K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
Kertonee ennenkaikkea siitä, että K haluaa vielä peitellä tässä vaiheessa. Ei tykkäile, mutta bändin jätkät tykkäilee ja K alkaa seurata bestistä.

Tää nainen tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
Edellisessä postauksessa näkyy Kn hotellin kyltti ja nyt Kn pyyhe.
Siinä hotla kyltti kuvassa ei ole muutenkaan mitään kuvattavaa, mutta kyltti piti saada kuvaan.
On varmaan huomannut että K fanit kyttää ja näyttää alkaneen muutamat jo seurata häntä 😂
Vilauttelee itse, ei varmaan piilossa aio pysyä.

Tää nainen tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
Edellisessä postauksessa näkyy Kn hotellin kyltti ja nyt Kn pyyhe.
Siinä hotla kyltti kuvassa ei ole muutenkaan mitään kuvattavaa, mutta kyltti piti saada kuvaan.
On varmaan huomannut että K fanit kyttää ja näyttää alkaneen muutamat jo seurata häntä 😂
Vilauttelee itse, ei varmaan piilossa aio pysyä.
No juuripa tämä. On oikein samennettu tuota K:n pyyhettäkin, kun olisi voinut ottaa eri kulmasta, ettei näy mitään.

Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
Eihän J tietenkään voi tykätä C:n kuvista Ihan kuin se enää ketään hämäis.

Yhteistyössä