V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Normaalia kritiikkiä ne onkin olleet, mitä ihmiset kirjoittelee biisistä tai areenakeikasta.
Se oiskin hauska, kun kaikki nää ficcien lukijat nostais tällaset kyltitTulosta samalla peppureiänvenytystarina x100 ja jaa niitä keikalla.
Useampi ketju jodelissa, ei ole minun aloittamia yksikään.Mitä kritisoitavaa areenakeikassa nyt sitten on? Ainiin, joo. Se, että piti ottaa se poksubändi lämppäriksi.
Biiseistä saa toki olla tykkäämättä, mutta aina kannattaa muistaa se, että monet on samaan aikaan ihan eri mieltä.
Siis niiden oma, onko se kirjoittanut vieläkin ronskimpaa?Eikä kirjoita, tää on joku haisupeppujen oma sisäpiirivitsi.
Useampi ketju jodelissa, ei ole minun aloittamia yksikään.
Tää olis kova, mut liiallinen loukkaus päähenkilöitä kohtaan.Tulosta samalla peppureiänvenytystarina x100 ja jaa niitä keikalla.
Maire on vasta löytänyt jodelin, se on hänelle raamattuEi siellä kukaan kritisoi areenakeikkaa haloo. Joku nillittää siitä, että on sallitu, mutta niin on moni muukin areenakeikka. Osa tykkää diskoballseista, osa ei. Jodel ei nyt muutenkaan ole mikään erityisen hyvä tietolähde, eikä todellakaan kuvaa kaikkien fanien mielipiteitä.
Hohhoijaa, kyllä niitä kritiikkejä vain eri keskusteluista löytyy, ja ainakin parempi tiedonlähde kuin tämä ketju ikinä.Ei siellä kukaan kritisoi areenakeikkaa haloo. Joku nillittää siitä, että on sallitu, mutta niin on moni muukin areenakeikka. Osa tykkää diskoballseista, osa ei. Jodel ei nyt muutenkaan ole mikään erityisen hyvä tietolähde, eikä todellakaan kuvaa kaikkien fanien mielipiteitä.
No ehkä ei ihan noita törkeempiä. Jotkut on kyl niin järkkyjä.J ja B tietävät ficit kyllä.
Ja jankkaa sielläkinMaire on vasta löytänyt jodelin, se on hänelle raamattu
Eikä kirjoita, tää on joku haisupeppujen oma sisäpiirivitsi.
Et sinä tunnista mitkä on minun hah hah, kun ne eilen väitetytkään ei olleet.Ja jankkaa sielläkin
Haisupeppujen sisäpiiri on tosi ronski.Siis niiden oma, onko se kirjoittanut vieläkin ronskimpaa?
No minähän en ole mitään eilen väittänyt, hah hah, mutta tunnistanEt sinä tunnista mitkä on minun hah hah, kun ne eilen väitetytkään ei olleet.
J ja B tietävät ficit kyllä.
Eipä ne osuneet ole ne luulot.No minähän en ole mitään eilen väittänyt, hah hah, mutta tunnistan
Ei ole ihan mummoikäinen vielä kyllä, plus oma alustansa on niille.Tuskin pahimpia ja sitä millainen mummo niitä eniten mutkia oikovia peräreikäralleja väsää.
Homoanaali-ihannointi kyllä kertoo ihmisestä, kun on vielä nainen kyseessä.Ei ole ihan mummoikäinen vielä kyllä, plus oma alustansa on niille.
Ei ole ihan mummoikäinen vielä kyllä, plus oma alustansa on niille.
Hyvin vähän niitä ficeissään viimeajat olleet, luet niitä itsekin, joten ihan turhanaikaista lässytystä.Homoanaali-ihannointi kyllä kertoo ihmisestä, kun on vielä nainen kyseessä.
Pitää erikseen hakeutua kuitenkin, osa kirjoittajista laittaa ficcejä vain sinne suljetulle puolelle.Niin, täysin julkinen nettisivusto mihin niitä anaalejaan julkaisee
Mulle on ihan se ja sama mitä uskotte mutta näin yhden ulkkari fanin kuvaamaan videon, missä oli Dz ja kaiketi Joksujen kavereita.
Pitää erikseen hakeutua kuitenkin, osa kirjoittajista laittaa ficcejä vain sinne suljetulle puolelle.