V
vierailija
Vieras
Aidot tunteetOli niin hellät joulukokkailut että näki etteivät ole ekaa kertaa laittamassa ruokaa yhdessä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aidot tunteetOli niin hellät joulukokkailut että näki etteivät ole ekaa kertaa laittamassa ruokaa yhdessä![]()
Tietenkin on, hiiri mikä hiiriMä uskon, että B on bottom.
Sen persreikä on kohta yhtä lavea kuin suuTaas se Bojan vaan lentää ja panee, kaveritkin on pelkästään perseen perään
![]()
Nooh. Hyvällä bottomilla palautuu ennalleen kuin hiiren jäljet hangella lumisateellaSen persreikä on kohta yhtä lavea kuin suu![]()
Mä uskon ettå antaa vain reisien väliin. K:lle kokonaan !Mä uskon, että B on bottom.
Ei saa pelleillä vakavalla asialla.Aidot tunteet![]()
Ei se ollutkaan pelleilyä.Ei saa pelleillä vakavalla asialla.
Bojan rakastaa Jereä.Ei se ollutkaan pelleilyä.
Tää oli loistava metafora!Sen persreikä on kohta yhtä lavea kuin suu![]()
No mitä muutakaan tossa voisi sanoa. Tyypillistä pohjustelua. Ei mikään perusystävyys joka vain voimistuu kun aika ja etäisyys
Kateus vie kalatkin vedestä.Jopa Seppo Taalasmaalla ja Ismo Laitelalla on enemmän seksuaalista värinää välissään kuin Jerellä ja Bojanilla.
Seppohan onnkunnon Daddy. Ismo taantuu uikuttavaksi pikkupojaksi poski Sepon boss-vatsan päällä...Jopa Seppo Taalasmaalla ja Ismo Laitelalla on enemmän seksuaalista värinää välissään kuin Jerellä ja Bojanilla.
J päässyt miehen makuun, siksi.
Seppo ja Ismo on mun fevervdreamSeppohan onnkunnon Daddy. Ismo taantuu uikuttavaksi pikkupojaksi poski Sepon boss-vatsan päällä...
Heh heh, Aito sai juorupalstan hiljenemään, kukaan ei enää uskalla kirjoittaa mitään![]()
Ehkä on valikoiva.Miestä saa Suomessa. Ei tarvitse Jeren edes Vantaalta poistua.
Seppo ja Ismo on mun fevervdream![]()
Mistä siellä on tarkoitus juoruta? K:n naisista vai?Heh heh, Aito sai juorupalstan hiljenemään, kukaan ei enää uskalla kirjoittaa mitään![]()
Kyllähän toi paljon kertoo, että joulun viettävät aina keskenäänEi, vanha pano on, teineistä asti ovat hässineet