V
vierailija
Vieras
Mitä seuraamuksia?K fanit tarvitsevat opetuksen, Bojania ei loukata ilman seuraamuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä seuraamuksia?K fanit tarvitsevat opetuksen, Bojania ei loukata ilman seuraamuksia.
Hui, nyt kyllä pelottaaK fanit tarvitsevat opetuksen, Bojania ei loukata ilman seuraamuksia.
Kekä hän sit edes on, se joka puolustaa Bojanin muka heteroutta vai?Nyt ei puhuta susta. Aina ei puhuta susta
Anna sitä piiskaa mursuK fanit tarvitsevat opetuksen, Bojania ei loukata ilman seuraamuksia.
K fanit tarvitsevat opetuksen, Bojania ei loukata ilman seuraamuksia.
Anna sitä piiskaa mursu![]()
Mitä sä harrastat?Minä en sellaisia harrasta.
Moi mursuMinä en sellaisia harrasta.
Mitä sä harrastat?
Hän harrastaa laajempaa ajattelua ja bojanin kunnian puolustamista trollipalstallaMitä sä harrastat?
Sillä ei seiso kuin se töyhtö.Seisoo edelleen? Onkohan se K:n kanssa siis![]()
Piti oikein poistaa ku erehdyit henkilössä.Hän harrastaa laajempaa ajattelua ja bojanin kunnian puolustamista trollipalstalla
Sillä ei seiso kuin se töyhtö.
Poistaa mikä?Piti oikein poistaa ku erehdyit henkilössä.
Jätä Johannes rauhaan, kiitos.KÄNNES
![]()
Minun kommentti, pölkky.Poistaa mikä?
Siis tätä tyyppiä luulit minuksi kekätossariksi ilmeisesti.Minä en sellaisia harrasta.
Tämä kommentti viittaa siihen väärään luuloon että.Hän harrastaa laajempaa ajattelua ja bojanin kunnian puolustamista trollipalstalla
Siis tätä tyyppiä luulit minuksi kekätossariksi ilmeisesti.
Jätä Johannes rauhaan, kiitos.
Jätä Johannes rauhaan, kiitos.