulee rajoittaa vaikka ne saasteet tekee enemmän tuhoa yläilmakehässä (lentokorkeudessa). Olin todella pettynyt edelliseen hallitukseen kun eivät ympäristötietoisina saaneet tätä epäkohtaa korjattua. Eliitti ei rajoita omaa toimintaansa, se on tehkää niinkuin minä sanon ei niinkuin minä teen.. Tai kuten että kaupungin tilaisuuksissa tarjotaan vain kasvisruokaa, paitsi kun ylemmän tason pamput on ruokittavana jolloin onkin lihaa..

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Jep, mitäs sitä lentämisen polttoaineita verottamaan koska tavallinen kansa (50% suomalaisista ei lennä lainkaan) ei juuri käytä vaan on eliitin matkustustapa. Mutta duunarin työmatka-autoilu on pahinta ikinä (kansanedustajien taksimatkat taas ihan ok) jota tulee rajoittaa vaikka ne saasteet tekee enemmän tuhoa yläilmakehässä (lentokorkeudessa). Olin todella pettynyt edelliseen hallitukseen kun eivät ympäristötietoisina saaneet tätä epäkohtaa korjattua. Eliitti ei rajoita omaa toimintaansa, se on tehkää niinkuin minä sanon ei niinkuin minä teen.. Tai kuten että kaupungin tilaisuuksissa tarjotaan vain kasvisruokaa, paitsi kun ylemmän tason pamput on ruokittavana jolloin onkin lihaa..
👍

No näin just. Useat ystäväni ovat reissanneet yksin tai sitten ollaan kimpassa matkustettu. Mä veikkaan, että näistä ukoista ei itse olisi lähtemään yksin mihinkään vaan tarvitsevat sen "äitivaimon" mukaansa hoitamaan. Onneksi on myös toisenlaisia miehiä.
Eihän Kruuttis naisten matkustushaluja- tai kykyjä epäillyt. Hän epäili vihreän naisryhmän kykyä tehdä pitkä reissu matkailuautolla eli tuon ryhmän kykyä huolehtia dieselauton tekniikasta ja ehkä myöskin vaikkapa kemiallisen WC:n tyhjennyksestä...
Mutta on palstallakin naisia, jotka varmaan pärjäisivät, esim. @-roosaruusa- ja @Lispetti

Omaan makuun rakennettu matkailuauto ja sopiva matkaseura tarjoavat kivoja lomanäkymiä....
2f742783f1fcc4c3f47f8398081d6744.jpg

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä