K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli vastaan haastattelu, missä Kris kertoi jotain Supersonicista. Se on kuulemma alunperin syntynyt jo 1,5 v sitten (eli Lontoon aikana, tää tiedettiin) ja siinä ei ensin laulettu supersonic vaan iconic. Hmmm... vuoden 2024 alussa, jotain neonvihreästä ja ikonisesta... ei kerro Kärtsästä ei.

Sä oot niin outo. Et siks, et sulle (muka) sattuu ja tapahtuu, vaan et kerrot noista arkipäiväsistä pikkujutuista - joita tapahtuu kaikille kokoajan - täällä kuin ne ois jotain oikeita tapahtumia, jotain kiinnostavaa. Oletko huono trolli vai muuten vaan ... noh, muuten vaan.
Sitten olen sinun mielestä, ei ole mitään syytä keksiä tälläisiä ja edelleen kirjoittelen mitä itse haluan, ei kiinnosta mitä mieltä vaikka nyt sinä oot siitä. Onneks toi kauppakeskus ei ollut kaukana kotona, ostin sitten cittarin ruokatarjouksia tilalla, toivottavaa tietty ois, että se kadonnut korviksen osa vielä löytyis. Kun vielä saattaa olla kylävierailu tiedossa viikonloppuna.

Sitten olen sinun mielestä, ei ole mitään syytä keksiä tälläisiä ja edelleen kirjoittelen mitä itse haluan, ei kiinnosta mitä mieltä vaikka nyt sinä oot siitä. Onneks toi kauppakeskus ei ollut kaukana kotona, ostin sitten cittarin ruokatarjouksia tilalla, toivottavaa tietty ois, että se kadonnut korviksen osa vielä löytyis. Kun vielä saattaa olla kylävierailu tiedossa viikonloppuna.
Ai luoja näitä sun turinoita. Osta kauppakeskuksesta ens kerralla päiväkirja.

Yhteistyössä