V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Typerys.Miksi täällä puhutaan omenoista? Onko Bojanilla ollut omena perseessä vai mitä?
OmenaidenMiksi täällä puhutaan omenoista? Onko Bojanilla ollut omena perseessä vai mitä?
Hyvin usein oon ollut oikeassakin.Ihan kuten sinunkin vastaukset.
Hyvin usein olet väärässä, kuten omenoistakin.Hyvin usein oon ollut oikeassakin.
En ole, menin enemmän mutulla nytten.Hyvin usein olet väärässä, kuten omenoistakin.
Sori, "pyöreä peppu kuin omena"Missä omenoilla on peppu?
Äläpä sitten väitä totena mutujasiEn ole, menin enemmän mutulla nytten.
Niinhän sä aina menet.En ole, menin enemmän mutulla nytten.
Älä jaksa.Äläpä sitten väitä totena mutujasi
Muistetaan, kekätossari on "laajemmin ajatteleva"Niinhän sä aina menet.
Ja silloin kun ei mene on lukenut tai ymmärtänyt jotain aivan väärinNiinhän sä aina menet.
Miten tämä käytännössä näkyy?Muistetaan, kekätossari on "laajemmin ajatteleva"
En todellakaan mene, oon tutkinut eri sanoja paljonkin, kun minun tavasta kirjoittaa huudeltiin joskus.Niinhän sä aina menet.
Hohhoijaa, aikamoista yleistämistä.Ja silloin kun ei mene on lukenut tai ymmärtänyt jotain aivan väärin![]()
Niin että hän ymmärtää kaiken väärin tai ei ollenkaanMiten tämä käytännössä näkyy?
Bojanilla on suonikas VAIN kaula.Dracula Jan ja Bojanin suonikas öö kaula.
Niin että hän ymmärtää kaiken väärin tai ei ollenkaan
”Tutkinut”En todellakaan mene, oon tutkinut eri sanoja paljonkin, kun minun tavasta kirjoittaa huudeltiin joskus.
Haistapa pee, oliskohan monimutkaisemmasta tavasta ajatella kyse.Niin että hän ymmärtää kaiken väärin tai ei ollenkaan
Ja monesti AI myös sotkee asioita, keksii olemattomia juttuja tai on liian ympäripyöreä. Järkevät ihmiset tarkistavat asiat alkuperäisisistä, luotettavista ja virallisista lähteistä.AI koostaa yhteenvedon relevanteista lähteistä, sinä kaiken tietäjä.
Dracula Jan ja Bojanin suonikas öö kaula.