V
vierailija
Vieras
Kertoo jotain että sinä kirjoitat noita tosissasEi ole siitä kyse, ite en välttis käytä edes viikoittain tota. Matkijoita täällä on myöskin että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kertoo jotain että sinä kirjoitat noita tosissasEi ole siitä kyse, ite en välttis käytä edes viikoittain tota. Matkijoita täällä on myöskin että.
Itse tunnistelet kirjoittajatkin väärin, minun ei tartte olla ees paikalla.Eli meni ohi niin että viuhahti![]()
Omana itsenäni kirjoittelen aina.Kertoo jotain että sinä kirjoitat noita tosissas![]()
FiuuuuuOmana itsenäni kirjoittelen aina.
Onko se lintu? Onko se lentokone? Sehän on pointti joka lensi taas kekätossarilta ohi!
Ai omenoita?Postaillaanko bulgeja!
Kerran heitti omenan vitun lujaa seinään (Kekätossari heitti ja se käy salilla) niin kuulu vaa poks eikä ollu edes mitään mössö tai mitn missää vaa se hävis kokonaanSe oli omena joka lensi!
Tiedetään, tiedetäänOmena itsenäni kirjoittelen aina.
Sama!Se Käärijä gay discord kuulostaa mun paikalta. En vaan tiedä miten sinne pääsee.
En käy salilla itseasiassa, kävelylenkeillä ja välillä juoksen, käsipainot on kotona millä treenaan plus kyykyt ja punnerrukset ja niin poispäin.Kerran heitti omenan vitun lujaa seinään (Kekätossari heitti ja se käy salilla) niin kuulu vaa poks eikä ollu edes mitään mössö tai mitn missää vaa se hävis kokonaan
En käy salilla itseasiassa, kävelylenkeillä ja välillä juoksen, käsipainot on kotona millä treenaan plus kyykyt ja punnerrukset ja niin poispäin.
No eihän ole, paitsi korkeintaan Jan pakotus.Hiihtolomalaiset taas asialla![]()
FiuuuuhEn käy salilla itseasiassa, kävelylenkeillä ja välillä juoksen, käsipainot on kotona millä treenaan plus kyykyt ja punnerrukset ja niin poispäin.
KiitosFiuuuuh
Hyvin sä vedät, laaja-alaista ajattelua tosiaan
Miks luulet että olen K fani? Osataan me B ja Jan fanitkin täällä sua härnätäTyhmä K fani.
Yksi lensi yli kekätossarin.Omena lensi kekätossarin pään yli - moderni William Tell.
Mene vaan.Jahas, se on koulut taas kiinni ja teinit täällä meuhkaamassa. Menkää ulos kävelemään. Se tekee hyvää aivoille.
Komposti discord siirtynyt takaisin tänneMiks luulet että olen K fani? Osataan me B ja Jan fanitkin täällä sua härnätä