V
vierailija
Vieras
Heteromiehiä raahataan keikoille kumppaniensa perässä.Auts! Kärtsää rakastaa 100x useampi mies kuin jotain köykäistä Bojere-hassuttelua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heteromiehiä raahataan keikoille kumppaniensa perässä.Auts! Kärtsää rakastaa 100x useampi mies kuin jotain köykäistä Bojere-hassuttelua
Auts! Kärtsää rakastaa 100x useampi mies kuin jotain köykäistä Bojere-hassuttelua
Olethan ja kateellinen muille miehille.No minä en ole mies että.
En haluais, oon tyytyväinen omaan pituuteen ja ulkomuotoon, en haluais esim. noin leveää lantiota jne.Kaunis nainen, ja nimenomaan nainen, joka itsekin hauaisit olla.
Ei ole.Eivät he nimiään ole kertoneet mutta ihan euroviisu foorumilla heitä on useita.
Heteromiehiä raahataan keikoille kumppaniensa perässä.
Erikoisemmaksi vaan menee jutut, no harrastuksensa kullakin.Olethan ja kateellinen muille miehille.
Ei ole.
Onhan, ja viisukuppilassa myöskin.Ei ole.
No johan menee sun jutut oudoiksi.Kyllä miehetkin arvostaa rakkautta ja sellaista BoJere edustaa.
Juu ei kyllä tasan tarkkaan tullut ja be viimeisetkin pakeni kun te tossarit otitte vallanHeitä tuli sinne lisää BoJeren myötä kylläkin.
Höpö höpö, jatkuvasti laihdutatkin ja olet huonolla tuulella selvästi et ole tyytyväinen.En haluais, oon tyytyväinen omaan pituuteen ja ulkomuotoon, en haluais esim. noin leveää lantiota jne.
En haluais, oon tyytyväinen omaan pituuteen ja ulkomuotoon, en haluais esim. noin leveää lantiota jne.
Ei niin, kekätossarin harhoja.Ei ole.
Aina voi parantaa, mutta koen että oon perinyt parhaita puolia molemmilta vanhemmilta. Oma äitini ei ole näin siroluinen.Höpö höpö, jatkuvasti laihdutatkin ja olet huonolla tuulella selvästi et ole tyytyväinen.
Ei suinkaan vaan ehkä vain totuus sattuu sinuun. Kieltoreaktio on ensimmäinen reaktio.Erikoisemmaksi vaan menee jutut, no harrastuksensa kullakin.
En ollut toi eka asiasta kirjoittanut edes.Ei niin, kekätossarin harhoja.
Höpsis et olisi täällä lähes 24/7 jos olisit oikeasti kaunis.Aina voi parantaa, mutta koen että oon perinyt parhaita puolia molemmilta vanhemmilta. Oma äitini ei ole näin siroluinen.
Juu ei kyllä tasan tarkkaan tullut ja be viimeisetkin pakeni kun te tossarit otitte vallan
Siroluiset miehet ei ole viehättäviä.Aina voi parantaa, mutta koen että oon perinyt parhaita puolia molemmilta vanhemmilta. Oma äitini ei ole näin siroluinen.
No sehän ei sinulle kuulu.Niin en minä kyllä koskaan estänyt heitä ihastelemasta Damonia. He tekivät virheen siinä kun vetivät Bojanin siihen mukaan. Saa myös minun puolesta ihastella Pekkaa ja Tommya mutta en suvaitse sitä että heidät yhdistetään Jereen.
Niimpä, juuri diskordissa muut sanoi että B todennäköisimmin heistä kutsuisi fanin bäkkärilleTämä on asia jota et voi tietää.
Ei kuule yhtään, sinä kiusaaja oot nyt ainoa, jolla vaikeaa, ehkä et ite hyväksy omaa naiseuttasi niin yrität käännyttää muitakin tyyppejä miehiksi.Ei suinkaan vaan ehkä vain totuus sattuu sinuun. Kieltoreaktio on ensimmäinen reaktio.
Tämä juuri.Niin en minä kyllä koskaan estänyt heitä ihastelemasta Damonia. He tekivät virheen siinä kun vetivät Bojanin siihen mukaan. Saa myös minun puolesta ihastella Pekkaa ja Tommya mutta en suvaitse sitä että heidät yhdistetään Jereen.