K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän on ollut koko alkuvuoden keikoilla, jatkanut samalla lailla kuin Joulukuussa ja vetää koko Tammikuun keikkaa.
Saattaahan se B reissata mukana.
Dz ei ole keikkaillut koko alkuvuotta. Muutenkin siinä oli muutama vapaapäivä ja siltä vissiin peruuntuikin yksi keikka aika viime tingassa. B on toki voinut reissata silti sen luona, mutta on se Dzkin voinut olla B:n luona, kun Bojanhan vietti joulua vasta nyt. Epätodennäköisempää mun mielestä on se, että B olisi just silloin paikassa, jossa sitä joulua ei vietetä kuin että että se kutsuisi tyttöystävänsä silloin luokseen.

Kaipa jotkut teistä tossareistakin edes osan tosiasioista huomaa. Toivottavasti joskus valkenisi myös tähän olemattomaan bojere-suhteeseen liittyvät tosiasiat.
No ei kai kukaan nyt enää mihinkään suhteeseen usko, johan sen todistaa sekin kuinka harvoin ne tapaa. Mutta minä aion loppuun asti jankuttaa täällä kaikesta muustakin koska mua ärsyttää kuinka molemmat puolet täällä keksii itselleen sopivia juttuja pelkillä someoletuksilla ja väärin muistetuilla jutuilla.

Dz ei ole keikkaillut koko alkuvuotta. Muutenkin siinä oli muutama vapaapäivä ja siltä vissiin peruuntuikin yksi keikka aika viime tingassa. B on toki voinut reissata silti sen luona, mutta on se Dzkin voinut olla B:n luona, kun Bojanhan vietti joulua vasta nyt. Epätodennäköisempää mun mielestä on se, että B olisi just silloin paikassa, jossa sitä joulua ei vietetä kuin että että se kutsuisi tyttöystävänsä silloin luokseen.
Ei tosta sun viimeisestä kappaleesta ymmärrä mitään. Siis kuka ja missä ja milloin?

Onhan, hän on myös itse jakanut tuon kuvan. Ursa on tietenkin ottanut tuon kuvan, itse on ihan eri näköinen.

Naurattaa että täällä pilkataan esim discordilaisia ja muita sokeiksi ja tyhmiksi ja mitä milloinkin mutta monilla täällä luetun ymmärtäminen on käsittämättömänheikkoa ja ihmisiä tunnistellaan täysin väärin 🤣🤣🤣
No tämä 😂😂 Tänne on jäänyt kaikki pohjasakka.

Yhteistyössä