V
vierailija
Vieras
Loukkaat Jereä tolla naiseksi tekemisellä.Kärtsällä on niin ihanan tyttömäiset käsivarret ja hellät kädet . Joka mies käy kuumana kärtsään![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loukkaat Jereä tolla naiseksi tekemisellä.Kärtsällä on niin ihanan tyttömäiset käsivarret ja hellät kädet . Joka mies käy kuumana kärtsään![]()
No voi hitsipilli ku harmittaa niin mur.Tuossakin tolleen ällösti ei ole oma itsensä ja luonnollinen vaan esittää.
Mene pois.Loukkaat Jereä tolla naiseksi tekemisellä.
Sinä oot.Häpäsy noi tatskat, varsinkin toi Vantaa, tais kännissä ottaa.
Pulleat huulet kuumat kesätuulet ne tiukasti kangasta painaa housujeniVarsinkin bändin hottis solisti, jolla on täyteläiset, pulleat ja pehmeät huulet, kauniit kasvot ja joka on taitava käsistään, näppärä näpeistään ja niin kaunissieluinen, ihana, herkkä taiteilija.
"Sometimes when you go doctor, you have problem with your ass, I'm there"Täällä näkyy myös: https://www.tumblr.com/corr1e/803310244180705280/what-even-was-this-tattoo-ig-live-he-got-a-vantaa
Kärtsän Vantaa-tatska sekä Kuumaa. Juhannes-paita päällä.
MIstä on pienet tytöt tehty? Pulleista pötseistä ja ohuista käsivarsista. Siitä on pienet tytöt tehty.Viivillä sit vähän pötsiä tullut sitten viime näkemän.
"Johannes on tän leirin söpöin"Pulleat huulet kuumat kesätuulet ne tiukasti kangasta painaa housujeni![]()
Kaikella on tarkoituksensa. Tiesitkö et Jumalat juhlivat öisin ja Pieni ystävä ovat myös romaanin nimiä ja ne on kirjoittanut sama hlö, Donna Tarttin? Jos et ymmärrä yhteyttä, googlaa.KUUMAA-logo näyttää vähän diskoballseilta.
Kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU?
No eihän näytä.KUUMAA-logo näyttää vähän diskoballseilta.
Oot se Viivin käsivarsityyppiLoukkaat Jereä tolla naiseksi tekemisellä.
Mulle tuli sama.mieleen mutten halua tartuttaa palliefektiä Kuumaahan!KUUMAA-logo näyttää vähän diskoballseilta.
Tais olla trolli tää asian kieltäväVoi itku kun eivät tuu toistensa luo vaan toinen ottaa ihan väärän bändin tatuointeja ihan väärässä seurassa ja toinen viettää jo toista vuotta kaiken liikenevän aikansa influkultansa kanssa. Harmittaahan se tossaria.
Viivi-pakottajajankkaajaOot se Viivin käsivarsityyppi![]()
Juu ei.Mulle tuli sama.mieleen mutten halua tartuttaa palliefektiä Kuumaahan!
Ei se haittaa. Mä sain polttoainetta, kun kuvittelen kuinka Kärtsä kietoo ohuet tytönkäsivartensa ihastuksensa ympärille ja kuiskaa "pidäthän musta tiukasti kiinni"Tais olla trolli tää asian kieltävä
Eihän ollut. Mä kirjoitin ne.Oot se Viivin käsivarsityyppi![]()