SAIRASTA TOIMINTAA S-RYHMÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jonnin joutavaa Jeesustelua. Meillä on tässä omassa maassa ihan riittävästi askarreltavaa.

Suomen kaupanalan toistaiseksi suurin toimija, ravintolabisneksen iso peluri ja hotelleja useilla paikkakunnilla omaava s-ryhmä lähtee toiminnallaan terroristien puolelle ja sun mielestä ihan yhdentekevää.

Minulle ei ole. Jos noin kovin vähäpätöisenä pidät terrorismiongelma, muuta asumaan Gazaan, Iraniin taikka Afganistaniin.

Totta hitossa pitää osoittaa S-rymä/ Hok elanto / sok elanto ettei moinen ole hyväksyttävää Suomessa. Siksi en asioi S-ketjun paikoissa.

Mä oon ihan pihalla... Kenelle kuuluu Gasa, vai onko se itsenäinen valtio ja minkämaalaisia on nämä Hamas-terroristit? Olen luullut, että ne on vähän niin kun kaikki yhtä ja samaa aluetta, Israelia...

Tänäänkin on minulle hyvä päivä olla antamatta tukea tukea js hyväksyntää seuraaville asioille:
Rasmi
Terrorismi
Raiskaaminen
Nälkiinnyttäminen
Siviilien tappaminen
Kiduttaminen
Elävältä polttaminen

SIISPÄ EN ASIOI EDELLENKÄÄN S-RYHMÄN PAIKOISSA.

Hyväksytkö terrorismin, raiskaamisen ja rasismin?

Eihän S-ryhmä em. asioita tee. Ja toiseksi, sotaan tarvitaan aina kaksi, joten eiköhän kumpikin osapuoli ole syyllinen mainitsemiisi rikoksiin. Turhaa öyhötystä, kun se ei vaikuta kerta kaikkiaan yhtään mihinkään. Mä pyrin muutenkin ostamaan suomalaisia tuotteita, joten sodan kummankaan osapuolen poistettujen tuotteiden häviäminen kaupasta ei vaikuta mun ostoksiin juuri muutenkaan millään tavalla. Joten boikotoijat, te samalla, kun boikotoitte s-ryhmän ruokakauppoja, boikotoitte myös suomalaisia ja kaikkien muidenkin maiden tuottajia. Hotellit sun muut s-ryhmän toimipisteet saa olla muutenkin mun osalta rauhassa (koska ei ole varaa yöpyä hotelleissa tai syödä ravintoloissa), joten "boikotointi" niiden osalta tulee muutenkin täytettyä. Joten tän öyhötyksen voi lopettaa ja jatkaa ostoksia s-ryhmän kaupoissa, jolla tuette kuitenkin suomalaisia tuottajia ostamalla suomalaista ruokaa.

Eihän S-ryhmä em. asioita tee. Ja toiseksi, sotaan tarvitaan aina kaksi, joten eiköhän kumpikin osapuoli ole syyllinen mainitsemiisi rikoksiin. Turhaa öyhötystä, kun se ei vaikuta kerta kaikkiaan yhtään mihinkään. Mä pyrin muutenkin ostamaan suomalaisia tuotteita, joten sodan kummankaan osapuolen poistettujen tuotteiden häviäminen kaupasta ei vaikuta mun ostoksiin juuri muutenkaan millään tavalla. Joten boikotoijat, te samalla, kun boikotoitte s-ryhmän ruokakauppoja, boikotoitte myös suomalaisia ja kaikkien muidenkin maiden tuottajia. Hotellit sun muut s-ryhmän toimipisteet saa olla muutenkin mun osalta rauhassa (koska ei ole varaa yöpyä hotelleissa tai syödä ravintoloissa), joten "boikotointi" niiden osalta tulee muutenkin täytettyä. Joten tän öyhötyksen voi lopettaa ja jatkaa ostoksia s-ryhmän kaupoissa, jolla tuette kuitenkin suomalaisia tuottajia ostamalla suomalaista ruokaa.

Ei suoranaisesti, mutta menee tahojen puolelle jotka televät.

VÄITTEESI boikotointi aiheutta hallaa kotimaisille tuottajille, elintarvike yrityksille välittömäati EI PIDÄ PAIKKANSA. Ei S-ryhmässä muuteta hetkessä kauppojen sisäänosto käyttäytymistä. Lyhyellä muutaman kk aikavälillä osumaa ottaa ainoastaan S-kauppa itse. Kotimaisten elintarvikkeiden menekkiä seurataan ensin useampi kk ja aikaiaintaan 6kk seurantajakson jälkeen dataa on saatu tarpeeksi, jotta voidaan alkaa tilamaan tarvittaessa pienempiä määriä tuotteita. Vasta silloin se alkaa näkyä s-ryhmän ulkopuolellakin. Ei yhtään aikaisemmin. Sitä ennen tuotteita tilataan ihan entiseen tapaan määrissä.

Joten minä ainakin jatkan boikotoimista, koska en hakua tukea terrorismia yms raakuuksia mitä tekevät ja en ole rasisti. Siksi jätän S-kaupoissa käymättä, kunnes peruvat olemisen terroristien puolella ja päätöksen tehneet eroavat S-ryhmä/Hok Elanto / Sok Elanto johdosta.

VÄITTEESI boikotointi aiheutta hallaa kotimaisille tuottajille, elintarvike yrityksille välittömäati EI PIDÄ PAIKKANSA. Ei S-ryhmässä muuteta hetkessä kauppojen sisäänosto käyttäytymistä. Lyhyellä muutaman kk aikavälillä osumaa ottaa ainoastaan S-kauppa itse. Kotimaisten elintarvikkeiden menekkiä seurataan ensin useampi kk ja aikaiaintaan 6kk seurantajakson jälkeen dataa on saatu tarpeeksi, jotta voidaan alkaa tilamaan tarvittaessa pienempiä määriä tuotteita. Vasta silloin se alkaa näkyä s-ryhmän ulkopuolellakin. Ei yhtään aikaisemmin. Sitä ennen tuotteita tilataan ihan entiseen tapaan määrissä.

Joten minä ainakin jatkan boikotoimista, koska en hakua tukea terrorismia yms raakuuksia mitä tekevät ja en ole rasisti. Siksi jätän S-kaupoissa käymättä, kunnes peruvat olemisen terroristien puolella ja päätöksen tehneet eroavat S-ryhmä/Hok Elanto / Sok Elanto johdosta.

Just noin. Ensimmäisenä taloudellisen hitin ottaa S-Ryhmä ja mielestäni pitääkin laittaa ottamaan. Sen toiminnassa ei ole mitään järkeä. Rasistinen boikotti israelilaisia & juutalaisia kohtaan. Menee terroristien puolelle laulamalla heidän disninformaatio propagandaa perusteluiksi.

Samaan aikaan mm. Iranissa valmistetut tuottet kelpaa myyntiin edelleen. 🤪

Hienoa S-ryhmä! Aina tarvitaan uusia jäseniä mukaan boikotoimaan lapsenraiskaaja-kansanmurhailijoita! Ei ihme, että on aina ollut niitä, jotka ovat vierastaneet moista ainesta. Monet länsimaat ovat heränneet aivan liian myöhään.

Enhän mä niin sanonutkaan. Mun kommentissa ei ole sanaa "välittömästi". Joten tuo sun paasaus aikamääreillä oli ihan turha. Sun boikotointi ei vaikuta mun ostoksiin millään tavalla. Mä sentään kannatan suomalaista työtä ja suomalaista tuotantoa, kun te typerät boikotoijat teette hallaa myös heille. Tai itse asiassa muutaman öyhöttäjän "boikotti"" ei vaikuta kauppan tulokseen tai väkimäärään millään tavalla. Ja toiseksi mulle vaan on yksinkertaisesti enemmän hyötyä s-ryhmän bonuksista, kun jonkun k-kaupan hikisistä plussapisteistä, joita saa kerätä iän kaiken ennen, kun saat sieltä tyyliin vitosen takasin. Ja kalliimpaakin k-kaupoissa on, kun s-kaupoissa (ainakin meillä). Ja puhun nyt ihan päivittäistavaroista.

Täällä ilmeisesti boikotoidaan myös Ratiopharmin lääkkeitä, Intiassa ja Kiinassa lapsityöllä tai riisikupillisella valmistettuja tavaroita?

Tämä. Tällä logiikalla pitäisi boikotoida ihan kaikkea ja jättää ostamatta mitään, sillä joka tuotteella on joku rike, rikkomus tai laittomuus tai muu vilunki taustalla. Jopa niiden kotimaisten tuotteiden, sillä tuottajillehan ei makseta kunnon korvauksia tuotteistaan ja kauppaliike tekee voittoa tuottajan selkänahasta revitystä työstä.

EI OLE. Yksinomaan terroristi puolie Hamas/palestiina.

Israel ei käy tuolla tavoin sotia.

Uutissuomalainen Tel Avivissa | S-ryhmän boikotti voi haitata enemmän Suomea kuin Israelia, arvioi Suomen suurlähetystö

Poliittisten Pisteiden Peukalosääntö: Miksi S-ryhmän Israel-boikotti on harkitsematon?

S-ryhmä lähti politiikkaan

S-ryhmän Israel-boikotti sai aikaan somemyrskyn

On aivan sairasta että HOK Elanto /SOK Elanto/S-ryhmä sorsii boikotoimalla maata, jonka siviilit ovat joutuneet raakalaismaisten terrositien tappamiksi, kiduttamiksi, raiskaamiksi ja elävältä poltettavaksi. Lisäksi israelilaiset & juutalaiset ovat saaneet rasistisia solvauksia jo liian pitkään.
En halua tällähetkellä tukea mitenkään rahallisesti S merkin alla toimivia yrityksiä.

Pannassa on mullakin ja pysyy, kunnes johto vaihtuu ja boikotti loppuu tai julkinen anteeksipyyntö johdolta, pahoitteluy ja boikotin lopettaminen.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä