Tulimme tänään mökiltä ja purkasimme tavarat autoista. Aulis haki meille kiinalaiset ja syötin Pojulle omenasosetta. Nyt kun ollaan kotona, alan tekemään Pojulle itse soseita, ainakin perunaa ensin. Toki soseitten ohella annan tissiä niin kauan kuin maitoa tulee. Jos uusi raskaus alkaa syksyllä, maidon tulo varmasti loppuu.
Kun kaikki neljä olivat ruokailleet, pyysi Aulis saada lähteä Pojun kanssa lenkille. On ollut ikävä sekä Pojua, että äitiään. Pojat lähtivät lenkille ja me suunnittelimme Ukon kanssa yötä ja aamua. Ukko lähtee lentokentälle viideltä, joten on fiksuinta että hän nukkuu yksin ja minä "nukun" Auliksen kanssa. Auliksella on varmasti latausta. Ei ole kuulemma käynyt vieraissa eikä runkannut. Ihanaa uskollisuutta!
Ukko pakkasi laukkuunsa, mitä ajatteli kahdessa viikossa tarvitsevansa Skotlannissa. Sitten hän suuteli minulle hyvää yötä.
Aulis ja Poju kotiutuivat ja Poju nukkui sikeästi. Menimme Auliksen kanssa yhdessä suikuun ja sitten veimme rantapatjan ulos ja nussimme takapihan nurmikolla piittaamatta kuuleeko joku. Auliksella tuli melko pian ja paljon, mutta koskaan ennen ei uusi seisokki ole alkanut niin nopeasti. Nyt kesti ilokseni pidempään ja minäkin tulin kaksi kertaa. Lepäilimme hetken, veimme patjan vajaan ja menimme uudestaan suikuun. Kuivattuamme menimme sängylle ja Aulis aloitti kieli-, huuli- ja sormihyväilyt. Tuntui että olin nirvanassa. Olin jatkuvassa orgasmissa kun Aulis siirtyi sisääni ja muutamalla työnnöllä suihkutti elämännesteensä sisääni. Aloimme olla valmiit nukkumaan. Aamulla Ukko lähtee viideltä matkaan ja Aulis viimeistään kahdeksalta töihin. Sitten me olemme Pojun kanssa päivät kahden ja illat ja yöt ja ensi viikonlopun kolmisin.