SDP:n Tytti "germanisti" Tuppurainen vähättelee johtamassaan eduskuntaryhmässä ilmennyttä laajaa ja pitkäaikaista seksuaalista häirintää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko vähätellä koska muuten mitälie ehkä 80% demumiehistä olisi kiipelissä nuoriin naisiin kohdistuneiden tekosten kanssa jos tehdään tutkintoja

Tekee kyllä gutaa punikkien tulevalle ”kannatukselle” 😂👍

MAGA-Rummo-jankkaajan kannattaa kiinnittää huomiota vain omaan ruokottomaan nettikäyttäymiseen.
Naisviha, rasismi ja perättömien tietojen levittäminen vain muutaman asian mainitakseni.

MAGA-Rummo-jankkaajan kannattaa kiinnittää huomiota vain omaan ruokottomaan nettikäyttäymiseen.
Naisviha, rasismi ja perättömien tietojen levittäminen vain muutaman asian mainitakseni.

SDP:n Tytti "germanisti" Tuppurainen vähättelee johtamassaan eduskuntaryhmässä ilmennyttä laajaa ja pitkäaikaista seksuaalista häirintää

Punikki, jos yrittäisit kerrankin pysyä otsikon aiheessa!

Muistan lukeneeni siitä aiemmin.

On se kumma, kun jotkut äijät eivät vaan ota opikseen!
Syyt ovat syvällä. Pohdimme asiaa aikoinaan paljon työpaikkani kahvipöydissä. Onneksi lapseni muuttivat aikoinaan pois Suomesta. Sivistyneissä maissa he eivät onneksi ole joutuneet kärsimään samoista asioista kuin minä aikoinaan täällä sarvikuonojen maassa.
Pitäkää naiset puolianne ja kertokaa äidit lapsillenne miten toimia häirintätapauksissa.

Syyt ovat syvällä. Pohdimme asiaa aikoinaan paljon työpaikkani kahvipöydissä. Onneksi lapseni muuttivat aikoinaan pois Suomesta. Sivistyneissä maissa he eivät onneksi ole joutuneet kärsimään samoista asioista kuin minä aikoinaan täällä sarvikuonojen maassa.
Pitäkää naiset puolianne ja kertokaa äidit lapsillenne miten toimia häirintätapauksissa.

Niin varmasti on. Hienoa, etteivät ole joutuneet kärsimään, vaikka on todettava, että Ranskassakin häirintää kyllä esiintyy paljon.

Tyttäreni taitaa olla jämäkämpi kuin itse olen. Ulkomailla asuessani en kokenut häirintää, mutta sitten myöhemmin Suomessa kyllä. Se oli hyvin hienovaraista siis sillä tavalla, etten ollut varma, mitä oli tapahtumassa, kunnes sitten puhuin ystävän kanssa. Äijä sai sitten kyllä seuraukset kokea, "paha sai palkkansa".

"Julkisuudessa esillä olleet tapaukset ovat demarien sisäisiä ja kohu alkoi nimenomaan Merisen SDP:hen viittaavista kommenteista. Tästä huolimatta monet valtamedian jutut kertovat nyt tarinaa koko eduskunnan häirinnästä, ikään kuin häirintää tapahtuisi useissa puolueissa ja että se on systemaattinen ongelma.

Kehystys pyrkii yleistämään asiaa, jolloin SDP:n rooli sumenee taustalle."

Yhteistyössä